Jump to content


Sprint Grizzy 125 ccm 152QMI GY6


62 replies to this topic

#21 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 26 May 2017 - 23:11

Morao bi staviti odgovarajuću membranu, ova veća očigledno ne dihtuje valjano i vakum je ne otvara kako bi trebalo

#22 mrtomyli

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 62 posts
  • VozimSprint falcon 2007

Posted 27 May 2017 - 22:06

Danas sam stavio od starog karburatora i ona savrseno sjeda u leziste, i smanjio sam na iglici jos za jedan zazor sada je na sredini podesavao smjesu da je bogata siromasna, da skuter radi lijepo svjecica savrseno smedja, i sada kad odvrnem gas do kraja do 3/4 se ne osjeti trzanje tek dada dodje na 4/4 gasa onda na full brzini podje da sjecka, kako sam rekao probao sam da dam bogatiju smjesu i sirmosaniju ali stano isto????

#23 mrtomyli

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 62 posts
  • VozimSprint falcon 2007

Posted 29 May 2017 - 12:43

Juce sam uzeo malo vremena da opet probam to postelati kako valja, sada se iglica nalazi na 3 zazoru od ukupno 5, motor je puno bolji vuce dobro osjeti se kad odvrnem puno gas pri ubrzanju da ima malih prekida ali ne tako strasnih ali kad dodje na puni gas negdje cca iza 50 km/h podje da vuce pa prekine pa podje da vuce pa prekine, probao sam da vozim uz brdo normalno nabija brzinu i ok je jer nemoze brze od 60 km/h dok kada ide pravcem i odvrnem puni gas ili dodje malo nizbrdo podje da prekida kao da nema goriva.
Danas ako stignem cu se opet malo "igrati s tim" da riješimo samo jedno, šta određiva puni gas jeli ima veze saraf za smjesu ili je samo iglica??
Da li ovo važi isto i za 4t karburatore???

Quote

Bitno je naglasiti da rasplinjac regulira smjesu ovisno o gasu, a ne o brzini vrtnje, tj. broju okretaja motora. Ukoliko se motor ponasa lose pri niskom broju okretaja (ler – 1/4 gasa), najvjerojatnije je problem u vijku za smjesu, sapnici praznog hoda ili lose odabranom skosenju na kliznom ventilu. Ako se motor ponasa lose izmedju 1/4 – 3/4 gasa, problem lezi u krivoj poziciji prstena na igli. Ako se motor ponasa lose u podrucju 3/4 – puni gas, problem je u losem odabiru glavne sapnice.
To sam procitao ovdje: https://svet-skutera...p__172#entry172
Svjecica mi je boje priblizno kao na drugoj slici na tom topicu.

#24 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 29 May 2017 - 13:53

Prvenstveno taj novi karburator treba da bude bar priblizan onom koji je skinut, tu mislim na komponente kao sto je glavna dizna, igla, polozaj plovka itd...

Glavna dizna je ta koja odredjuje kolicinu goriva, to seckanje ba punom gasu moze da bude od premale glavne dizne ili od nepodesenog nivoa goriva odnsno plovka.

Uporedi sa starim karburatorm glavne dizne i polozaj plovka.

#25 mrtomyli

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 62 posts
  • VozimSprint falcon 2007

Posted 29 May 2017 - 14:10

Vidjet cu danas popodne pa se javim veceras...

#26 mrtomyli

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 62 posts
  • VozimSprint falcon 2007

Posted 30 May 2017 - 20:56

Na obadva karburatora su mi iste dizne u biti identicni su, evo par slika.

Attached Files



#27 mrtomyli

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 62 posts
  • VozimSprint falcon 2007

Posted 30 May 2017 - 20:58

Attached File  WP_20170529_16_52_20_Rich.jpg   3.36MB   11 downloads

#28 mrtomyli

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 62 posts
  • VozimSprint falcon 2007

Posted 30 May 2017 - 21:01

Danas sam uhvatio vremena malo sam se zabavio sa tim, i stigla mi je jutros svjecica ide slika i od nje.
Kad sam promijenio svjecicu i iglu stavio na najbogatiju smjesu motor iza 60 ide odlicno nema vise onog trzanja. sada pokusavam da ustelujem 1/4 i 2/4 gasa i 3/4 gasa kad dam puni gas do 30 km/h ide super onda podje kao trokiranje ili je visak ili manjak goriva, kad saraf za mjesu zatvorim skroz i otvorim za krug tu se nekako motor najbolje ponasa. ali i dalje trza od te brzine do 60-65

#29 mrtomyli

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 62 posts
  • VozimSprint falcon 2007

Posted 30 May 2017 - 21:03

Attached File  WP_20170530_16_50_43_Rich.jpg   3.32MB   11 downloads
Attached File  WP_20170530_20_07_44_Rich.jpg   2.98MB   11 downloads

#30 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 30 May 2017 - 21:03

Jesu ovo slike od pilot dizne (za ler gas) ili od glavne dizne za pun gas?

Koje su oznake na diznama?

