Yamasaki Fvision 125 (150)
hitmanle016
01 Dec 2016
Na jesen sam postao vlasnik pomenutog modela, bio je dosta jeftin i prepun mana.
Izgledao je ovako
Izgledao je ovako

Attached Files
-
image-0-02-01-20bf55f3c99a5971f30b779395299757c41871e42d326c3afe9794a2a1dba970-V.jpg (241.65K)
downloads: 44 -
image-0-02-01-a64aa517754bf36416f55b08f17a2ebc3b103e683da6fdee22ae029ba4630496-V.jpg (245.78K)
downloads: 44
hitmanle016
01 Dec 2016
Prvo što sam uradio bila je zamena ulja, jer ko zna kada je menjano. Imao je oko 8000km na satu a kao da je presao bar 30-40 hilj, vozen dok nije stao očigledno, motor sam preneo i registrovao.
Vozio sam ga nekih 100km kada vec poceo tesko da pali i da dimi kao da je 2t a ne 4t agregat.
Vozio sam ga nekih 100km kada vec poceo tesko da pali i da dimi kao da je 2t a ne 4t agregat.
hitmanle016
01 Dec 2016
Kako mi rece drug mehaničar da je da izdahu snage naručio sam kit 150cc i zamenio. Motor super radi ja presrecan vozikam se, ali me nervira izgled, izoreo lak, plastike pukle, traska, udara, jaoo

hitmanle016
01 Dec 2016
Kako je došlo hladnije vreme rekoh dosta je vožnje ajde malo da te sredim,
1. Sredio sam svu instalaciju, sijalice, prekidaci (micro), relej migavca itd
2. Zamenio sam automatski sauh
3. Onda je usledilo kompletno rasturanje motora.
1. Sredio sam svu instalaciju, sijalice, prekidaci (micro), relej migavca itd
2. Zamenio sam automatski sauh
3. Onda je usledilo kompletno rasturanje motora.
hitmanle016
01 Dec 2016
Motor operen, skinut sa rama i zamenjeni svi silen blokovi.
Attached Files
-
20161112_114955.jpg (6.7MB)
downloads: 41
hitmanle016
01 Dec 2016
Već je igledao bolje

Attached Files
-
20161112_120523.jpg (5.1MB)
downloads: 41 -
20161112_120526.jpg (4.61MB)
downloads: 43
hitmanle016
01 Dec 2016
Usledilo je sredjivanje plastike, smirglanje, kitovanje itd.
Nisam hteo da menjam boju vec sam se odlucio za kombinaciju sive carbon folije i crna mat.
Nisam hteo da menjam boju vec sam se odlucio za kombinaciju sive carbon folije i crna mat.
Attached Files
-
20161122_173800(1).jpg (3.93MB)
downloads: 40
hitmanle016
01 Dec 2016
Par dana posla i skuter je bio završen, izbacio sam one njegove retrovizore koji za nista ne sluze, sedište presvučeno.
Kako sam sam sve radio zadovoljan sam kako je ispao
I Yamasaki se rodio ponovo ali je kum hteo da bude Yamaha...
Kako sam sam sve radio zadovoljan sam kako je ispao

I Yamasaki se rodio ponovo ali je kum hteo da bude Yamaha...

Attached Files
-
20161122_141851.jpg (4.1MB)
downloads: 44 -
20161122_171611.jpg (4.56MB)
downloads: 43
hitmanle016
01 Dec 2016
Evo i konačnog izgleda....
Attached Files
-
20161124_140607.jpg (5.64MB)
downloads: 42
hitmanle016
01 Dec 2016
U planu je zamena auspuha, varijatora i kaiša...
Svaki savet i sugestija su dobrodošli, hvala ....
Svaki savet i sugestija su dobrodošli, hvala ....
Attached Files
-
20161124_140553.jpg (7.82MB)
downloads: 50
hitmanle016
01 Dec 2016
Trenutna max brzina je 90km/h, provereno gps-om.
Da li bih dobio na ubrzanju i max brzini zameni auspuha?
Kolko sam ja video ovaj fabrički je bas sužen prvih 10cm pri izlazu iz grane.
Jel postoji neki Brand varijator koji paše na ovog kineza?
Ne treba mi extra ubrzanje, vec da na 80km/h motor radi na nižim obrtajima.
Da li bih dobio na ubrzanju i max brzini zameni auspuha?
