Ok, ne mere bez podešavanja... Vozi ti nama živ i zdrav još 50k sa bullet-om i sve ok.
Samo da konstatujem i ja, GP kopija je bolji auspuh od bullet next kopije.. ali nije za sve aplikacije...
Edit : Lauda pisali smo u istom trenutku


27 replies to this topic
#21
Posted 15 January 2017 - 19:22
#22
Posted 15 January 2017 - 19:58
Vidis Mario meni nije trebalo veliko podesavanje na kopiji nexta kao i orginalu i fabrickom sam koristio iste rolnice oprugice samo sam korigovo malo ler gas kod fabrickog sa vise otvaro nego kod nextova.Cak ni na treku nisam nista diro samo ler gas (mada tu nije skinuta bila blokada al je lepo isao i tako)ako me uvati ludilo mozda probam gp i karb 19.Primetio sam nesto svi brane gp al niko nece ga postavi na svoju masinu (dobar je yugo al ja ipak vozim mecku) videcu letos koliko njih voze gp na skupu.
Edited by nenadlaza61, 15 January 2017 - 20:08.
#23
Posted 15 January 2017 - 20:16
Zasto pored Treka voziti kopiju GP-a? Podesavanje ler gasa ne utice na smjesu karburatora osim ako toliko podignes klipic da time podignes i iglu - sto uopste nije pravilno stelovanje karburatora.
#24
Posted 15 January 2017 - 20:18
Eto ti informacija, taj GP pia model sa testova ja čuvam sebi za E-90 radiću neku preradu..
Dugo su bila oba modela kod mene na testu, čak sam imao 3-kom i dva sam prodao ljudima koji ih uredno voze..
Što se tiče ekspanzione posude odnosno rezonantnog auspuha neophodno je podešavanje...
Dugo su bila oba modela kod mene na testu, čak sam imao 3-kom i dva sam prodao ljudima koji ih uredno voze..
Što se tiče ekspanzione posude odnosno rezonantnog auspuha neophodno je podešavanje...
#25
Posted 15 January 2017 - 21:07
Lazo ja se javljam da otkupim tog turinga-gp-a i da ga prezentujem na prvom sledecem skupu.
#26
Posted 15 January 2017 - 21:15
Ja sam pazario bulleta za pezo vertikal:
[attachment=13990:IMG-20170115-WA0022.jpg]
djeluje mi ozbiljniji nego za piaggio gdje izgleda kao cisti promasaj, pitam se sta je s granom?
Ovaj za piaggio mi djeluje kao da ne zahtjeva podesavanje u odnosu na stok, mozda je to bio cilj? Da bude za nijansu bolji od stoka, a da ne trazi nista drugo osim montaze. Upropastena rezona, podsjeca me na mog Cpi-a koji ima extra dugu granu, pa ne moze preko 55kmh. Probao jednom next-r na piaggiu i zafalio se, po meni je problematican ovaj ravni dio odakle pocinje expanziona posuda, to treba dosta skratiti barem za 50%, bas me zanima sta bi izbacio proracun.
[attachment=13989:Screenshot_2017-01-15-21-10-13-1.png]
[attachment=13990:IMG-20170115-WA0022.jpg]
djeluje mi ozbiljniji nego za piaggio gdje izgleda kao cisti promasaj, pitam se sta je s granom?
Ovaj za piaggio mi djeluje kao da ne zahtjeva podesavanje u odnosu na stok, mozda je to bio cilj? Da bude za nijansu bolji od stoka, a da ne trazi nista drugo osim montaze. Upropastena rezona, podsjeca me na mog Cpi-a koji ima extra dugu granu, pa ne moze preko 55kmh. Probao jednom next-r na piaggiu i zafalio se, po meni je problematican ovaj ravni dio odakle pocinje expanziona posuda, to treba dosta skratiti barem za 50%, bas me zanima sta bi izbacio proracun.
[attachment=13989:Screenshot_2017-01-15-21-10-13-1.png]
#27
Posted 15 January 2017 - 21:48
Lauda trek odavno otiso iz nekih drugih razloga ne zbog performansi.Aco gp necu prodavati jer moze da posluzi za nedaj boze a i mozda probam na 19 karbu ili mozda probam na 12 sa vecom diznom al to mi zadnje resenje.Dajteh ja sam imao imam ga jos bullet sa tim znakom sad su promenili u mtb al to je isto meni je takav radio napiso gore koliko km preso jedino mi posle dvadesetak hiljada propala izolacija stavio novu i tero dok nije istrulila pregrada.Meni taj next-r kopija odgovara po stilu voznje ne trazi veliki gas na startu i solidno je ujednacen.U ostalom videces i sam lako se podesava rolnice,oprugice kvacila i malo ler gasa i to je to.
Edited by nenadlaza61, 15 January 2017 - 21:51.
#28
Posted 16 January 2017 - 09:27
Podešavanje ler gasa nema nikakve veze sa štelovanjem smeše...
Evo da ne kvotam ponovo delove iz Lazinih postova koga interesuje neka pročita, zključićemo da bullet GP (niko ga specijalno ne brani) kao ni bilo koji drugi auspuh ne radi bez štelovanja karburatora i prenosa. Ako mislimo da radimo bilo kakve testove onda bi pre svega trebali da se oprostimo od fabrikare dizne, i da ukalkulišemo da će to zarad veće brzine malo i više da potroši...
fabrikare dizna se vozi sa fabrikare auspuhom i fabrikare prenosom, sve ostalo je sreća, odnosno loše podešena smeša koja je slučajno urodila plodom na nekom A ili B tipu auspuha...
temu zaključavam, jer nema smisla da se ponavljamo
Evo da ne kvotam ponovo delove iz Lazinih postova koga interesuje neka pročita, zključićemo da bullet GP (niko ga specijalno ne brani) kao ni bilo koji drugi auspuh ne radi bez štelovanja karburatora i prenosa. Ako mislimo da radimo bilo kakve testove onda bi pre svega trebali da se oprostimo od fabrikare dizne, i da ukalkulišemo da će to zarad veće brzine malo i više da potroši...
fabrikare dizna se vozi sa fabrikare auspuhom i fabrikare prenosom, sve ostalo je sreća, odnosno loše podešena smeša koja je slučajno urodila plodom na nekom A ili B tipu auspuha...
temu zaključavam, jer nema smisla da se ponavljamo
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users