#41
Posted 17 November 2016 - 17:39
Tako sam danas izvadio kompresor, nije mi trebalo ni 10 minuta, mora se izvaditi glavni seraf od nosaca motora. Odustao sam od superchargera Nemam vremena za to.
Evo snaci cijeli sistem za upuhivanje zraka u auspuh kako se katalizator ne bi pregrijao
Vidi se filter zraka za kompresor, i kompresor s cijevima
[attachment=13425:20161117_171816.jpg]
[attachment=13426:20161117_171825.jpg]
Ovo je klip s donje strane, a kotac glumi klipnjacu kojeg okine ekscentricna radilica svojom polutkom koka je malo izbacena, i klip ide gore dole i nabija zrak
[attachment=13427:20161117_171834.jpg]
Klip je inace 35mm pa ti vidi.
Naravno, kad sam eliminirao kompresor na nacin da sam izvadio kotac, motor je sada jos zivlji, razvrtava se kao motorka, bolje prima gas nego bilo koji piaggio ukljucujci i PJ
Imam osjecaj da i lakse ubrzava, jer iznad klipa je opruga koja ima dosta velik otpor.
Naprijed su me cudile pozicije sto ne rade, a ugradjene su. I pazi ovo, francuz je ubacio 2 nove sijalice, i napravio instalaciju do dzeka, ali u dzeku fali 1 zica od plusa da bi pozicija radila. A talijan bi sve poskidao, nevjerojatno koliko su skrti i koliko se cigane naspram francuza, za koje imam vise primjera, a jeftiniji su od talijana i bolji u mnogim stvarima po pitanju kvalitete.
Tako da je elystar prosvjetlio s pozicijama, grunuo sam ledice, svaka ima jedno 12 komada 5x5mm i jako dobro svijetli.
[attachment=13428:20161117_171732.jpg]
Malo sam podesavao prijenos, da li 8.3, ili 9 ili 9.5gr, na kraju sam se nasao na 9gr, makar i 8.3gr nije lose, jako je ziv, a ne prevrtava, malo do 40, ali ne gubi mnogo.
Remen ide do vrha serijskog variomata, dakle treba variomat, a mozda i getriba Makar sam ja zadovoljan, ovo je sad pali vozi, gazi i dok je hladan jer je alu
#42
Posted 17 November 2016 - 18:34
#43
Posted 17 November 2016 - 21:51
U pocetku mi je na 30km skinuo 3 crtice od 8 za gorivo, bas je svakih 10 skidao po jednu, vidim ja bit ce ovo skupa voznja, sto se pokazalo kao 6.2l na 100km.
I sad kad je sve dobro, pali na cvoku, ne troksa niti malo, momentalno se ugasi i nalije kad potegnem cok, svijecica uredna, przim ja to tako da ne pustam punog gasa osim na semaforu, iako se moze voziti i sa pola gasa, a nakon 29km nije pala niti jedna crtica, znaci i dalje je full.
Odvajam se na benzisku i taman bi nebi palo za crticu i eto me na 31km.
Sta mislite koliko je stalo goriva unutra?
Evo da se prisjetim skutera na kojima sam ostvarivao minimum za 100km:
- Yamaha aerox full stok, s katom = 3l
- Gilera Runner Karb 2007 full stok bez kat SC46, tu sam pazio da ne prelazim 75kmh po satu = 3.5l
- Peugeot SF2 LC, full stok s kat = 3.2l
- Peugeot Vivacity 1 bez kat full stok, = 3l
#44
Posted 17 November 2016 - 22:00
#45
Posted 17 November 2016 - 22:03
#46
Posted 17 November 2016 - 22:58
[attachment=13430:20161117_203302.jpg][attachment=13431:20161117_203249.jpg]
A evo situacija nakon 31km na otvorenoj cesti, preko 90% samo pun gas
[attachment=13432:20161117_225338.jpg][attachment=13433:20161117_225314.jpg]
#47
Posted 17 November 2016 - 23:10
#48
Posted 17 November 2016 - 23:47
Ovo su mi prva mjerenja nakon sto sam sve rijesio, nema mi druge nego uvrnuti glavnu diznu broj 30
#49
Posted 18 November 2016 - 17:07
Bas je nezgodno kad se ne moce malo prileci u kriticnim situacijama, jer tu dobivam i po 15kmh, ovisi sta vozim i kakva je situacija vani.
#50
Posted 19 November 2016 - 12:38
Ne znam kako da mu doskocim. To je ovo crijevo kod serafica smjese, vidi se da je kraj mokar.
#51
Posted 19 November 2016 - 12:43
Ako izbaci na odusak (koji je vislji od poprecnog preseka difuzora) onda je sigurno da na silu protrci i visak kroz pilot diznu i nalije na kratko cilindar.
Moze se setovati nivo krivljenjem limica ili zagrevanjem plasticnog dela plovka samo se tada menjaju i ostale postavke.
1mm nizi nivo rezultovace i kao da je 1mm igla potopljena, pa opet treba podesiti iglu a mozda i pilot 1 ili 2br vecu.
#52
Posted 19 November 2016 - 12:50
A nista moram se voziti fluidnije bez naglih promjena, tako mi je najlakse.
Nego moram pohvaliti Elystara po pitanju slobodnog prostora, kako je platforma potpuno ista kao za 150LC, onda imas mjesta gdje god hoces.
Tako da konacno imam skuterce i pajser ili pistolj pri ruci.
Jos kad mu nakacim kofer i kuku za prikolicu na kojoj cu slepati skutere, pa to ce biti prava pokretna garaza.
Nema sta, pravi je
#53
Posted 19 November 2016 - 22:59
Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk
#54
Posted 20 November 2016 - 00:20
#55
Posted 20 November 2016 - 11:15
#56
Posted 20 November 2016 - 13:03
Kakv auspuh imas, i koliko ti suce na 100km? Koju diznu imas u Gurtneru kad si sirio airbox, odnosno onaj tunel s 2 bijele rupice?
Moj ide 78 na ravnom po satu i tu je zid. Trebalo bi spuh i vario ubaciti.
#57
Posted 20 November 2016 - 18:00
#58
Posted 21 November 2016 - 00:23
Nisam te bas shvatio za usis, vidim da imas normalan airbox, i jel imas onaj plasticni tunel sto se nadostavlja na airbox i onda ide prema rezervaru i tek tamo usisava zrak? E tamo imaju 2 rupice gdje usisava.
Bome dobar ti je, ne zamaras se mnogo s informacijama sta imas, bitno da dobro ide i da malo trosi, dalje nista ne treba
Ja cu sutra nakon 100km vidjeti koliko je sada suknuo.
#59
Posted 21 November 2016 - 21:19
A isteko mi godisnji za setovanja. Zasto moram biti entuzijaista i onda kada to ne mogu, mnogo volim ove karbose, ovaj se nesto neda tako lako i brzo.
Osjetim da ponekad voli naliti gorivo kada trebam krenuti sa semafora nakon zaustavljanja.
Dizna 2 broja veca od one sa blokadama, broj 55. U potrazi sam za diznom 25. Manualni saug koji nikako ne potezem, oem dellorto zatvara 100%.
#60
Posted 21 November 2016 - 21:24
3 user(s) are reading this topic
0 members, 3 guests, 0 anonymous users