Jump to content


Sprint Grizzy 125 ccm 152QMI GY6


62 replies to this topic

#41 mrtomyli

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 62 posts
  • VozimSprint falcon 2007

Posted 31 May 2017 - 13:04

Stavio sam je na najnizi, gdje je najbogatija smjesa. tu se najbolje ponasa za sada.

#42 mrtomyli

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 62 posts
  • VozimSprint falcon 2007

Posted 01 June 2017 - 20:20

Evo da se javim sa boljim rezultatima danas su mi stigle rolice 18x14 10gr, stavio sam svih 6 sa remenom 835 20 30 i bile su prelagane motor ima snage ali se trokiranje moglo dobro osjetiti na svim dijelovima gasa. Potom sam ih iskombinirao 3x10 gr i 3x12,5gr i remen 835 20 30 i smanjim smjesu na iglici na 2 zazor ajmo reci jedan vise od najsiromasnije smjese, potom probam i nakon dugo vremena motor na svim otklonima gasa radi ko sat prima gas vuce na pravcu vrlo brzo navuce 80km\h. Drzi brzinu uz brdo dobro normalno ipak je to 125ccm prije gdje bi isao 30,40 sad prodje bez problema 60. I kao i obicno nemoze sve biti idealno, ugasim ga ohladi se i kad idem da ga upalim bez gasa nece da uhvati a kad dam gasa nece nikako onda na par trzaja na pocetku gasa par puta dam malo gasa i tu uhvati nekako, to mi se nikad nije desilo pa do cega moze biti?? Kad upali osjeti se da radi na coku dok se malo ugrije i onda se cok spusti i radi normalno, kad ga provozam i sve dok je vruc pali na prvi zub bez gasa.
Ps. Sutra cu ucitati video da vidite kako vuce mada ce se i to popraviti kad dodje remen novi.

#43 vlayco

    Stari član

  • Moderators
  • 2,650 posts

Posted 02 June 2017 - 07:37

Kolega,mislim da radis previse radova od jednom,prvo usteluj karb,pa onda prenos.Jer ovako ne znas sta te zeza....

Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk



#44 mrtomyli

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 62 posts
  • VozimSprint falcon 2007

Posted 02 June 2017 - 10:09

Karburator ne diram ni pod razno, sad kad konacno vuce i radi kako treba jos dok nadjem sta ga zeza sa paljenjem kad je hladan i to je to. Ovo cu samo igrati se sa remenom te dvije vrste i rolicama.

#45 mrtomyli

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 62 posts
  • VozimSprint falcon 2007

Posted 02 June 2017 - 10:29

Eco jos koja slika sada kad je malo sredjen i estetski :)

Attached Files



#46 mrtomyli

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 62 posts
  • VozimSprint falcon 2007

Posted 06 June 2017 - 21:39

Da covjek ne povjeruje.... Nakon par dana lijepe voznje ponovno krenuli problemi trokira gusi se ne znam ni ja vise sta radi zazor i igla i smjesa nikakvog smisla vise nemaju, danas malo vremena uhvatim i razmisljam sve novo sam stavio ustelam ga super ali dzaba opet pa kemijam ali u krug se vrtim, jedino sta nisam novo stavio je filter zraka sto izgleda kao kod auta valjkastog oblika dodje ispod nogu dimenzija 10 precnik i 20 cm duzina izvadim da ga operem malo i da vidim opce stanje naravo kao i kad sam mijenjao set dihtunga filter nov zarko crvene boje bez trunke prljavstine, odavijem sve jer je zasticen sa dvije celicne zice kad ima sta vidjeti U SREDINI FILTERA UGURANA CIJELA SPUZVA ZA PRANJE AUTA da ne povjerujes, onako razmisljajuci nikako mi ne ide u glavu cemu to ako je sve stock normalo bi trebao da radi skuter ta spuzva nikakve pomoci znavi skuter je jedva zraka imao, kad sam to izvadio i sastavio ma nemozes da vjerujes ide nije mu ravan keeway od 150 ccm sa mojom tezinom od 95 kg bez problema vuce do 100 sa rolicama od 12.5 gr i remenom 835 20 30. Stavio sam bio i 10 gr pa kombinirao ali sa ovima od 12.5 al kako rijesi taj zrak moze komotno da idu i 13gr sad uz brdo kida. Kako god stavio iglicu bilo koji zazor ide cudo jedno ccc konacno dise...
Hvala svima na savjetima. Sutra cu praviti video pa postavim. Ps. U toj sreci otrgne se ventil sa zadnje gume i radost zavrsila do sutra da to rijesi vulkanizer.