#31 mrtomyli

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 62 posts
  • VozimSprint falcon 2007

Posted 30 May 2017 - 21:08

View PostRazredni, on 30 May 2017 - 21:03, said:

Jesu ovo slike od pilot dizne (za ler gas) ili od glavne dizne za pun gas?

Koje su oznake na diznama?


To je galvna dizna za pun gas ima oznaku 108 H a druga H 35

View Postmrtomyli, on 30 May 2017 - 21:03, said:


Slika je od stare svjecice na voznji od 16 km duzine. :)

#32 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 30 May 2017 - 21:09

I na oba krburatora, obe dizne imaju istu oznaku? Probao si da ih ispuses da slucajno nije neka zastopana? Igle su iste i nose iste oznake?
Plovak isto stoji?

#33 mrtomyli

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 62 posts
  • VozimSprint falcon 2007

Posted 30 May 2017 - 21:14

Da da isto na obadva, ispuhao sam sve da slucajno nije nesto zapelo ali sve ok, pun gas je sada odlican kad sam svjecicu stavio novu znaci po nekom osjecaju motor iza 60-65 se osjeti da prodise pretpostavljam da je tada glavna dizna u opticaju, sad jedino sto nikako da ustelam je to kad krenem sa motorom zavrnem puni gas do 30 povuce odlicno i onda od 30 do 60-65 sjecka i poslije toga opet super. Sutra kroz jutro bi imao vremena da se zafrkavam sa tim pa sta bi trebalo po vasem da se napravi i da li je sada to sve stvar smjese?????

#34 mrtomyli

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 62 posts
  • VozimSprint falcon 2007

Posted 30 May 2017 - 21:18

Učitat cu video kroz par min da vidis kako ide iz starta i na početku videa ima i zvuk bez vjetra kako motor radi

#35 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 30 May 2017 - 21:22

U principu sve je do odnosa vazduha i goriva, narusen je fabrički, i sada je dug put napamet i kroz probe...
Sraf smese moze da pomogne ali su prvenstveno delovi koji snabdevaju gorivo prioritet. Nemoj vezivati gizne i iglu sa kilometrima na sat, glavna dizna je za pun gas bilo on u mestu ili na 100 na sat,radi se iskljucivo o polozaju ručice, dakle pun otklon, igla je za raspon ručice od 1/4 do 3/4 a pilot dizna za rad u leru.
Nivo goriva u lončetu regulises plovkom, a ako je nivo nizak bro ce potrositi gorivo pa moze da se meanifestuje kao pad snage ili seckanje posele 20 sekundi rada na punom gasu. Preveliki nivo goriva daje prelivanje i trokiranje.
Ako trazis fabricke postavke, prvenstveno airbox mora da ima fabricki promer rupe za vazduh, fabricku debljinu i zračnost filtera i sve ostale komponente (kao i svecica, debljina dihtunga radi kompresionog odnosa) trebaju biti fabričke.


#36 mrtomyli

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 62 posts
  • VozimSprint falcon 2007

Posted 30 May 2017 - 21:40

Na leru radi odlicno nikakvih problema, kod njega je ispod nogu zračni filter kao u kamiona, ps. nekih 15 cm duzine i sirine oko 8, valjkastog oblika, tako da tu niti mogu zatvarati ni otvarati presjek cijevi koja vodi do karba je okvirno oko 5 cm. Na punom otklonu gasa 4/4 odmah s mjesta povuce super i niz brdo se osjeti da sjecka ali slabo, ali uz brdo s punog gasa nakon nekih 10 sec podje da trokira kao ima nema goriva.
Da ja to sutra sve probam ako ti mozes da mi jos kazes kako se steluje nivo goriva u posudi ili ako ima neki topic bilo bi idealno.

#37 vlayco

    Stari član

  • Moderators
  • 2,650 posts

Posted 30 May 2017 - 21:42

Ako trokita ima viska goriva,ako muce,prepoznatljiv zvuk „muuuuu“,znaci da fali goriva.

Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk



#38 mrtomyli

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 62 posts
  • VozimSprint falcon 2007

Posted 30 May 2017 - 21:48

Ne muce ni sekunde, rasipa se sa gorivom onda, morat cu da mu cesmu zavrnem :)
ps. buduci da imam sari karb na njemu mogu detaljno pogledati sve i onda skinuti novi sa skut i podesiti ali kako da reguliram tu razinu goriva u posudi.

#39 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 30 May 2017 - 22:11

Plovak na sebi ima metalni deo koji nosi iglicu. Taj lim se krivi prema potrebi. Kada je karb rasklopljen i postavljen uspravno, plovak treba da bude paralelno sa telom karburatora. Tada iglica plovka zatvara dovod goriva u lonče. Ako je razmak izmedju plovka i tela veci onda je nivo goriva manji. Rasklopi i jedan i drugi karburator i proveri da li se sta rzlikuje.

#40 Pakundza

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 289 posts
  • MestoBorca
  • VozimBaotian Hero 125

Posted 30 May 2017 - 22:21

Nemas potrebe to raditi. Njemu je dizna 108 odgovarajuca. To sa seckanjem probaj sto ti je Aca rekao za smesu tj odnos. Na kom ti podeoku stoji zeger na iglici?

Sent from my MI MAX using Tapatalk







1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users