Kolko sam ja video ovaj fabrički je bas sužen prvih 10cm pri izlazu iz grane.
Jel postoji neki Brand varijator koji paše na ovog kineza?
Ne treba mi extra ubrzanje, vec da na 80km/h motor radi na nižim obrtajima.
Attached Files
-
20161124_135039.jpg (4.12MB)
downloads: 50
Pita
01 Dec 2016
Pohvale od mene za upornost da sredis ovaj skuter...
Meni je ovaj skuter kako god okrenem ruzan, ali svako vozi ono sta ima i sta mu se svidja i u to ne zalazim!
Svakako mu bolje stoje retrovizori na kormanu u odnosu na ona krila fabricka...
Auspuhomneces nista dobiti osim drugog zvuka, a aftermarket varijatora bi trebalo da ima a pogledaj na Racing planet-u...
Zamenim varijatora mozes dobiti lineranije ubrzanje ali ne i vecu krajnju a nize obrtaje...To sto ti zelis bimogao dobiti produzenjem prenosa pod uslovom da motor ima snage da ga izgura!!
Sent from my iPhone using Tapatalk
Meni je ovaj skuter kako god okrenem ruzan, ali svako vozi ono sta ima i sta mu se svidja i u to ne zalazim!
Svakako mu bolje stoje retrovizori na kormanu u odnosu na ona krila fabricka...
Auspuhomneces nista dobiti osim drugog zvuka, a aftermarket varijatora bi trebalo da ima a pogledaj na Racing planet-u...
Zamenim varijatora mozes dobiti lineranije ubrzanje ali ne i vecu krajnju a nize obrtaje...To sto ti zelis bimogao dobiti produzenjem prenosa pod uslovom da motor ima snage da ga izgura!!
Sent from my iPhone using Tapatalk
hitmanle016
01 Dec 2016
Hvala, motor lagano dodje do 85-90 i kao da stane. Do 80 bas dobro ubrzava, bez zastoja. Kolko sam video prilikom sredjivanja kais je fabricki, jel ima neka kilometraza na koju se menja?
Sent from my SM-C5000 using Tapatalk
Sent from my SM-C5000 using Tapatalk
francuz69
02 Dec 2016
Imao sam davno ovaj skuter samo pod markom Huatian. Buduci da ne znas kada je menjan kais, menjaj ga pod obavezno. Fabricki kaisevi su izuzetno loseg kvaliteta. Meni je moj puko na neki 4-5 k km tako da....
To sto je do tebe dosao onako budjav i neuredan je jednostvano stvar njihovog kvaliteta. Mnogo los lak, elektro instalacija i sve ostalo. Buduci da si ga lepo doterao to je to.
To sto je do tebe dosao onako budjav i neuredan je jednostvano stvar njihovog kvaliteta. Mnogo los lak, elektro instalacija i sve ostalo. Buduci da si ga lepo doterao to je to.
hitmanle016
02 Dec 2016
francuz69, on 02 December 2016 - 09:48, said:
Imao sam davno ovaj skuter samo pod markom Huatian. Buduci da ne znas kada je menjan kais, menjaj ga pod obavezno. Fabricki kaisevi su izuzetno loseg kvaliteta. Meni je moj puko na neki 4-5 k km tako da....
To sto je do tebe dosao onako budjav i neuredan je jednostvano stvar njihovog kvaliteta. Mnogo los lak, elektro instalacija i sve ostalo. Buduci da si ga lepo doterao to je to.
To sto je do tebe dosao onako budjav i neuredan je jednostvano stvar njihovog kvaliteta. Mnogo los lak, elektro instalacija i sve ostalo. Buduci da si ga lepo doterao to je to.
Sent from my SM-C5000 using Tapatalk
Razredni
02 Dec 2016
Evo kolege koje inace voze maxije ili motocikle su uglavnom sve napisale, ja cu se osvrniti na par stavki sa tehnicke strane, odnosno finog podesavnja u tuningu.
Brzina je kakva takva, nije mala, ali nije ni za ocekivati mnogo vecu jer svi ti gy6 (157qmb i 172qmb) odnsno 125-150-200ccm u najjacem slucaju imaju oko 9-10ks.
