

Sprint Grizzy 125 ccm 152QMI GY6
#21
Posted 26 May 2017 - 23:11
#22
Posted 27 May 2017 - 22:06
#23
Posted 29 May 2017 - 12:43
Danas ako stignem cu se opet malo "igrati s tim" da riješimo samo jedno, šta određiva puni gas jeli ima veze saraf za smjesu ili je samo iglica??
Da li ovo važi isto i za 4t karburatore???
Quote
Svjecica mi je boje priblizno kao na drugoj slici na tom topicu.
#24
Posted 29 May 2017 - 13:53
Glavna dizna je ta koja odredjuje kolicinu goriva, to seckanje ba punom gasu moze da bude od premale glavne dizne ili od nepodesenog nivoa goriva odnsno plovka.
Uporedi sa starim karburatorm glavne dizne i polozaj plovka.
#25
Posted 29 May 2017 - 14:10
#26
Posted 30 May 2017 - 20:56
Attached Files
#28
Posted 30 May 2017 - 21:01
Kad sam promijenio svjecicu i iglu stavio na najbogatiju smjesu motor iza 60 ide odlicno nema vise onog trzanja. sada pokusavam da ustelujem 1/4 i 2/4 gasa i 3/4 gasa kad dam puni gas do 30 km/h ide super onda podje kao trokiranje ili je visak ili manjak goriva, kad saraf za mjesu zatvorim skroz i otvorim za krug tu se nekako motor najbolje ponasa. ali i dalje trza od te brzine do 60-65
#29
Posted 30 May 2017 - 21:03
#30
Posted 30 May 2017 - 21:03
Koje su oznake na diznama?
#31
Posted 30 May 2017 - 21:08
Razredni, on 30 May 2017 - 21:03, said:
Koje su oznake na diznama?
To je galvna dizna za pun gas ima oznaku 108 H a druga H 35
mrtomyli, on 30 May 2017 - 21:03, said:
Slika je od stare svjecice na voznji od 16 km duzine.

#32
Posted 30 May 2017 - 21:09
Plovak isto stoji?
#33
Posted 30 May 2017 - 21:14
#34
Posted 30 May 2017 - 21:18
#35
Posted 30 May 2017 - 21:22
Sraf smese moze da pomogne ali su prvenstveno delovi koji snabdevaju gorivo prioritet. Nemoj vezivati gizne i iglu sa kilometrima na sat, glavna dizna je za pun gas bilo on u mestu ili na 100 na sat,radi se iskljucivo o polozaju ručice, dakle pun otklon, igla je za raspon ručice od 1/4 do 3/4 a pilot dizna za rad u leru.
Nivo goriva u lončetu regulises plovkom, a ako je nivo nizak bro ce potrositi gorivo pa moze da se meanifestuje kao pad snage ili seckanje posele 20 sekundi rada na punom gasu. Preveliki nivo goriva daje prelivanje i trokiranje.
Ako trazis fabricke postavke, prvenstveno airbox mora da ima fabricki promer rupe za vazduh, fabricku debljinu i zračnost filtera i sve ostale komponente (kao i svecica, debljina dihtunga radi kompresionog odnosa) trebaju biti fabričke.
#36
Posted 30 May 2017 - 21:40
Da ja to sutra sve probam ako ti mozes da mi jos kazes kako se steluje nivo goriva u posudi ili ako ima neki topic bilo bi idealno.
#37
Posted 30 May 2017 - 21:42
Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk
#38
Posted 30 May 2017 - 21:48

ps. buduci da imam sari karb na njemu mogu detaljno pogledati sve i onda skinuti novi sa skut i podesiti ali kako da reguliram tu razinu goriva u posudi.
#39
Posted 30 May 2017 - 22:11
#40
Posted 30 May 2017 - 22:21
Sent from my MI MAX using Tapatalk
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users