Jump to content


Aprilia RS 125 2007


  • This topic is locked This topic is locked
31 replies to this topic

#21 bojan681

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 4,906 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSprint Eagle

Posted 24 May 2017 - 14:41

Zna li neko koliki su gubici na prenosu kod manuelnih menjaca, jesu veci ili manji u odnosu na cvt prenos?

RS-ka ima jako dobro ubrzanje ali je start ocajan. Ovogodisnji specijal ce biti na drag-u kad ga oflekamo Pita i ja.. :D

Sent from my SM-G925F using Tapatalk



#22 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 24 May 2017 - 15:23

Kod manualca ima puno vise faktora u voznji koji utiču na start i ubrzanje, dobro poštelovan skut nema nikakvih briga, samo zavrneš gas...

Manje se gubi sa cvt-om, ali je svakako najveći problem šaltalice dužina prve brzine...

#23 KucevicStevan

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 269 posts
  • MestoKragujevac
  • VozimYamaha Aerox

Posted 24 May 2017 - 17:41

Nisi je probao sam Bojane, dvojica nas je bilo.. Normalno da je teže krenuti, a ako hoćeš ostriji start, samo držiš u malo većim obrtajima i bolje je, ali cvt je dosta startniji.. Sklopi motor pa ćemo videti 😀

Poslato sa HUAWEI GRA-L09 uz pomoć Tapatoka



#24 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 24 May 2017 - 19:27

Auuu mene više ni ne spominju, osećam se kao istorija :)

#25 KucevicStevan

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 269 posts
  • MestoKragujevac
  • VozimYamaha Aerox

Posted 01 June 2017 - 14:49

Stigao update, lanac sa x ring gumicama, prednji zadnji lančanik, i sintetičko ulje za menjač.. Sada ću zameniti sve lepo, ostalo proveriti pa ćemo videti šta će se desiti za gubitkom snage, ali i dalje mislim da je problem oko karba..
Fabrička dizna je bila 115, medjutim juče sam kupio 120, koja je jako manja od ove "115" , tako da se neko možda igrao sa tim i razbusivao.. Posted ImagePosted ImagePosted ImagePosted ImagePosted ImagePosted Image

Poslato sa HUAWEI GRA-L09 uz pomoć Tapatoka



#26 KucevicStevan

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 269 posts
  • MestoKragujevac
  • VozimYamaha Aerox

Posted 01 June 2017 - 19:29

Ništa od gotovog posla danas, lik je pogrešno poslao manji prednji zupčanik.. Plašio sam se da mi ne bude previše skraćen prenos.. Fabrički ide 17:40, a ovaj sto je stigao je 14.. Tako da ostaje za prekosutra. Promenio sam ulje u menjaču, nisam hteo da otvaram sve jer nemam nove dihtunge a kontam da bi svi morali da se menjaju.. Ostavio na kraju motor kod druga, vratio se pesaka kući sav smoren.

Jedino ću morati da skratim lanac, jer sam dobio 120linkova a fabrički idu 110, tako da ostaje da to odnesem sutra ili prekosutra kod nekog majstora koji ima alat za to, ne bih baš koristio čekić i onaj spic za izbijanje i stezanje u stezi posle..
Posted ImagePosted ImagePosted ImagePosted ImagePosted Image

Poslato sa HUAWEI GRA-L09 uz pomoć Tapatoka



#27 fantom

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 304 posts

Posted 14 June 2017 - 22:40

Izvini što uljećem ovako u temu :)

Da li znaš možda koji model karburatora ima tvoj RS ? https://www.dellorto...hst-24-to-28mm/

#28 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 14 June 2017 - 23:05

Mislim da njegova nije full power pa ne ide whst već phbh28bd.

#29 KucevicStevan

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 269 posts
  • MestoKragujevac
  • VozimYamaha Aerox

Posted 16 June 2017 - 15:32

Tako je Aco, moj je phbh28, e sad da li je bs ili bd ne piše.. Trenutno mi je 120 dizna u njemu i jako se lepo ponaša, i našao sam u polinijevom uputstvu za postavku ovog cilindra da ide igla x54, glavna dizna 130 i minimum jet 55, ja mislim da je to pilotka. Ali nigde nisu napisali da li sa fabričkim airboxom ili nekim aftermarket filterom takođe isto je i sa aspuhom, ništa navedeno. Igla mi je drugom zubu odozgo i cini mi se da je bolji odziv na gas nego ranije.

Poslato sa HUAWEI GRA-L09 uz pomoć Tapatoka



#30 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 16 June 2017 - 16:31

Bs ne bi trebalo da bude jer su srafovi za stelovanje sa kontra strane. Minimum jet je pilotka i to je kod phbh m5 dizna, identična glavnoj dizni za phva-phbg karbove.. X igle imas samo na scootercentar u pakovanju od 10 igli BGM za pristupacne pare i imas naravno origigi dell gde otpadaju uši :)
Glavna dizna je M6 i toga ima...

Mislim da je fabrička dizna 115-116 a pilot 60-65. Ima na tržištu dosta polovnih phbh karbova koji nose x2-x3 igle i slične dizne, od gilera, aprilija itd. Ja imam fabrički 28fd sa powerjetom od nsr-a raiden, tu je igla x82 glavna 135 powerka 65 a pilot 40.. za male parice mogu da se uzmu, potraži.

#31 fantom

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 304 posts

Posted 16 June 2017 - 18:39

Imas phbh28bd

Njegove postavke su:
50 Slide
X2 Needle
264BN Atomiser
115 Main jet
65 Idle jet
70 Choke jet
250 Float valve
9010.1 Float – 9.5 grams

#32 KucevicStevan

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 269 posts
  • MestoKragujevac
  • VozimYamaha Aerox

Posted 17 June 2017 - 09:13

Hvala na informacijama ljudi😀

Poslato sa HUAWEI GRA-L09 uz pomoć Tapatoka







1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users