Bilo kakav drigu auspuh nece doneti niakav boljitak, kod 4t agragata protocnost auspuha ne utice na povecavanje krajnjih obrtaja odnsno vrsne snage na najvecim obrtajima, pa tako, ako znamo da je broj obrtaja presudan za krajnju brzinu, na serijskom skuteru nista se nece promeniti cak i da vozis samo cevku bez lonca. Kazem na serijskom, jer pravilnim proracunom precnika i duzine cevi mozes da dovedes agregat u optimalno radno stanje, ali to zahteva promenu bragastog vratila, kompletnog redizajna usisnih/isduvnih kanala i ventila i podesenost karburatora do tancnina ili prelazak na modernije el ubrizgavanje.
Ali, sa druge strane, mozes mnogo da izgubis promenom auspuha za neki protocniji ili neki sa povecanim precnikom cevi, a da se pri tome ne posveti paznja stelovanju karburatora odnsno smese vazduha i goriva. 4t jedino dobiju na zvuku, izgubi se obrtni moment i neretko dolazi i do pregrevanja, pregaranja izduvnih ventilaa nekada i topljenja klipa.
Fenomen koji opisujes da ti je potreban variomat da bi oborio obrtaje u medjjubrzanju resavas sa tezinom rolnica. One su zaduzene svojom gramazom da drze razmenu variomatskog prenosa na odredjenom broju obrtaja, medjutim, ukoliko je agregat pojacan sa 125 ili 150 na 200ccm jasno je da se i obrtni momenat povecao kao i vrsna snaga, te su fabricke rolnice sada prelagane. Trebalo bi prvenstveno da imas vise setova za probu i da uz stelovanje karburatora (kao primarnu stavku posle nadogradnje kit-a) napravis par testova i utvrdis sa kojom gramazom rolnica gy6 200ccm najbolje rezultate daje, u smislu dobrog ubrzanja i krajnje brzine.
Brzina je kakva takva, nije mala, ali nije ni za ocekivati mnogo vecu jer svi ti gy6 (157qmb i 172qmb) odnsno 125-150-200ccm u najjacem slucaju imaju oko 9-10ks.
Bilo kakav drigu auspuh nece doneti niakav boljitak, kod 4t agragata protocnost auspuha ne utice na povecavanje krajnjih obrtaja odnsno vrsne snage na najvecim obrtajima, pa tako, ako znamo da je broj obrtaja presudan za krajnju brzinu, na serijskom skuteru nista se nece promeniti cak i da vozis samo cevku bez lonca. Kazem na serijskom, jer pravilnim proracunom precnika i duzine cevi mozes da dovedes agregat u optimalno radno stanje, ali to zahteva promenu bragastog vratila, kompletnog redizajna usisnih/isduvnih kanala i ventila i podesenost karburatora do tancnina ili prelazak na modernije el ubrizgavanje.
Ali, sa druge strane, mozes mnogo da izgubis promenom auspuha za neki protocniji ili neki sa povecanim precnikom cevi, a da se pri tome ne posveti paznja stelovanju karburatora odnsno smese vazduha i goriva. 4t jedino dobiju na zvuku, izgubi se obrtni moment i neretko dolazi i do pregrevanja, pregaranja izduvnih ventilaa nekada i topljenja klipa.
Fenomen koji opisujes da ti je potreban variomat da bi oborio obrtaje u medjjubrzanju resavas sa tezinom rolnica. One su zaduzene svojom gramazom da drze razmenu variomatskog prenosa na odredjenom broju obrtaja, medjutim, ukoliko je agregat pojacan sa 125 ili 150 na 200ccm jasno je da se i obrtni momenat povecao kao i vrsna snaga, te su fabricke rolnice sada prelagane. Trebalo bi prvenstveno da imas vise setova za probu i da uz stelovanje karburatora (kao primarnu stavku posle nadogradnje kit-a) napravis par testova i utvrdis sa kojom gramazom rolnica gy6 200ccm najbolje rezultate daje, u smislu dobrog ubrzanja i krajnje brzine.
hitmanle016
02 Dec 2016
Razredni, on 02 December 2016 - 11:58, said:
Evo kolege koje inace voze maxije ili motocikle su uglavnom sve napisale, ja cu se osvrniti na par stavki sa tehnicke strane, odnosno finog podesavnja u tuningu.
Brzina je kakva takva, nije mala, ali nije ni za ocekivati mnogo vecu jer svi ti gy6 (157qmb i 172qmb) odnsno 125-150-200ccm u najjacem slucaju imaju oko 9-10ks.
