1
Automatic pedalaš(bt-tuned)
Started by rade007, Nov 12 2016 11:20 PM
10 replies to this topic
#1
Posted 12 November 2016 - 23:20
Evo jednog bivseg projekta u kojeg je bilo ulozeno jako malo novaca i jako puno truda.
Tomos je 78.g i polako je bio ozivljavan i tuniran u mojim tinejderskim danima.Krenulo se sa orginal a-3 cilindrima i encarwi frgazerima da bi se polako prelazilo na dellorta 14/12,sirenjem dizni,preradom kanala,rezonantnim auspusima itd.
Na kraju sam odlucio na jedan divlji poduhvat,imao sam ideju pripasati bt-ov klip,cilindar,glavu,frgazer i auspuh...
Svi koji znaju kako to izgleda i koji su probali ubaciti cilindar na brezone,znaju da je to ne izvedivo jednostavno.Najgore je sta sastav preljevnih kanala cilindra i bloka ne pasu i kanali cilindra vire preko vanjskog ruba bloka.Drugi problem je sto je usisni kanal jako blizu rezervara i nemoguce je izvesti prirubnicu za frgazer bez kemije.
postoje neki koji su pripasali cilindar sl-a,koliko sam gledao i citao nigdje nisam vidio bt-ov cilindar na automatiku.
Sastavi kanala sa blokom su napravljeni na nacin da je s tekucim metalom zapunjen dio bloka da bi pasao cilindar,te naknadno obrađen blok da se poklapa sa preljevima cilindra...
cilindar je preraden na nacin da je bijaksom odrezan usisni kanal i dio rebara,te ga je otac odnio u firmu da decki povare gus,ispalo je odlicno...
Kanali su radeni na uzoru na juniora,uglovi uprskavanja su dirani i preljevi su sireni u stranu,samo visina nije dirana,ostalo je sve isto kao kod juniora.Klip je bio 39l i cilindar nanovo busen i honovan.
prirubnicu sam sam radio.
auspuh sam kupio na placu,on je isto prirasivan i naknadno kracen 5 cm na grani da bude vislje raspoloziv.
frgazer je orginal bt-ov cak ni diznu vecu nije trazio.
radilica je bila prije slagana,naknadno je stavljena broncana piksa za bolcnu fi 12mm,rupe na polutkama su zatvorene plutenim cepovima i premazane lakom za nokte.
u prijenosu je jedino diran kuplung,tj njegovi federi prve i druge brzine su bili skraceni za oko 1cm.
krajnja brzina tomosa je bila oko 90 gps-a i postizao je oko 12500okretaja.Isao je brutalno,na 50km/h je odvajao prvi kotac od asvalta samo na gas.Prao sam sve skutere i tomose u kraju,također i bt-a od frenda koji je imao ctx masinu.
najveca mana mu je bio kuplung jer je cesto trgao lamele i gubio L karike u voznji i naravno kocnice...
dosta toga sam zaboravio jer je ipak proslo oko 8-9 godina od kad tomosa vise nema.U njegovu zamjenu kljuc za kluc sam dobio gileru storm iz 95-e godine koja je bila u jako losem stanju.
ostale su mi samo dvije slike toga motora,tako da samo njih mozete vidjeti...
135061_1786559941990_3817590_o.jpg 314.43K 35 downloads 169812_1786573182321_2657122_o.jpg 398.51K 38 downloads
Tomos je 78.g i polako je bio ozivljavan i tuniran u mojim tinejderskim danima.Krenulo se sa orginal a-3 cilindrima i encarwi frgazerima da bi se polako prelazilo na dellorta 14/12,sirenjem dizni,preradom kanala,rezonantnim auspusima itd.
Na kraju sam odlucio na jedan divlji poduhvat,imao sam ideju pripasati bt-ov klip,cilindar,glavu,frgazer i auspuh...
Svi koji znaju kako to izgleda i koji su probali ubaciti cilindar na brezone,znaju da je to ne izvedivo jednostavno.Najgore je sta sastav preljevnih kanala cilindra i bloka ne pasu i kanali cilindra vire preko vanjskog ruba bloka.Drugi problem je sto je usisni kanal jako blizu rezervara i nemoguce je izvesti prirubnicu za frgazer bez kemije.
postoje neki koji su pripasali cilindar sl-a,koliko sam gledao i citao nigdje nisam vidio bt-ov cilindar na automatiku.
