Jump to content


Yamaha Aerox



864 replies to this topic

#861 alentje

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 572 posts

Posted 10 August 2020 - 15:48

View PostMario, on 10 August 2020 - 13:50, said:

Ako su vibracije na nekom obrtaju, onda je samo na prvoj liniji problem
Mislis na radilici? Vozio sam motore kod kojih su radilice cekicem montirane pa nema ovolike vibracije.

Neznam kako da objasnim, kao da ih stalno ima ali su najizrazenije na jednim obrtajima. Sve je identicno kao sa starom radilicom, ocekivao sam bar neku promjenu, ako nista na gore.

I dalje tvrdim da sam motor jednom vozio bez ikakvih vibracija

Verstuurd vanaf mijn SM-G950U1 met Tapatalk



#862 vlayco

    Stari član

  • Moderators
  • 2,650 posts

Posted 10 August 2020 - 20:29

Alene,kakva je situacija sa reduktorom,možda da pregledas ležajeve i probaš da li je osovina primara u centru?

Sent from my Redmi Note 8T using Tapatalk



#863 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 10 August 2020 - 20:43

Ne ne, ako je na nekim obrtajima onda prva osovina.. radilica i njeni kraci.. primarna je u sprezi sa brzinom kretanja..

pa ok, onda treći magnet, pre on nego variomat i ventivar...

Testiraj sa nekim drugim spuhom kojem je rezonanca na drugim obrtajima, po pravilu bi vibracije morale biti na istom mestu, na istim obrtajima, nezavisno od rezonance

#864 alentje

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 572 posts

Posted 26 September 2020 - 20:02

Izgleda sam od pocetka sa vodenim pumpama uvijek nalazio srecu u nesreci. Prvi put se odlucim da skinem dekl vodene iz preventivnih razloga, nista neuobicajeno se nije desavalo, ima se sta i vidjeti, nema stifta koji drzi pogonski tocak.

Drugi put uzmem da rastavim citavu vodenu radi preventivne zamjene semeringa i lezaja, ovaj put nesto nevjerovatno, propeler vodene totalno nestao u djelice.

Posted Image

U oba slucaja se nista nije osjetilo u voznji, sem toga sto kako se sjecam motora da su veliki gubitci snage kada se ugrije.

Na kraju odlucim se na opciju koja mi se nije skroz dopadala, ali mozda je ipak najbolja.

U autodijelovima nabavim Bosch PAD, pomocnu pumpu malog hladnjaka iz nekih mercedesa, vec poznata pumpa kod nas. 50ak eura nova.

Posted Image

Prvo sam isao na to da se opet sve ubaci u instalaciju. Otvorio sam dio instalacije od akumulatora do pumpe, i sve je spakovano sa releja na kontakt, preko osiguraca.

Posted Image

Posted Image

Pumpu sam privremeno montirao preko gume zracnice i vezicama.

Kada sam to sve spakovao, ipak voda ne zeli da kruzi, na tanko crijevo u ekspanzionu bocu nema ni malo vode. Puma na prekide mjenja zvuk kao da se pati.

Na kraju adapteru za senzor temperature gore pri hladnjaku nalazim komad onog propelera koji se odlomio ko zna kada, pri prosloj havariji pumpe.

Posted Image

Odmah nakon sto sam izvadio ovaj dio voda je pocela da kruzi.


Sada se covjek zapita dali je meni uopste ikada ta vodena i radila kako treba?

Uglavnom nalazim da je punjenje u leru sa pumpom za sada odlicno. 14.7V, ali sa xenonom svako stajanje u mjesto koristi nejacak akumulator, pa opada napon. Umjesto xenona dolazi neki od onih jacih LED sijalica pa cemo da vidimo..

Edited by alentje, 26 September 2020 - 20:04.


#865 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 27 September 2020 - 07:00

Nisam video jos ovaj bosch model, deluje po spoljnim gabaritima identicno kao pierbourg (ta sto je mhr prodavao) onda je pak dobra jer je bezkontaktni motor, i nesto brza..

Sve u svemu, msilim da su se impeleri polomili jer je uletio neki komad čvrstog predmeta, ili se jedan odlomio zbog neke greske u odlivku pa on napravio haos





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users