Prva slika kad je prispeo a druga kad je rasturen..
Pri dospecu je bila sledeca situacija karburator ali nije dellorto 17.5 (rekao bih kineska 12-ca) auspuh takodje nije seriski,termodavac i cela glava je od starijeg Runnera, cilindar fabrika na 40mm, klim neki no name ali majstor kaze ok, pali, radi, ide pa podigne temperaturu na max(creva, hladnjak sve hladno) ustanovljen polomljen propeler vodene pumpe..
Za sad je uradjeno: zamenjena vodena pumpa, lezajevi i semerinzi na radilici, dihtunzi, svecica, filter vazduha, goriva, rolnice, kais, varijator, zamenjeno ulje u prenosu, plocice zadnje kocnice. Mat plastike date na farbanje bumper crna+lak, sediste na tapaciranje..
Nakon zamene vodene, okrece vodu, vruca creva, hladnjak.. dok se vozi temp na normali, kad se ugasi pa odmah da kontakt pokaze max temp(ja otvaram posudu, nema duvanja, sistanja, ne gubi snagu)... na kraju sam u momentu kad pokazuje da pregreva povezao analogni pokazivac temp.vode od auta i temp. odmah pala na normalu(slika 3).
Sklapam ga u narednih dva dana i vozim pa cemo videti sta dalje...
U planu: naci fabricki Dellorto 17.5 karb, fabricki auspuh, prednji blatobran, napakovati nosac i kofer za 1 kacigu, farbanje plastika-karbon folija, trakice na felnama...



Sent from my Coolpad E501_EU using Tapatalk