Jump to content


Motoforce Racing 50 Minareli LC

minareli motoforce

1 reply to this topic

#1 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,768 posts

Posted 18 May 2017 - 09:15

Na test smo dobili mapu i slike Motoforce aluminijumskog racing 50 cilindra. Hvala Vlatx-u na ovom primerku.

Ovo je cilindar iz kineske kuhinje, kvalitetne izrade koji nosi Senchen klip sa jednom karikom. Promera 40mm za minareli blok i hoda 39,2mm. Glava je zapremine 5,5ccm-a, klip na žalost nemamo ni na slikama ni na merenju pa sam visinu čela aplicirao sa minareli 50cc klipa, stoga su sve kalkulacije stepena kompresije orijentacione i od pravih vrednosti se ograđujem..


slike cilindra

Posted Image Posted Image

Posted Image Posted Image Posted Image


evo portmape u corel razmeri, visine kanala možete pročitati po rubu na lenjiru

Posted Image


uradio sam nekoliko analiza za visine C=0-0,4mm, po navodu Vlatx-a sa 0,3mm zaptivačem cilindar izlazi na C=0,3mm

C=0 mm
usklađeni pritisci = 126,5 PSI
najbolja raspoloživost = 13800 0/min
snaga teorijska = 13,3KS
snaga na radilici = 11,08 KS
snaga na točku = 9.63 KS
stepen kompresije = 12,8:1

Posted Image Posted Image


C=0,1 mm
usklađeni pritisci = 123,5 PSI
najbolja raspoloživost = 14100 0/min
snaga teorijska = 13,3KS
snaga na radilici = 11,08 KS
snaga na točku = 9.63 KS
stepen kompresije = 12,4:1

Posted Image Posted Image


C=0,2 mm
usklađeni pritisci = 121 PSI
najbolja raspoloživost = 14400 0/min
snaga teorijska = 13,2KS
snaga na radilici = 11 KS
snaga na točku = 9.56 KS
stepen kompresije = 12,1:1

Posted Image Posted Image


C=0,3 mm
usklađeni pritisci = 118 PSI
najbolja raspoloživost = 14700 0/min
snaga teorijska = 13,2KS
snaga na radilici = 11 KS
snaga na točku = 9.56 KS
stepen kompresije = 11,8:1

Posted Image Posted Image


C=0,4 mm
usklađeni pritisci = 115,5 PSI
najbolja raspoloživost = 15000 0/min
snaga teorijska = 13,1KS
snaga na radilici = 10,9 KS
snaga na točku = 9.49 KS
stepen kompresije = 11,5:1

Posted Image Posted Image


Prgav mali koncept i ne previše jak, niski pritisci podsećaju na sve koncepte sa aux izduvima. Interesantna saznanja bi imali kada bi merili ovaj cilindar na nekim nižim obrtajima jer je evidentno da će ga malo ko voziti na 14-15k obrtaja. U tim slučajevima se pritisci podižu na nivo koji smo navikli od oko 170 PSI i snaga dolazi u teoriji do 14,8KS gde je u sprezi sa transferima ali nedostaje blowdown sinhroni pritisak povratne rezonance. Mnogo cilindara sa aux-imamo ureađenih i uglavnom je kod većine slična situacija...

Posted Image

#2 Damjan66

    Passion

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,406 posts
  • MestoSkopje
  • VozimBaotian Falcon 50R

Posted 18 May 2017 - 22:51

Trebalo je ova zverka da ide kod mene ali promenili se planovi , sve u svemu odlican cilindar :)





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users