Jump to content


Sprint Grizzy 125 ccm 152QMI GY6


62 replies to this topic

#1 mrtomyli

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 62 posts
  • VozimSprint falcon 2007

Posted 18 May 2017 - 08:02

Pozdrav svima, da predstavim skuter da možemo dalje diskutirati. Glavni cilj je postići što konstantniju brzinu brdo pravac, dali sa stock ili tuning vidjet ćemo. ;)


Marka: Sprint Grizzy
Motor: 125ccm GY6 152 QMI
God. prozivodnje: 2009
Prijeđeni km 18.05.2017: 5880

Attached File  20161218_161027.jpg   3.2MB   36 downloads
Attached File  20161218_161033.jpg   3.16MB   38 downloads
Attached File  20161218_161058.jpg   2.83MB   34 downloads

#2 mrtomyli

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 62 posts
  • VozimSprint falcon 2007

Posted 18 May 2017 - 08:39

Na skuteru je zamijenjeno sljedece: - set dihtunga cijelog motora
- novi karburator stari vlasnik je nešto radio pa je imao napuknuće gdje dodje membrana.
- novo ulje u motoru
- novo ulje u pogonu
- remen 835 20 30 stari je bio 842 20 30
- rolice 12,5 gr stare su bile cca 13 gr jer su stock
Svjećicu nisam promijenio čekam da dodje sa ebay-a, jer ide neka manja vezrija od standarde koju nisam našao ovdje za kupiti.

Sa skuterom je u početku bio problem pri punom gasu bi počeo jednostavno da trokira, kao prima gas pa gubi prima pa gubi sjecka cijelo vrijeme, to se stabiliziralo "djelomično" poslije promijene karburatora.
Sada je sljedeća stvar konstantno vozi 70 - 85 km/h ali čim ugleda brdo to se drastično promijeni na nekih 45 km/h i ispod toga ne pada sto i ne bi bilo normalno za 125 ccm.
Promijenio sam zazor na iglici stavio sam na prvi zazor od dna znači najbogatija smjesa s tim sam dobio dosta dobar odziv na gas i dosta bolju krajnju brzinu.
Kada odvrnem gas do kraja osjeti se na skuteru kao da smjesa nije uredu ili viška goriva ili zraka, probao sam kako sam našao na ovom forumu da vozim punim gasom cca 800m i ugasim ga na ključu kad to napravim svjećica bude gotovo cijela, sad to predstavlja da treba smanjiti gorivo više zraka ako se ne varam, ali kad pođem da zavrnem šarafić za smjesu dobijem katastrofalan odziv na gas i krajnja brzina nije ni blizu kao sa otvorenim, vuče on i nakon toga ali vidi se da nema snage upola kao sa prethodnim podešavanjem.

Na skuteru je sve stock nista tjunirano nema.

Ako može lijepo netko da me uputi kojim redom i što da uradim, da to sredim.?
Prvo kako dobro da karburator poštelujem kod ovog 4t na koji zazor da stavim iglicu pa da probam?

#3 mrtomyli

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 62 posts
  • VozimSprint falcon 2007

Posted 18 May 2017 - 10:35

Evo i video juče snimljen:

#4 Djomla

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 495 posts
  • MestoLazarevac
  • VozimFocus i Bandit

Posted 18 May 2017 - 20:14

Zbog cega si stavio kraci remen?

#5 hitmanle016

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 54 posts
  • MestoLeskovac
  • VozimFvision 125

Posted 19 May 2017 - 16:22

View Postdjomla, on 18 May 2017 - 20:14, said:

Zbog cega si stavio kraci remen?
Mislim da je 835 original kao i na fvision

Sent from my SM-C5000 using Tapatalk



#6 VlatX

    Član

  • Moderators
  • 808 posts
  • MestoSkopje
  • VozimBaotian 28C

Posted 19 May 2017 - 20:21

gates'ov 835 je duzi od kineski 842 kajs.

#7 hitmanle016

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 54 posts
  • MestoLeskovac
  • VozimFvision 125

Posted 20 May 2017 - 13:28

View Postmrtomyli, on 18 May 2017 - 10:35, said:

Evo i video juče snimljen:
Iskreno mislim da ti skuter nekako nema ostar zvuk.