#47 mrtomyli

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 62 posts
  • VozimSprint falcon 2007

Posted 25 June 2017 - 12:55

Idemo sada sa necim novim, spremam se da kupim kit plug&play 200ccm. Pitao sam prodavaca da li odgovara za moj skuter sve se slaze, zanima me sljedece: Da li kad stavim taj klip ima potrebe za promijenom glave ventila ili sve ostaje kako je, ubiti prodavac rece cak da nema potrebe ventile stelovati niti ista od toga?

#48 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 25 June 2017 - 13:47

Pa dobro ko je tu spužvu za pranje auta tamo nafurao ?

#49 VlatX

    Član

  • Moderators
  • 808 posts
  • MestoSkopje
  • VozimBaotian 28C

Posted 25 June 2017 - 14:48

Vidi sad,te kitove sto oni prodaju kao 200cc su nose 61mm klip i kod nekih serija Gy6 125cc blokova je potrebno prosiriti blok da bi sukjna cilindra usla u blok.inace 61mm klip ti je oko 169cc

#50 mrtomyli

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 62 posts
  • VozimSprint falcon 2007

Posted 25 June 2017 - 21:28

Nemogu ni da zamislim iz kojeg razloga je to dospilo tamo, jedino ako je htio da se motor gusi da klinac ne moze gasati.
PS. Ma ne igra mi ulogu hoce biti točno 200 cc, zadnja dva dana sam vozio isto kineze keeway matrix 150 i huricane 150 cc max brzina ima je kao i kod moga + - 5 km/h, ali dosta brze postignu krajnju brzinu i kad dodje jace brdo gdje bi moj spustio sa 80 na 65 oni zadrze 80.
Imam tu opciju od 200 cc i 150 cc mozda bi bilo bolje da uzmem 150 jer je on dosta licniji mom???

Taj od 150 cc bi bio nesto oko 10€ jeftiniji ali to sad nije bitno, jedino sto sam vidio kod njih da ima 57.4 mm i 57.2 to nebi trebalo da bude neka znacajna razlika ili???

#51 VlatX

    Član

  • Moderators
  • 808 posts
  • MestoSkopje
  • VozimBaotian 28C

Posted 26 June 2017 - 01:29

Vidi ako moze da ti premeri suknju cilindra sa shublerom,zadnji big bore kit koji sam montirao imao je tanku suknju i legao kao samar budali u blok,bez ikakvih brusenja.a to 57.4 je fabricka dimenzija a ima na pazaru i modele sa 57.2 (tako je kinez odlucio kada je radio rezervni deo)

Drugi deo,glava kod 150ke ima 2mm veci usisni ventil,a i bregasta ima 0.7mm veci lift,ja bi ti preporucio da narucis A11 ili A9 bregasta sa ebay ili ti aliexpress i uparis je sa glavom i cilindar od 150,imaces mnoogo vise snage i ubrzanje,ali prvo nek ti premeri taj prodavac njegov famozni 200cc kit za Gy6 kod suknje.

#52 mrtomyli

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 62 posts
  • VozimSprint falcon 2007

Posted 27 June 2017 - 11:04

Ma nema se sta tu mjeriti, to je samo stavi sredi i vozi, ;) kad vec treba kod 150 cc promijeniti to sve onda za 200 cc treba jos vise toga. Onda je bolje da se drzim toga od 150 i kaze mi jos da postelam ventile na svojoj glavi na zazor od 0.10 mm???

