daleko bilo, ja sam za hibrid varijantu, da se ima i ovo i ono, pogledao sam one linkove što je SCI postavio, to je baš ta Vespa, s tim da se nisam dobro setio tu je 4T agregat, a ja bih ako može 2T, nego slaba autonomija tj. 20-ak minuta je zbog vrste i kapaciteta akumulatora, a gledam i onaj od 150cc-a, ima elektro motor koji ga gura 45Kmh, e to je već prihvatljiva i brzina... dakle rade sa Litijum polimerskim akumulatorima.. pa ja mislim da mi u kadici sedišta imamo dovoljno mesta i da se poduplaju olovni sa gelom, pa eto neće biti tako skupo...
nego trebalo bi nabaviti tu felnu koja ima u glavčini elektro motor,... to je klasični trofazni bezkontaktni motor, kojem se preko invertora seče jednosmerni napon sa odgovarajućim faznim pomerajem, a regulacija gasa rešena tiristorom ili triak-om na naizmeničnom delu... meni to sve deluje prihvatljivo i ne suviše komplikovano.,..
0
23 replies to this topic
#21
Posted 03 March 2011 - 11:47
#22
Posted 05 March 2011 - 14:01
Mario, opet laičko pitanje (jbg, šta ću kad sam nepismen ) Pominješ tu felnu sa beskontaktnim el. motorom u glavčini. Jel' nije izvodljivo skarabudžiti u neku postojeću felnu, u prostor za paknove taj beskontaktni motor, ili rešiti pakovanje el. motora na drugačiji način, kao recimo onaj Australijanac što je konvertovo' Lambretu, pa da se karabudži neki prenos sa onim kratkim lancem ko' što je on radio?
#23
Posted 05 March 2011 - 15:29
malo je mesta u doboš kočnici za neki motor, o tome sam već mozgao, jedino da se preko lanca prevede na neki implementirani motor, stim da je australijanac imao mesta ko pola ormara da stavi motor.. najkluturnije bi bilo izmenjati felnu, kada bi bila takva koja ima veću glavčnu.. .
nzm tema je za razmišljanje
nzm tema je za razmišljanje
#24
Posted 11 January 2012 - 23:57
Hybrid je u svetu prvi i jedini skuter sa paralelnom hibridnom tehnologijom, litijumskom baterijom i plug-in punjenjem.
Hibridni pogon dopunjuje snagu motora sa unutrašnjim sagorevanjem, uz istovremeno zadržavanje MP3kvaliteta u smislu uživanja vozača, sigurnost, udobnost i praktičnost.
Uz potrošnju od 1l na 60 KM,emituje svega 40 g / km CO2,i obezbeđuje 85% više obrtnog momenta od konvencionalnih skutera sa motorima istog kapaciteta. U elektronskom režimu skuter se može voziti do 20 KM, bez utjecaja na životnu sredinu, dok se baterije na normalnoj utičnici pune za samo tri sata.
VOZITE PIAGGIO MP3 SA B KATEGORIJOM
SKUTER KOJI SE VOZI SA „B“ KATEGORIJOM I NA SRPSKOM TRŽIŠTU
Po novom zakonu o saobraćaju, skuterom „Piaggio MP3“ možete upravljati sa „B“ kategorijom
Prednosti novog zakona o saobraćaju prvi će osetiti vozači koji nemaju „A“ kategoriju. Od sada mogu uživati u vožnji jednog od najpopularnijih gradskih skutera na zapadu – Piaggio MP3 koji ima dva točka napred, i time spada u kategoriju teških tricikala, koji se mogu voziti sa „B“ kategorijom.
Hibridni pogon dopunjuje snagu motora sa unutrašnjim sagorevanjem, uz istovremeno zadržavanje MP3kvaliteta u smislu uživanja vozača, sigurnost, udobnost i praktičnost.
Uz potrošnju od 1l na 60 KM,emituje svega 40 g / km CO2,i obezbeđuje 85% više obrtnog momenta od konvencionalnih skutera sa motorima istog kapaciteta. U elektronskom režimu skuter se može voziti do 20 KM, bez utjecaja na životnu sredinu, dok se baterije na normalnoj utičnici pune za samo tri sata.
VOZITE PIAGGIO MP3 SA B KATEGORIJOM
SKUTER KOJI SE VOZI SA „B“ KATEGORIJOM I NA SRPSKOM TRŽIŠTU
Po novom zakonu o saobraćaju, skuterom „Piaggio MP3“ možete upravljati sa „B“ kategorijom
Prednosti novog zakona o saobraćaju prvi će osetiti vozači koji nemaju „A“ kategoriju. Od sada mogu uživati u vožnji jednog od najpopularnijih gradskih skutera na zapadu – Piaggio MP3 koji ima dva točka napred, i time spada u kategoriju teških tricikala, koji se mogu voziti sa „B“ kategorijom.
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users