Sastavi kanala sa blokom su napravljeni na nacin da je s tekucim metalom zapunjen dio bloka da bi pasao cilindar,te naknadno obrađen blok da se poklapa sa preljevima cilindra...
cilindar je preraden na nacin da je bijaksom odrezan usisni kanal i dio rebara,te ga je otac odnio u firmu da decki povare gus,ispalo je odlicno...
Kanali su radeni na uzoru na juniora,uglovi uprskavanja su dirani i preljevi su sireni u stranu,samo visina nije dirana,ostalo je sve isto kao kod juniora.Klip je bio 39l i cilindar nanovo busen i honovan.
prirubnicu sam sam radio.
auspuh sam kupio na placu,on je isto prirasivan i naknadno kracen 5 cm na grani da bude vislje raspoloziv.
frgazer je orginal bt-ov cak ni diznu vecu nije trazio.
radilica je bila prije slagana,naknadno je stavljena broncana piksa za bolcnu fi 12mm,rupe na polutkama su zatvorene plutenim cepovima i premazane lakom za nokte.
u prijenosu je jedino diran kuplung,tj njegovi federi prve i druge brzine su bili skraceni za oko 1cm.
krajnja brzina tomosa je bila oko 90 gps-a i postizao je oko 12500okretaja.Isao je brutalno,na 50km/h je odvajao prvi kotac od asvalta samo na gas.Prao sam sve skutere i tomose u kraju,također i bt-a od frenda koji je imao ctx masinu.
najveca mana mu je bio kuplung jer je cesto trgao lamele i gubio L karike u voznji i naravno kocnice...
dosta toga sam zaboravio jer je ipak proslo oko 8-9 godina od kad tomosa vise nema.U njegovu zamjenu kljuc za kluc sam dobio gileru storm iz 95-e godine koja je bila u jako losem stanju.
ostale su mi samo dvije slike toga motora,tako da samo njih mozete vidjeti...
135061_1786559941990_3817590_o.jpg 314.43K 35 downloads 169812_1786573182321_2657122_o.jpg 398.51K 38 downloads
#2
Posted 12 November 2016 - 23:29
Vau.. 90gpsa i bez promene dizne a nema nikakvog airboxa... prosto za nepoverovati, sigurno nije nista ni trosio, zbog tako male dizne, a ipak se vrteo do 12500rpm...
Zao mi je sto nema vise slika radova, kao ni snimka kako to zapravo ide.
Fin momacki projekat.
Zao mi je sto nema vise slika radova, kao ni snimka kako to zapravo ide.
Fin momacki projekat.
#3
Posted 12 November 2016 - 23:46
Postoji negdje snimka di uz prozor od auta idem 97 km/h,samo moram iskopati negdje.
Motor nije htio raditi s nikakvim airboxom i nisam ga mogao postelat s airboxom,po boji svjecice je bila idealna smjesa s orginalom,sad vise nezz napamet koja je bila,mislim oko 75 da je bila...
Speedfight sa slike je isao do pola cajgera na oznaci peugeot do slova g a ja sam ga obilazio s tomosom.
Motor nije htio raditi s nikakvim airboxom i nisam ga mogao postelat s airboxom,po boji svjecice je bila idealna smjesa s orginalom,sad vise nezz napamet koja je bila,mislim oko 75 da je bila...
Speedfight sa slike je isao do pola cajgera na oznaci peugeot do slova g a ja sam ga obilazio s tomosom.
#4
Posted 13 November 2016 - 08:45
Interesantan projekat
#5
Posted 13 November 2016 - 09:23
Bome fino si ti njega namecio
#6
Posted 13 November 2016 - 11:58
Zanimljiv projekat. Da li si kopao prelivne kanale na bloku posle tecnog metala ili su ostali velicine automatikovih?
Jos jedno pitanje, cime si merio obrtaje?
Jos jedno pitanje, cime si merio obrtaje?
#7
Posted 13 November 2016 - 14:20
Da,kanali na bloku su bili napravljeni prema cilindru.Netko s tomosovog foruma je izracunao obrtaje prema krajnjoj brzini tomosa,moguce da to i nije tocno ali posto nisam mjerio onda se vodim tim podatkom.
Da sam mogao nabaviti neki bolji i kvalitetniji kuplung otkidao bi,ovako je isao kako spada tek oko 40-50km/h
Nesto sam razmatrao da bi kemijao federe od skutera na njegove lamele,to nije zazivilo jer sam ga tada vec zamijenio za skuter.