Sent from my SM-C5000 using Tapatalk



#8 mrtomyli

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 62 posts
  • VozimSprint falcon 2007

Posted 20 May 2017 - 21:04

Kraci remen sam stavio iz razloga sto sam dobio dosta bolju krajnju brzinu imam jos 842 20 30 i dosta je losiji sa tim remenom ispravi me ako grijesim.
Video je sniman sa vjetrom u prsa dosta jakim i vozeno je po ravnici, a zvuk se lose cuje radi automatskog filtra sumova snimit cu novi za dva dana dok malo ova kisa stane.
Za remen sam pretpostavio da je stock jer su i rolice bile a decko prije mene je ko svaki klinjo htio tuning bez marke. :) Kupio dedo pa vozi dok traje....
Juce sam se malo zabavio oko karburatora i svjecice i dobio sam po meni idealnu boju svjecice kao sto sam nasao na ovom forumu da treba izgledati. Ali jos uvjek se na punom otklonu gasa osjeti u pocetku lagano gusenje ili nesto slicno njemu, točnije pođe se osjecati ako je gad odvrnut skroz iza 30 km/h.
Ps. remen koji sam stavio prije 200 km juce sam otvorio deklo izgleda kao da je 4000 km predjeno s njim... ispucao kao da sam ga nozem isjekao odlijepo se krajevi uzas bolji je onaj sto sam skinuo s njega...
Jos jednom cilj je sto veca krajnja brzina i sto konstantnija da ne umre u brdu kao da je stock 50 ccm. Kad budem pravio novi video snimit cu po ravnom ubrzanje a onda poslije toga cu u brdo da se vidi kako gubi drastično brzinu.

#9 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 20 May 2017 - 21:30

Vidi jedna dužina remena će biti odgovarajuća, predugi će biti dobar u startu a loš za kraj jer u zadnjim remenicama neće toliko upasti pa neće bitu prenosnog odnosa, dok prekratki ume da ubije start jer nije dovoljno dugačak da u startu bude u zadnjim remenicama po obodu, dok se za kraj podobro usuče i donese nekada više krajnje, taman i ako na variomatu ne izađe do kraja..

To za brdo smo polemisali, za bolj prenosni odnos bi ti dobro došle nešto lakše rolnice, tako će motor, iako elastični 4T, biti u nešto višljim obrtajima i teže se zagušiti, jer će se remen usled većeg opterećenja, uzbrdice, spustiti u nešto niži prenosni odnos i mašina biti u punoj isporuci snage..

Naravno za najbolji rezultat potreban je dobro podešen karburator, prebogata ili presiromašna smeša neće doneti pun potencijal agregata, pa je pre uzbrdice to potrebno dobro proveriti i namestiti...

#10 VlatX

    Član

  • Moderators
  • 808 posts
  • MestoSkopje
  • VozimBaotian 28C

Posted 20 May 2017 - 23:39

11gr rolnicce za 125cc su pun pogodak za odlicno ubrzanje a ipak nepormeneta max brzina,probaj pa javi.

#11 mrtomyli

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 62 posts
  • VozimSprint falcon 2007

Posted 21 May 2017 - 16:53

Nisu mi rolice jos dolse a ni remen, porucio sam vec 18x14 10 gr rolice ako bude potrebe izmjesat cu ih sa sadasnjih 12,5 gr, i remen sam uzeo 842 20 30 pa vidjet cemo sta ce biti. Snimio sam danas jos dva videa jedan je uz brdo a drugi po ravnici, i nakon duze voznje nekih 120 km kad sam stao deklo malo toplo masina nista strasno ali auspuh kao da sam ga grija na vatri znaci ni ona izolacija na njemu ne pomaze koliko se pregrijao.
PS. Da li može auspuh stvarati kakve probleme i koji su inace simptomi kad auspuh zeza.?

#12 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 21 May 2017 - 16:57

Ako je začepljen negde onda ne ide nikako, to što se grije je normalno, katalizator je krivac

#13 mrtomyli

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 62 posts
  • VozimSprint falcon 2007

Posted 21 May 2017 - 17:10

Prosjecna uzbrdica

#14 mrtomyli

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 62 posts
  • VozimSprint falcon 2007

Posted 21 May 2017 - 17:11

Malo veca uzbrdica

#15 mrtomyli

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 62 posts
  • VozimSprint falcon 2007

Posted 21 May 2017 - 17:13

Moze li se kako provjeriti jeli zacepljen, procitao sam da se nesmije skidati top da moze napraviti neke probleme klipu

#16 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 21 May 2017 - 19:50

Ma nije začepljen ako ide 80 po ravnom..

