Jump to content


Kymco Xciting 250


20 replies to this topic

#1 SlobaKnezevic

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 119 posts

Posted 24 December 2016 - 21:02

Prodao se Beverly i dodjoh u posed Xciting a . :)

Xciting je 250ccm. 2010 godiste od prvog vlasnika bez padova. Gume dobre prednja potpuno nova zadnja presla par hiljada al kod mene ce moci 2 sezone sigurno. Kais presao isto nesto sitno. Registrovan. Do crkavanja zaista redovno odrzavan. Diskovi plocice sve dobro.


Kao sto sam pisao u temi o beverly ju na kymcu moram da radim generalnu. Za par dana cu imati celu sumu para za delove pa polako krecem u nabavku. U daljem tekstu cu napisati spisak delova koji su mi potrebni,a svaka sugestija je vise nego dobro dosla jer imam 2,3 nedoumice ili dileme.

Spisak delova je sledeci :

-Dihtung glave
-Gumice ventila
-Dihtung cilindra
-Cilindar
-Karike
-Klip
-Bolcna klipa
-Lanac bregaste
-Dihtung magneta
-Radilica
-Bolcna radilice
-Semering radilice
-Dihtung na pola

Ovo je ceo spisak koji mi je majstor izdiktirao. E sad,drugar koji se razume u mehaniku mi je rekao da mi na ovom spisku fali lezaj bregaste i da nikako ne radim generalnu ako mislim da vratim stari lezaj bregaste.
Lik koji prodaje delove nije siguran jel to kod kymca iz jednog dela zajedno sa bregastom koja kosta minimum 50e ili moze da se izbije lezaj pa da se zameni. Isto mi je rekao da nije preporucljivo tu staviti zamenski lezaj koji je potpuno fiksan tj nema "lufta" . Ja sad nisam pametan sta da radim? Dal menjati samo lezaj ili celu bregastu sa lezajem ili nista ne dirati? Dal on moze videti dal je lezaj dobar ili nije pa mi mozda zato nije stavio na spisak?

Druga dilema, dal da pojurim delove u HR pa skocim tu preko granice i preuzmem ih i skinem pdv? Imam li rezona za to? Imam info da su kod njih povoljniji delovi za kymco ?

Evo i jedna slika novog ljubimca da ne bude celo predstavljanje u pitanjima :)

Posted Image

Послато са GT-I9301I уз помоћ Тапатока



#2 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 25 December 2016 - 10:55

Pazario si lep motor...S Kymcom možeš da opališ i duže ture a da te udobnije iznese od Beverly-a..

Kažeš motor je 2010 god. od prvog vlasnika, nikad padano itd...Koliko je prešao taj motor, i zašto da radiš generalnu???
Cene delova koje si naveo nisu nimalo male, pogotovo cena zamenskog ili OEM cilindra ili radilice...Ne znam koliko si platio motor ali cene delova za generalnu mogu da stignu cenu motora...

#3 SlobaKnezevic

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 119 posts

Posted 25 December 2016 - 11:13

Jeste 2010. Dihtung mu je bio popustio i mesao je ulje i vodu valjda i nije paso na vreme skontao i pregreje ga sve zajebe ceo agregat. Nasao sam original delove i dobijam ih za 530€ . Motor sam uzeo za 900€ tako da imam racunicu da ga sredim i onda znam sta vozim. Ako me izadje 1 500-1 650€ to je jeftino jer x citing 2010 nema ispod 2000€ .

Послато са GT-I9301I уз помоћ Тапатока



#4 SlobaKnezevic

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 119 posts

Posted 22 March 2017 - 19:28

Zima prodje a ja zavrsi x citing-a.
Nisam dugo bio na forumu pa sam nekako preskocio pracenje radova. Motor smo skoro zavrsili i koristim ove lepe dane da ubijem prvu "hiljadarku" da sve lepo kako rece majstor "nalegne",pa onda zamena ulja i nadam se svetloj buducnosti :)
Presao sam tek 400km i za sada su utisci fenomenalni.
Sto se tice masine sve sto sam pisao gore je zamenjeno,glava bila na ravnanju i hidro testu,menjane gumice ventila i sicovani ventili. Lepo radi,pali na pola zuba. Takodje sam uzeo Vartu 10ah gel,kad je bal nek se i princeza ....
Ovde nisam pisao o farbanju jer nisam ni planirao ali eto. Motor je ofarban ceo. Crne plastike bamper sprejem sa granulacijom. Sive sem rukohvata sam ostavio u fabrickoj sivoj a 2 plastike,maska auspuha i rukohvat sam ofarbao u zutu. Evo par slika :
Posted Image
Posted Image
Posted Image