Bilo kakav drigu auspuh nece doneti niakav boljitak, kod 4t agragata protocnost auspuha ne utice na povecavanje krajnjih obrtaja odnsno vrsne snage na najvecim obrtajima, pa tako, ako znamo da je broj obrtaja presudan za krajnju brzinu, na serijskom skuteru nista se nece promeniti cak i da vozis samo cevku bez lonca. Kazem na serijskom, jer pravilnim proracunom precnika i duzine cevi mozes da dovedes agregat u optimalno radno stanje, ali to zahteva promenu bragastog vratila, kompletnog redizajna usisnih/isduvnih kanala i ventila i podesenost karburatora do tancnina ili prelazak na modernije el ubrizgavanje.
Ali, sa druge strane, mozes mnogo da izgubis promenom auspuha za neki protocniji ili neki sa povecanim precnikom cevi, a da se pri tome ne posveti paznja stelovanju karburatora odnsno smese vazduha i goriva. 4t jedino dobiju na zvuku, izgubi se obrtni moment i neretko dolazi i do pregrevanja, pregaranja izduvnih ventilaa nekada i topljenja klipa.
Fenomen koji opisujes da ti je potreban variomat da bi oborio obrtaje u medjjubrzanju resavas sa tezinom rolnica. One su zaduzene svojom gramazom da drze razmenu variomatskog prenosa na odredjenom broju obrtaja, medjutim, ukoliko je agregat pojacan sa 125 ili 150 na 200ccm jasno je da se i obrtni momenat povecao kao i vrsna snaga, te su fabricke rolnice sada prelagane. Trebalo bi prvenstveno da imas vise setova za probu i da uz stelovanje karburatora (kao primarnu stavku posle nadogradnje kit-a) napravis par testova i utvrdis sa kojom gramazom rolnica gy6 200ccm najbolje rezultate daje, u smislu dobrog ubrzanja i krajnje brzine.
Brzina je kakva takva, nije mala, ali nije ni za ocekivati mnogo vecu jer svi ti gy6 (157qmb i 172qmb) odnsno 125-150-200ccm u najjacem slucaju imaju oko 9-10ks.
Bilo kakav drigu auspuh nece doneti niakav boljitak, kod 4t agragata protocnost auspuha ne utice na povecavanje krajnjih obrtaja odnsno vrsne snage na najvecim obrtajima, pa tako, ako znamo da je broj obrtaja presudan za krajnju brzinu, na serijskom skuteru nista se nece promeniti cak i da vozis samo cevku bez lonca. Kazem na serijskom, jer pravilnim proracunom precnika i duzine cevi mozes da dovedes agregat u optimalno radno stanje, ali to zahteva promenu bragastog vratila, kompletnog redizajna usisnih/isduvnih kanala i ventila i podesenost karburatora do tancnina ili prelazak na modernije el ubrizgavanje.
Ali, sa druge strane, mozes mnogo da izgubis promenom auspuha za neki protocniji ili neki sa povecanim precnikom cevi, a da se pri tome ne posveti paznja stelovanju karburatora odnsno smese vazduha i goriva. 4t jedino dobiju na zvuku, izgubi se obrtni moment i neretko dolazi i do pregrevanja, pregaranja izduvnih ventilaa nekada i topljenja klipa.
Fenomen koji opisujes da ti je potreban variomat da bi oborio obrtaje u medjjubrzanju resavas sa tezinom rolnica. One su zaduzene svojom gramazom da drze razmenu variomatskog prenosa na odredjenom broju obrtaja, medjutim, ukoliko je agregat pojacan sa 125 ili 150 na 200ccm jasno je da se i obrtni momenat povecao kao i vrsna snaga, te su fabricke rolnice sada prelagane. Trebalo bi prvenstveno da imas vise setova za probu i da uz stelovanje karburatora (kao primarnu stavku posle nadogradnje kit-a) napravis par testova i utvrdis sa kojom gramazom rolnica gy6 200ccm najbolje rezultate daje, u smislu dobrog ubrzanja i krajnje brzine.
Sent from my SM-C5000 using Tapatalk
hitmanle016
08 Dec 2016
Da li ima spasa krivoj felni? Zadnja je u pitanju.
Sent from my SM-C5000 using Tapatalk
Sent from my SM-C5000 using Tapatalk