Dobili smo slike i merenja od člana Depe, ... hvala
Analiza je na aftermarket gusanom cilindru iz italijanske kuhinje marke DR, za Piaggio agregat u LC izvedbi, komplet sa klipom sa dve karike
kanali u cilindru
klip
squish = 1,3mm koji je utvrđen merenjem, na žalost pravilni C parametar kao i zapreminu glave nemamo izmerene, pa će stepen kompresije izostati
portmapa
Depe nam je uradio trace vektorski ocrtane kanale sa mape, rezultati se nešto sitno razlikuju, za svaki slučaj uradio sam obe
analiza sa trace mape
C = 0,50mm
Usklađeni pritisci = 123 PSI
Transferi zaostaju = 118 PSI --- BD = 1,13
Najbolji obrtaji = 13500 o/min
Teorijska snaga = 12,6 KS
Snaga na radilici = 10,5 KS
Snaga na točku = 9,13 KS
analiza sa realne mape
C = 0,50mm
Usklađeni pritisci = 117 PSI
Transferi = 117 PSI --- BD = 1,07
Najbolji obrtaji = 13600 o/min
Teorijska snaga = 12,2 KS
Snaga na radilici = 10,1 KS
Snaga na točku = 8,85 KS
ostali C parametri sa realnih mapa, pošto ne znamo tačan podatak
moj zaključak je da je cilindar malo višlje centriran, umeren sa pritiscima i isporukom snage, podešen konceptom pritisaka.. kako će se pokazati u ekploataciji reći će nam vlasnici cilindra
1
DR Evo 50 Piaggio LC
Started by Mario, Jun 01 2017 10:46 AM
2 replies to this topic
#1
Posted 01 June 2017 - 10:46
#2
Posted 01 June 2017 - 13:44
Ja da dodam da motor sa ovim cilindrom radi perfektno i stabilno na svim otklonima gasa.
Maksimalna izmerena brzina po GPS je 89km/h na 9500obrtaja.
Potrosnja na otvorenom 3.3L, potrosnja u gradu 4L, mesovita voznja 3.7L.
Maksimalna izmerena brzina po GPS je 89km/h na 9500obrtaja.
Potrosnja na otvorenom 3.3L, potrosnja u gradu 4L, mesovita voznja 3.7L.
#3
Posted 03 June 2017 - 11:14
Heh, znači da ovaj cilindar traži drugi auspuh, sa višlje pozicioniranom rezonancom, SC08 nema šta da traži preko 9,5k mada je za svakodnevnu upotrebu po gradu gotovo savršen. Ne može ovce i novce, ili odlična elastičnost uz niže max. obrtaje ili rezona koja će mu "dozvoliti" da se zavrti visoko, mada, šta će gus na preko 10-11k rpm.Biće da treba i ovaj cilindar kao i stock postaviti što je niže moguće.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users