Послато са GT-I9301I уз помоћ Тапатока



#5 Yooalexandar

    Član

  • VIP
  • PipPipPip
  • 1,393 posts
  • MestoZemun
  • VozimVespa Et4

Posted 22 March 2017 - 19:37

Extra, samo mi fali neki zuti detalj napred, tu mi je nekako prazan..

#6 SlobaKnezevic

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 119 posts

Posted 22 March 2017 - 19:41

Jeste. Hteo sam kocnice da farbam al vremena ponestalo.

Послато са GT-I9301I уз помоћ Тапатока



#7 Yooalexandar

    Član

  • VIP
  • PipPipPip
  • 1,393 posts
  • MestoZemun
  • VozimVespa Et4

Posted 22 March 2017 - 19:53

Pa to je previse sitan detalj, cak mislim i prednji blatobran da bi dosta promenio :)

#8 SlobaKnezevic

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 119 posts

Posted 22 March 2017 - 20:18

Znam al sad je kasno. Mislio sam da ne pretrpavam sa zutom a sad ispade da je fali :)

Послато са GT-I9301I уз помоћ Тапатока



#9 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 22 March 2017 - 23:12

Odlično sto je Kymco sredjen i što pali na pola zuba!!! Ali ovo farbanje se meni lično ne dopada, naravno bitno je da si ti zadovoljan!!


Sent from my iPhone using Tapatalk

#10 SlobaKnezevic

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 119 posts

Posted 07 August 2017 - 15:10

Kupujem gumu za kymca. Fabrika propisuje 150/70-14 i takva mi je vec na skuteru.
Ja sam nasao jako povoljno 140/70-14 pa se pitam smem li je staviti?

Послато са GT-I9301I уз помоћ Тапатока



#11 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 07 August 2017 - 17:19

Nije problem širina pneumatika vec sve ostale oznake, prvenstveno index brzine i nosivosti pa uporedi te oznake pre kupovine. Jeftinije gume su obicno one koje nemaju ojačani sidewall pa su za skutere manjih kilaža, i takodje one koje su predvidjene za do 100-120km/h.

#12 SlobaKnezevic

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 119 posts

Posted 07 August 2017 - 17:24

Pa meni je samo bitno da ta razlika za taj 1cm ne pravi bitnu razliku po pitanju drzanja u krivini ili u obimu gume pa da mi bude sporiji motor.
Sto se tice indeksa videcu koji je na ovoj mojoj. Problem je sto ne mogu da nadjem 150/70 a neke koje sam nasao su preko 8 000 sto je po meni skupo. Zato bi presao na 140/70 njih ima veci izbor i povoljnija je.
Sto se tice brzine ja ionako u retkim momentima predjem 120kmh uglavnom vozim 90-110 tako da ce proci jeftinija varijanta.
Hvala na odgovoru,bitno mi je samo da razbinem dilemu po pitanju dimenzija 150 ili 140.

Послато са GT-I9301I уз помоћ Тапатока



#13 SlobaKnezevic

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 119 posts

Posted 07 August 2017 - 17:26

Evo su specifikacije gume koju hocu da kupim
Posted Image

Послато са GT-I9301I уз помоћ Тапатока



#14 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 07 August 2017 - 17:31

Oke, S je do 150km/h a index nosivosti 68 proveri koliko se razlikuje u odnosu na tvoju.

#15 SlobaKnezevic

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 119 posts

Posted 07 August 2017 - 17:33

Ocu. Hvala na odgovoru. Pozdrav

Послато са GT-I9301I уз помоћ Тапатока



#16 SlobaKnezevic

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 119 posts

Posted 07 August 2017 - 19:27

68 je 315 kg
S je do 180kmh
To mi odgovara definitivno.
Montiracu je pa sta mi bude.

