Yamaha Aerox
alentje
22 Aug 2018
Dali da uzmem crvenu malossi centralu volio bih jos od koga cuti sa slicnim setupom. Smori me vise jer mi nekad dize obrtaje koje ganjam nekada ispod a nekada isto lose pa nabire kasnije sve vece i vece. Ponasa se kao da nisu linearne remenice. Centralna, nema sta drugo biti valjda?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
alentje
22 Aug 2018
alentje
23 Aug 2018

Evo je. Skidam i vidim da u kvacilu opruga ima dosta lufta, tu bi trebao biti prsten?
Dosta je linearniji sada, malo teze rolnice jos da ga vratim u spic i bice ok
Sent from my iPhone using Tapatalk
Razredni
23 Aug 2018
Zavisi za koji tip je to kvacilo predvidjeno, primera radi, i ako je na minarelliu fabricki 105mm kvacilo sa unutrasnjim usekom na dosedu za oprugu Minarelli od 46mm, postoje recimo kvacila od 107mm i sa unutrasnjim 46mm za Morini/Minarelli opruge a i sa unutrasnjim 50mm za Kymco/Honda/Peugeot/Piaggio opruge. Ako imas kvacilo sa vecim unutrasnjim dosedom, moras smisliti nacin da usku Minarelli oprugu zadrzis u centru prilikom sabijanja.
alentje
23 Aug 2018
Nista onda kod tokara da napravim to. Vjerovatno mi zbog toga one oscilacije dolaze.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
alentje
24 Aug 2018
Odlucim danas da malo bolje postimam karburator. Javlja mi se par problema koji se nedaju rjesiti.
Prvo imam gusenje kad iz lera naglo odvrnem gas do kraja , najizrazenije kod hladnog motora a kao da je bolja situacija sa vecom pilotkom.
Pa sam to malo i zanemario jer sam ganjao bolji odaziv u voznji tj. kod dodavanja punog gasa od npr 1/4 ili pola. Nije mu drago kad odvrnem do kraja u sekundi, ne digne maksimalne obrtaje odmah. 80 je bila glavna, spustio sam na 75 pa kad sam izgubio zivce i 72. Neznam kako objasniti nego nema mi onaj cist zvuk na punom gasu. A oduvijek se bojim ljepljenja pogotova aluminijuma sada.
Mislim da ne trazi slucajno jos manju diznu?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Prvo imam gusenje kad iz lera naglo odvrnem gas do kraja , najizrazenije kod hladnog motora a kao da je bolja situacija sa vecom pilotkom.
Pa sam to malo i zanemario jer sam ganjao bolji odaziv u voznji tj. kod dodavanja punog gasa od npr 1/4 ili pola. Nije mu drago kad odvrnem do kraja u sekundi, ne digne maksimalne obrtaje odmah. 80 je bila glavna, spustio sam na 75 pa kad sam izgubio zivce i 72. Neznam kako objasniti nego nema mi onaj cist zvuk na punom gasu. A oduvijek se bojim ljepljenja pogotova aluminijuma sada.
Mislim da ne trazi slucajno jos manju diznu?
Sent from my iPhone using Tapatalk
vlayco
24 Aug 2018
Ta knedla se resava sa vecom pilotkom,imao sam i ja isti slucaj.
Iglu na sredinu,sraf smese na 1.5 krugova i ne diraj ni sraf ni iglu i ganjaj prvo glavnu,a posle peglaj ostalo.
Vrv bi i sad to isto resavao da nije bilo Razrednog i Radeta007.
Sent from my SM-G925I using Tapatalk
Ta knedla se resava sa vecom pilotkom,imao sam i ja isti slucaj.
Iglu na sredinu,sraf smese na 1.5 krugova i ne diraj ni sraf ni iglu i ganjaj prvo glavnu,a posle peglaj ostalo.
Vrv bi i sad to isto resavao da nije bilo Razrednog i Radeta007.
Sent from my SM-G925I using Tapatalk
Iglu na sredinu,sraf smese na 1.5 krugova i ne diraj ni sraf ni iglu i ganjaj prvo glavnu,a posle peglaj ostalo.
Vrv bi i sad to isto resavao da nije bilo Razrednog i Radeta007.
Sent from my SM-G925I using Tapatalk
Ta knedla se resava sa vecom pilotkom,imao sam i ja isti slucaj.
Iglu na sredinu,sraf smese na 1.5 krugova i ne diraj ni sraf ni iglu i ganjaj prvo glavnu,a posle peglaj ostalo.
Vrv bi i sad to isto resavao da nije bilo Razrednog i Radeta007.
Sent from my SM-G925I using Tapatalk
alentje
24 Aug 2018
vlayco, on 24 August 2018 - 17:11, said:
Ta knedla se resava sa vecom pilotkom,imao sam i ja isti slucaj.
Iglu na sredinu,sraf smese na 1.5 krugova i ne diraj ni sraf ni iglu i ganjaj prvo glavnu,a posle peglaj ostalo.
Vrv bi i sad to isto resavao da nije bilo Razrednog i Radeta007.