Nedugo nakon toga je i zaribao i promjenio vlasnika,tako da mu se gubi svaki trag.
Gubio sam l karike i zaribao je vjerovatno iz razloga sto sam pretjerao sa sirinom ispusnog kanala.Vjerujem da bi se taj cilindar mogao spasiti da ga se busilo na 42mm.Moram potraziti,negdje sam imao portmapu cilindra.
Da sam mogao nabaviti neki bolji i kvalitetniji kuplung otkidao bi,ovako je isao kako spada tek oko 40-50km/h
Nesto sam razmatrao da bi kemijao federe od skutera na njegove lamele,to nije zazivilo jer sam ga tada vec zamijenio za skuter.
Nedugo nakon toga je i zaribao i promjenio vlasnika,tako da mu se gubi svaki trag.
Gubio sam l karike i zaribao je vjerovatno iz razloga sto sam pretjerao sa sirinom ispusnog kanala.Vjerujem da bi se taj cilindar mogao spasiti da ga se busilo na 42mm.Moram potraziti,negdje sam imao portmapu cilindra.
Edited by rade007, 13 November 2016 - 14:26.
#8
Posted 13 November 2016 - 17:05
Pogledaj zadnji klip u mojoj temi, to je sa fabrickim lamelama, samo su opruge kracene i ima visak ulja unutra. Mogu da vozim do 40 u prvoj brzini i onda ima dovoljno snage u drugoj. Prilicno je trajan, evo vozim se celu sezonu kroz grad, prva-druga non stop. Maksimalni obrtaji su 10000 i sa kanalima nisam preterivao, otprilike kao fabricki t14.
Edited by asanin, 13 November 2016 - 17:06.
#9
Posted 13 November 2016 - 17:18
Moj nije tako visoko saltao ali nije ni proklizavao kuplung tako niti je trazio pustanje gasa.Vjerovatno zato sto je prilikom slaganja masine dok je sve orginal bilo bio razvucen feder i o da je saltao kao nov iz salona na jedno 15-20km/h,onda je naknadno bio kracen.
Dalo bi se izvuc sa olaksavanjem lamela da to jos vislje salta ali i ovako je strgao lamele druge brzine 2-3 puta.Previse je tu bilo snage da bi serijske lamele to trpile.
Ako imas lamele viska probaj skemijat federe od skutera,da vidis kako onda salta
Dalo bi se izvuc sa olaksavanjem lamela da to jos vislje salta ali i ovako je strgao lamele druge brzine 2-3 puta.Previse je tu bilo snage da bi serijske lamele to trpile.
Ako imas lamele viska probaj skemijat federe od skutera,da vidis kako onda salta
#10
Posted 13 November 2016 - 18:37
Evo da i ja napisem nesto o tom tomosakiju.
Ja sam tada imao Yamahu Spy, doslovno je krugove radio oko mene, ali ga je svaki drugi dan gurao do doma hahah , salim se, SP2 je sisao ko od sale, na nekih 50 na sat kad se scepio gas odletio je od Peugeota, nismo vjerovali.
Dok smo mi drkali po skuterima, Dario je bio uporan sa tim tomosom, to je nenormalno kako je isao za jednog tomosa.
Ima snimka di su se decki u autu vozili uz njega, mislim da je auto pokazivao malo vise od 100, uglavnom strasna pila je to bila, sve skutere u kraju je prasio, zvjer.
Poslano sa mog Lenovo P70-A koristeći Tapatalk
Ja sam tada imao Yamahu Spy, doslovno je krugove radio oko mene, ali ga je svaki drugi dan gurao do doma hahah , salim se, SP2 je sisao ko od sale, na nekih 50 na sat kad se scepio gas odletio je od Peugeota, nismo vjerovali.
Dok smo mi drkali po skuterima, Dario je bio uporan sa tim tomosom, to je nenormalno kako je isao za jednog tomosa.
Ima snimka di su se decki u autu vozili uz njega, mislim da je auto pokazivao malo vise od 100, uglavnom strasna pila je to bila, sve skutere u kraju je prasio, zvjer.
Poslano sa mog Lenovo P70-A koristeći Tapatalk
#11
Posted 13 November 2016 - 21:08
To je negdje u klasi dobrog midracea, i mene je posteno satrao apn na nrgu 50, jako sam se iznenadio, samo je vec sutra ili istu vecer bio na generalnoj, tako da ga nisam stigao ni upamtiti.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users