Zahvaljujući članu SALLE iz Kraljeva, na testove smo dobili stock cilindar za motocikl Aprilia RS125. Poznati rotax koncept, aluminijum nikasiliran, tri izduva centralni i dva mala aux-a, prečnika klipa 54mm i hoda 54,5 donose veoma lepe rezultate u isporuci snage i krajnjoj brzini za ovaj tip lakog motocikla. Postoje mnoge verzije koje su restriktovane, kako saznajemo ima modela i bez aux izduvnih kanala i sa umirenim napajanjem za švajcarsko tržište, međutim ovaj 220H tip cilindra deluje veoma slično kao onaj DDMAX karting od istog proizvođača.
ovde vidimo osnovne fabričke karakteristike
Raspored kanala u cilindru
Portmapa
Iz koje proizilazi sledeća analiza
C= 1,4mm zaključak je po otisku karika u cilindru
Usklađeni pritisci = 142 PSI
Najbolje raspoloživi obrtaji = 12700
Teorijska snaga = 34,7KS
Snaga na vretenu radilice = 28.9KS
Snaga na točku = 25,1 KS
Međutim pošto sam dobio sam jednu glavu koja je 12,3ccm zapremine dolazim do zaključka da bi cilindar mogao biti i na C=0,95mm
Obzirom da su gore u specifikacijama prezentovani uglovi 195/125, biće da je ovaj C merodavan
C= 0,95mm
Usklađeni pritisci = 144 PSI transferi zaostaju za 5PSI
Najbolje raspoloživi obrtaji = 12300
Teorijska snaga = 34,1KS
Snaga na vretenu radilice = 28.5KS
Snaga na točku = 24,8 KS
Kompresija sa Wosner klipom i ovom glavom u kombinaciji C=0,95 izlazi na 12,5:1 kako je i fabrika prezentovala
Wosner klip sa jednom hrom karikom debljine 1mm ima zakrivljenje čela od 63,2-60 = 3,2mm
Glava koju sam dobio na merenju ima tačnu zapreminu od 12,3ccm-a
iz ovih parametara može da se donese mnogo zaključaka, ostaviću ih za ljude koji su više upoznati sa ovim agregatom
1
Aprilia RS-125 rotax stock
Started by Mario, May 23 2017 09:49 AM
No replies to this topic
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users