Послато са GT-I9301I уз помоћ Тапатока



#17 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 07 August 2017 - 20:58

S je do 150km/h gledaj indexe za moto-program ne za automobile. I nije bitno koliko je nego da li je isto kao i na fabrički preporučenom pneumatiku. To što je do 315kg tebi nista ne znači (ne mozes računati u stvarnom životu) jer to zapravo znači da pneumatik trpi pritisak od 315kg na kvadrvatnom inču merenom na 40 psi napumpanosti pri spoljnoj temperaturi od 25c....

Zasto kazem u stvarnom zivotu? Moj primer je guma za moj mali skuter, piaggio zip. 3.50-10 ili 100/80-10 gde je index nosivosti 40 ili u prevodu malo manje od 200kg. Ja imam 95kg i zip 85kg i ako sedne jos neko iza i pri tome udarim u rupu guma bi trebala da explodira? Nije bas tako...

Dakle drzi se blizu ili oko fabrički preporučenih normi (ako je tvoja guma 67 ili 69) ova nova od 68 ce biti ok, takodje i po širini i obimu, jedna stepenica šire ili uže pije vodu...

#18 SlobaKnezevic

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 119 posts

Posted 07 August 2017 - 21:14

Pa ove podatke sam nasao na googlu pod pojmom "oznake na moto gumama". Odatle sam kopirao podatke. Napisao sam oh ovde cisto da ima ako nekom bude trebalo moze da procita.
Isti je i moj ugao razmisljanja po pitanju dimenzija. Odstupanje je minimalno i mislim da pije vodu.
Pogotovo sto ovu gumu imam za 3 500 rsd. 150/70 je oko 7 500-8 000 a pritom je u comp.co nemaju na nastanju niti ce biti. Zato se odlucujem za 140.
Nasao sam na netu neke Conti Scoot .... ali su 9 000 ili skuplje sto mi je zaista previse skupo.

Послато са GT-I9301I уз помоћ Тапатока



#19 SlobaKnezevic

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 119 posts

Posted 08 August 2017 - 14:28

Pricao sam sa jos par ljudi iz moto sveta. Nije da se nece taj 1 cm odraziti na stabilnost motora pogotovo u krivinama.

Danas ipak idem da kupim originalnu dimenziju.

Michelin city grip nigde ne mogu da nadjem pa je odluka pala na Sava gumu.



Послато са GT-I9301I уз помоћ Тапатока



#20 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 08 August 2017 - 15:46

Aham. A vi kolega se takmičite ili derete gumu do ivice na svakoj raskrsnici? Iskreno, o kojoj stabilnosti pričamo?

Po toj logici, ako stavimo širu gumu od fabrički propisane onda je motor extra stabilniji? Nije bas tako...

Ja podrzavam pricu oko kupovine (i odrzavanja) delova i prateće opreme u fabrički propisanim normama, ali pošto je ovo otvorena tema i svi čitaju, da ne zavaravamo ljude, ovde se bavimo konkretnim i proverenim informacijama i činjenicama.

I nije to 1cm, nazivna oznaka sirine pneumatika "140" varira od proizvodjača do proizvodjača.

Konkretno, dimenzija 120/70-12 na 3,5cola felni kod Dunlopa je 113mm, michelin 115mm, pirelli 123mm itd. Merio sublerom a i na oko se vidi. Tako da tih 1cm nekda bude razlika za istu dimenziju a različitog proizvodjača. Dalje, svi se vozimo na gazećem sloju koji se za odredjenu napumpanost zaravni pa to izadje oko 7-8cm sirine u idelano uspravljenom polozaju skutera. Razlika u krivinama na stok pneumaticima je zanemariva, naginajnje je jedva do 27-8stepeni a tada gazeći sloj zadnjeg pneumatika prati svojim zakrivljejem ravan deo asfalta... izuzetak je prednji pneumatik kada je rasterecen, on u krivinama ostaje obao i vozimo se na jedva 1-2cm širine.

Ponavljam, bolje uzeti fabričku dimenziju jer ovi u fabrici nisu ni ludi ni glupi (da je bolja šira-već bi je stavili) ali bajke o nestabilnom skuteru sa užom gumom za jedan index širine, ne piju vodu...





4 user(s) are reading this topic

0 members, 4 guests, 0 anonymous users