Jump to content


Piaggio Free



  • This topic is locked This topic is locked
No replies to this topic

#1 perlx*

    CCEB

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,294 posts

Posted 28 February 2011 - 01:17

Osnovni podaci:
Agregat i prenos
Zapremina: 49.00 ccm
Tip agregata: Jedan cilindar, dvotaktni, hiper2pro agregat
Hladjenje: Vazdusno
Kočnice
Prednja: Jedan disk
Zadnja: Dobos
Fizicke mere i zapremine
Težina: 91.0 kg
Visina: 1050 mm
Dužina: 1820 mm
Širina: 640 mm
Zapremina rezervoara za gorivo: 3,5l
Zapremina rezervoara za ulje: 1,2l
Ostalo
Točkovi: 14'
Pokretanje: Anlanser, kurbla
Dodatno: vizir, kofer

Piaggio Free Delivery je ime Piaggio-vog skutera modifikovanog za službu u italijanskoj pošti. Razlikuje se od serijskog po: kratkom sedištu, nedostatku fuzastera za suvozaca i drski za ruku suvozača, velikom koferu, velikom viziru, prednjoj korpi (pak tregeru) na koju su montirani far i prednji migavci. Skuteri namenjeni brdskim krajevima imali su veći karburator (dollorto 17.5 nasuprot weber 12) i lakše rolnice (6.5g umesto 8.5g). Farbički ima blokade na variomatu i auspuhu. Ja sam mog kupio 2009. godine bez kofera, vizira, prednje korpe (ali je imao far u kormanu), centralne nogare i originalnih migavaca. Poštarski kofer, iako na oko gadan, je veoma praktičan jer je velike zapremine i pravilnog oblika. Moguće ga je preradom smanjiti, čime se dobija malo na estetici ali gubi dosta na zapremini. Sam skuter je mali i lagan, za gradsku voznju stvoren. Ja sam mog kupio bez blokada i kao takav se pokazao sasvim dobrim za grad. Agregat je žustar i poseduje veliki tuning potencijal. Veliki točkovi doprinose lakšoj i udobnijoj vožnji. Kočnice su prosečne. Moj skuter je imao problema sa blokiranjem prednje kočnice prouzrokovanim lošim pločicama, posle zamene malossi mhr plocicama tih problema nema i kočenje se značajno popravilo. Zaštita od vetra bez vizira je loša, vetar duva preko kormana pravo u predeo prepona, što ume biti jako nezgodno, takođe prednje plastike su veoma uske i ne pružaju značajnu zaštitu kolenima. Položaj sedenja je dobar, ne naporan i nema problema pri dužoj vožnji. Prostor ispod sedišta je prosečne zapremine, ipak ne mogu da stanu fullface kacige (neki manji modeli mogu). Fabrički amortizer nije predviđen za vožnju 2 osobe i pri takvoj vožnji se može javiti udaranje rezervoara o karburator. Osvetljenje je solidno, far odlično sija kada se podesi kako treba. Migavci poseduju samo lapmicu, ne i zvučno upozorenje da rade. Cajgeri su izuzetno jednostavni i pregledni. Ja sam imao dosta problema sa sajlama gasa, jednostvno su se kidale svaki cas, kasnije sam utvrdio da je u pitanju losa ručica gasa, zamenjena je i problema više nema. Nije mali potrošač, ali je to u skladu sa perfomansama, meni je prosečna potrošnja u gradu bila oko 3.8 litara na 100km. Rezervni i delovi za održavanje su lako dostupni. Moj skuter je sada bordo boje, odradio sam mu laki tuning čime sam dobio jos malo na snazi koja doprinosi lakšoj gradskoj vožnji. Odličan izvor informacija i podrške je sajt www.piaggio.co.rs
Može biti odličan pazar u koliko se naleti na očuvan ili sređen model sa istorijom. Nije loš izbor za prvi skuter, najviše zbog svoje jednostavnosti.
Sve u svemu odličan skuter dokle god se od njega ne očekuje da bude nešto što nije, on je mali, laki gradski skuter.

Posted Image
Posted Image





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users