Sent from my SM-G925I using Tapatalk
Ta knedla se resava sa vecom pilotkom,imao sam i ja isti slucaj.
Iglu na sredinu,sraf smese na 1.5 krugova i ne diraj ni sraf ni iglu i ganjaj prvo glavnu,a posle peglaj ostalo.
Vrv bi i sad to isto resavao da nije bilo Razrednog i Radeta007.
Sent from my SM-G925I using Tapatalk
Iglu na sredinu,sraf smese na 1.5 krugova i ne diraj ni sraf ni iglu i ganjaj prvo glavnu,a posle peglaj ostalo.
Vrv bi i sad to isto resavao da nije bilo Razrednog i Radeta007.
Sent from my SM-G925I using Tapatalk
Ta knedla se resava sa vecom pilotkom,imao sam i ja isti slucaj.
Iglu na sredinu,sraf smese na 1.5 krugova i ne diraj ni sraf ni iglu i ganjaj prvo glavnu,a posle peglaj ostalo.
Vrv bi i sad to isto resavao da nije bilo Razrednog i Radeta007.
Sent from my SM-G925I using Tapatalk
Imam samo 38 i 48 pilotku. Sa 38 se gusi stalno a sa 48 gusenja nema ali jos uvijek nije veseo iz lera, tek na malo visim obrtajima na dodavanje gasa dize obrtaje brzo.
Probam veceras voznju sa ovom postavkom pa cu vidjeti dalje.
Sent from my iPhone using Tapatalk
alentje
24 Aug 2018
vlayco, on 24 August 2018 - 17:15, said:
Znaci treba ti nesto izmedju
Sent from my SM-G925I using Tapatalk
Sent from my SM-G925I using Tapatalk
Smanjivao sam otvor filtera na 21mm kako sam ranije pisao ali mislim ga otvoriti opet ako mi bude trazio manju diznu od 70.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Edited by alentje, 24 August 2018 - 17:19.
Koce
26 Aug 2018
Koji je setup na rox-a tj cilindar sa c16?
Sent from my SM-G950F using Tapatalk
Sent from my SM-G950F using Tapatalk
alentje
26 Aug 2018
Koce
26 Aug 2018
Isti setup vozim na sr-ku i ja se borim za vecu krajnu brzinu , kod mene je okolo 100gps sa stock remen.Uskoro narucurem malosi special belt pa vidimo.
Sent from my SM-G950F using Tapatalk
Sent from my SM-G950F using Tapatalk
alentje
26 Aug 2018
Koce
26 Aug 2018
Remenica stock piaggio 134mm, napred malossi mhr vario.
Sent from my SM-G950F using Tapatalk
Sent from my SM-G950F using Tapatalk
alentje
26 Aug 2018
alentje
27 Aug 2018
Citam ponovo kod Koce vezano za poziciju kajle u motoforce evo radilici. Prije kupovine radilice sam cuo da nisu stavili gdje treba ali kod mene se ne javljaju nikakvi problemi. Ako je sve ok kao sto jeste kod mene, dali je pozeljno pomjeriti paljenje u advance na ovim obrtajima? I koliko stepeni?
Edited by alentje, 27 August 2018 - 18:23.
Edited by alentje, 27 August 2018 - 18:23.
rade007
28 Aug 2018
Ne vidis problem,a skuter sa setupom od 1000e ide ko serijala sa rezo spuhom.
Nemoj ovo krivo shvatiti,samo apeliram na to da provjeris.
Sport pro mk2 mora na mina i pia masini tuc preko 110gps-a opusteno.
Frendov sport pro mk2 na poweru ide 120+ gps-a ,a decko je 195cm i 105kg.
Nemoj ovo krivo shvatiti,samo apeliram na to da provjeris.
Sport pro mk2 mora na mina i pia masini tuc preko 110gps-a opusteno.
Frendov sport pro mk2 na poweru ide 120+ gps-a ,a decko je 195cm i 105kg.
alentje
28 Aug 2018
rade007, on 28 August 2018 - 16:29, said:
Ne vidis problem,a skuter sa setupom od 1000e ide ko serijala sa rezo spuhom.
Nemoj ovo krivo shvatiti,samo apeliram na to da provjeris.
Sport pro mk2 mora na mina i pia masini tuc preko 110gps-a opusteno.
Frendov sport pro mk2 na poweru ide 120+ gps-a ,a decko je 195cm i 105kg.
Nemoj ovo krivo shvatiti,samo apeliram na to da provjeris.
Sport pro mk2 mora na mina i pia masini tuc preko 110gps-a opusteno.
Frendov sport pro mk2 na poweru ide 120+ gps-a ,a decko je 195cm i 105kg.
To je onaj zip sa powersoundom? Pa eto muci i mene i koceta isti problem. Mislim za moj pojam sto se tice ubrzanja ide relativno dobro, sad hajde znaj kad nemam usporedbu.
Koje je kod njega radilica, i dali je paljenje pomjereno?
Jos gledam sad njegov video kako pere 150AC i runnera 180? E onda nije nesto ok na mojoj strani ili je on sa zipom lagan.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Edited by alentje, 28 August 2018 - 17:30.