Na ovom drugom snimku se čuje da ti malo obori obrtaje, tu bi možda lakše rolnice pomogle..

Inače na ovim uzbrdicama bi 50-ka gy6 verovatno išla 20 kmh, ako se 125 ovako pomuči.. koji je uspon ima li negde tabla ?

#17 hitmanle016

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 54 posts
  • MestoLeskovac
  • VozimFvision 125

Posted 21 May 2017 - 19:59

Evo i ja da se ukljucim u diskusiju posto imam fvision 125 uradjen na 150 isti agregat kao tvoj.
Motor radi perfektno, danas sam uzeo racing varijator i kais 835, i ono sto se desilo da kvacilo na leru vec hvata. Vidim da je kais usao malo u zadnji varijator, da li ce 842 resiti ovaj problem. Inace dobio sam rolnice 8,10 i 12g. Trenutno su 8 i 10 (po 3komada) start je dobar i krajna brzina isto oko 90 ali veci br obrtaja na nekih 70km ne obara ih. Bice snimak sutra i od mene. Na stok varijator su kod mene bile 13g

Sent from my SM-C5000 using Tapatalk



#18 hitmanle016

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 54 posts
  • MestoLeskovac
  • VozimFvision 125

Posted 21 May 2017 - 21:32



Sent from my SM-C5000 using Tapatalk



#19 mrtomyli

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 62 posts
  • VozimSprint falcon 2007

Posted 22 May 2017 - 21:02

nema oznake ubrdice ali je sigurno 20%, zaboravio sam reci juce kad sam se vozio iz dekla dolazi zvuk kao da se nemoze nesto centrirati na određenoj brzini oko 55-70 km/h, i danas skinem deklo kad ima sta i vidjeti remen koji sam stavio prije 200km popucao na tri mjesta odvoio se u slojevima znaci cista katastrofa, tako da sam bio primoran staviti stari remen 842 20 30 johnway je otanjio ali je bolji od tog novog. Ajmo sada koji remen da uzmem i marke jer ovdje sve sto ima kupiti su kineski sto na ebayu dodju 3-5 dolara ovdje prodaju za 25 km. takav je bio novi http://www.ebay.com/...K%3AMEBIDX%3AIT

#20 mrtomyli

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 62 posts
  • VozimSprint falcon 2007

Posted 26 May 2017 - 21:09

Pozdrav ljudi, ovaj skuter ce me zivaca doci. Danas lijepo odvojim vremena da ponovno podesim karburator, pošto je igla bila na najbogatijoj smijesi odlučim da je smanjim za jedan pa dva pa tri da vidim kako ce se skut ponasati, smanjim za jedan ler gas podesim radi ko singerica, krenm uz brdo vidi se da ima snage lijepo navlaci brzinu, poslije toga pomjerim na iduci zazor znaci na sredini je sada stavim gusi se motor, idem reko da vratim na prethodno jer je dobro bilo kad problemi, sve lijepo sklopim podesim ler kao i prethodni put na isto vratim, motor na malom gasu normalno vuce 1/4 kad dam puni gas 4/4 vuce prekine vuce prekine onda moram da otpustim na 3/4 gasa da bi navukao na 60 i kad predje preko toga onda mogu ponovno 4/4 ali osjeti se da malo cucka i tu pa probam smjesu da stelujem pa opet otvori zatvori da se nije sta pogresno stavilo nisam sve je ok. i tu sam odustao nisam imao vise zivaca da nastavim se peglati.
Sad sto sam primjetio za raliku od starog karburatora kod ovog novog membrana ne sjeda u rub vec je veca za nekih 0.25 cm i nikako da je ubacim u leziste kako bi poklopac sjeo perfektno, pa sad me zanima da li je moguce da sam kod prvog prebacivanja zazora igle pogodio da membrana sjede dobro i da li moze da zeza radi nje. ??? ajde budite dobri da ovo veceras malo prodiskutiramo da sutra mogu na ponovno stelovanje... :)
ps. kad sam prvi put prebacio zazor na 2 malo siromasniju smjesu cak mi je dionicom kojom stalno vozim isao konstantnih uz vjetar 75 gdje bi inace pao na 60 a suprotno sam imao konstantnih 85 90 km/h





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users