#53 mrtomyli

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 62 posts
  • VozimSprint falcon 2007

Posted 27 June 2017 - 11:05

ps. naraku je taj kit i cijena je ovdje u BiH cca 40 €

#54 VlatX

    Član

  • Moderators
  • 808 posts
  • MestoSkopje
  • VozimBaotian 28C

Posted 27 June 2017 - 12:21

0.10 usis i izduv,meni tako najbolje radi i ide

#55 mrtomyli

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 62 posts
  • VozimSprint falcon 2007

Posted 10 July 2017 - 12:15

Jos uvjek stojim sa stock 125cc, danas sam rijesio da uzemem kit od 150 cc, budući da bi sa onim od 200 cc bilo dosta rađe veći je znatno u odnosu na moj blok, 150 bi trebala da sjede odlicno, e sad buduci da sam trazio ovdje da kupim glavu za 150 cc i nisam uspio osim da pručivam sa ebay-a ili neke druge stranice otprilike bi ljeto vec bilo pri kraju dok bi to sve doslo, sada ako nabacim kit od 150 cc i postelam obadva ventila uisis i ispuh na 0.10 nebi trebalo biti neke dodatne rađe? kao npr promijena dizni na karburatoru itd?

#56 vlayco

    Stari član

  • Moderators
  • 2,650 posts

Posted 10 July 2017 - 13:27

Vidi,jako je tesko procitati teks koji je nabacan i gde su sve zarezi,a nema logike u pisanju.
2 puta sam se vracao da procitam sta si hteo da kazes.
Naravno da ces morati da postelas karb za taj cilindar od 150ccm.

#57 VlatX

    Član

  • Moderators
  • 808 posts
  • MestoSkopje
  • VozimBaotian 28C

Posted 10 July 2017 - 13:28

Vidi gy6 dolazi dosta tanak na benzin od fabrike,dizna koja bi ti ja preporucio da ubavis u taj cvk24 je od 110 do 120 i ta i bila sasim dovoljna za pravilan rad motora.

#58 Pakundza

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 289 posts
  • MestoBorca
  • VozimBaotian Hero 125

Posted 10 July 2017 - 17:48

Uf, mislim da bi mu bila mnogo 120-ku da stavi. Meni na 200kub. Se davi u gorivu na 120ci, neki max bi mu rekao do 112... @Vlayco, kod kineza je to malo diskutabilno, jer u dosta slucajeva neki cin cin rokne diznu koju ima, tako da u vecini slucajeva i nema potrebe dirati bilo sta. @mrtomyli naravno da je veca mnogo hilzna od bloka, pritom je ta hilzna kao flis papir tanka.. Imas u moj temi - morao da sam otvaram blokove da bi to lepo leglo i uslo...

Sent from my MI MAX using Tapatalk



#59 mrtomyli

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 62 posts
  • VozimSprint falcon 2007

Posted 25 July 2017 - 21:40

@Hitmanle016 da se zahvalim na direktnoj pomoci, juce sam ugradio kit od 149ccm, i ljepse je sjeo nego originalni od 125ccm, pri sastavljanju jedino sto sam promijenio je zazor ventila koje sam stavio na 0.10, i moram mu smanjiti usis zraka jer sam ga povecao misleci da ce trebati vise zraka a ono se ispostavilo da nije trebalo dirati.
Razlika od prije skuter sada do 80 km/h dodje duplo brze a o brdu da ne govorim. Postavit cu,video cim nam prodje ovo nevrijeme vec treci dan kisa pracena grmljavinom.
Ps. Dizna je na njemu ostala 108, bili sta dobio da uzmem 110 ili112 osim vece potrosnje?


#60 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 25 July 2017 - 22:14

Naravno da treba da probas i vecu diznu, dok ne probas neces ni znati da li ide brze i bolje, odnano da li mu fali veca dizna. Potrosnja ne zavisi od dizne vec od ruke na gasu, a cest je slučaj da sa pravilnom (većom) diznom zna potrošnja biti i dosta manja jer tada agragat obiluje snagom pa nije potrebno non-stop držati pun gas.





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users