Izgleda sam od pocetka sa vodenim pumpama uvijek nalazio srecu u nesreci. Prvi put se odlucim da skinem dekl vodene iz preventivnih razloga, nista neuobicajeno se nije desavalo, ima se sta i vidjeti, nema stifta koji drzi pogonski tocak.
Drugi put uzmem da rastavim citavu vodenu radi preventivne zamjene semeringa i lezaja, ovaj put nesto nevjerovatno, propeler vodene totalno nestao u djelice.
U oba slucaja se nista nije osjetilo u voznji, sem toga sto kako se sjecam motora da su veliki gubitci snage kada se ugrije.
Na kraju odlucim se na opciju koja mi se nije skroz dopadala, ali mozda je ipak najbolja.
U autodijelovima nabavim Bosch PAD, pomocnu pumpu malog hladnjaka iz nekih mercedesa, vec poznata pumpa kod nas. 50ak eura nova.
Prvo sam isao na to da se opet sve ubaci u instalaciju. Otvorio sam dio instalacije od akumulatora do pumpe, i sve je spakovano sa releja na kontakt, preko osiguraca.
Pumpu sam privremeno montirao preko gume zracnice i vezicama.
Kada sam to sve spakovao, ipak voda ne zeli da kruzi, na tanko crijevo u ekspanzionu bocu nema ni malo vode. Puma na prekide mjenja zvuk kao da se pati.
Na kraju adapteru za senzor temperature gore pri hladnjaku nalazim komad onog propelera koji se odlomio ko zna kada, pri prosloj havariji pumpe.
Odmah nakon sto sam izvadio ovaj dio voda je pocela da kruzi.
Sada se covjek zapita dali je meni uopste ikada ta vodena i radila kako treba?
Uglavnom nalazim da je punjenje u leru sa pumpom za sada odlicno. 14.7V, ali sa xenonom svako stajanje u mjesto koristi nejacak akumulator, pa opada napon. Umjesto xenona dolazi neki od onih jacih LED sijalica pa cemo da vidimo..
Edited by alentje, 26 September 2020 - 20:04.