Jump to content


Gilera Runner SP50 2006


35 replies to this topic

#1 Kole035

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 19 posts

Posted 31 May 2017 - 21:47

Mesec dana je kod mene, zelim da ga dugoo vozim a pre toga zelim da ga dovedem u neko pristojno stanje uz vasu i Bozju pomoc ^_^
Prva slika kad je prispeo a druga kad je rasturen..
Pri dospecu je bila sledeca situacija karburator ali nije dellorto 17.5 (rekao bih kineska 12-ca) auspuh takodje nije seriski,termodavac i cela glava je od starijeg Runnera, cilindar fabrika na 40mm, klim neki no name ali majstor kaze ok, pali, radi, ide pa podigne temperaturu na max(creva, hladnjak sve hladno) ustanovljen polomljen propeler vodene pumpe..

Za sad je uradjeno: zamenjena vodena pumpa, lezajevi i semerinzi na radilici, dihtunzi, svecica, filter vazduha, goriva, rolnice, kais, varijator, zamenjeno ulje u prenosu, plocice zadnje kocnice. Mat plastike date na farbanje bumper crna+lak, sediste na tapaciranje..
Nakon zamene vodene, okrece vodu, vruca creva, hladnjak.. dok se vozi temp na normali, kad se ugasi pa odmah da kontakt pokaze max temp(ja otvaram posudu, nema duvanja, sistanja, ne gubi snagu)... na kraju sam u momentu kad pokazuje da pregreva povezao analogni pokazivac temp.vode od auta i temp. odmah pala na normalu(slika 3).

Sklapam ga u narednih dva dana i vozim pa cemo videti sta dalje...

U planu: naci fabricki Dellorto 17.5 karb, fabricki auspuh, prednji blatobran, napakovati nosac i kofer za 1 kacigu, farbanje plastika-karbon folija, trakice na felnama...Posted ImagePosted ImagePosted Image

Sent from my Coolpad E501_EU using Tapatalk



#2 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 31 May 2017 - 22:09

Obrisao sam ti dupli post

#3 Yooalexandar

    Član

  • VIP
  • PipPipPip
  • 1,393 posts
  • MestoZemun
  • VozimVespa Et4

Posted 31 May 2017 - 22:10

Super si zapoceo sa sredjivanjem, dosta delova moze da se nadje za njega lako, a ima tih karbova po oglasima..pozdravljam I sat od kadetta c :) pratim temu, pa sta god da te muci slobodno pitaj..

Sent from my Lenovo K33a48 using Tapatalk



#4 Keta

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 176 posts
  • MestoPožarevac
  • VozimKeeway Focus 70ccm

Posted 31 May 2017 - 22:13

Simpatična Gilerica. Koje je godište? Da li sređuješ sam svoj skuter ili imaš svog majstora? Daj nam malo preciznijih informacija. Ovako nema smisla komentarisati. Koji remen, varijator, rolnice, svećica itd...?

#5 Kole035

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 19 posts

Posted 31 May 2017 - 22:18

I ja hteo da obrisem :-D
Hvala kolega a i kadett c je projekat na kojem radim sa ocem ali to je druga prica.. Potrudicu se da ga skockam za moju dusu, da bude pouzdan i lep a performanse za pocetak idu u drugi plan :) Imam servisno uputstvo na engleskom ali je deo gde je struja i instalacija bas lose skeniran i ne vidise nista bitno, trazim tu semu struje ako neko ima. Imam problem ne pale mi se svetla, i obrtomer kad vezem gasi se skuter, sve je to pre skidanja masine radilo..

Sent from my Coolpad E501_EU using Tapatalk



#6 Kole035

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 19 posts

Posted 31 May 2017 - 22:22



View PostKeta, on 31 May 2017 - 22:13, said:

Simpatična Gilerica. Koje je godište? Da li sređuješ sam svoj skuter ili imaš svog majstora? Daj nam malo preciznijih informacija. Ovako nema smisla komentarisati. Koji remen, varijator, rolnice, svećica itd...?

Skut je 2006 god, uglavnom radim sam, jedino sam agregat razdvajao sa majstorom-drugarom jer mi je ovo prvi vodeno hladjen skuter..
Rolnice, kais, varijator sve fabricki, svecica NGK br9es..

Sent from my Coolpad E501_EU using Tapatalk



#7 vlayco

    Stari član

  • Moderators
  • 2,650 posts

Posted 01 June 2017 - 00:14

Evo ga.Posted Image

Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk



#8 Kole035

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 19 posts

Posted 01 June 2017 - 05:37

Nije ova kolega, kod ovog ima 16 zica koje ulaze u instrument tablu..

Sent from my Coolpad E501_EU using Tapatalk



#9 Kole035

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 19 posts

Posted 01 June 2017 - 10:06

Plastika osvezena bumperom i prelakirana, cekamo sediste.. plastika oko fara pripremljena i bice farbana (u zuto ili oranz ^_^ ) , malo cu karbon da lepim i tako to, bice slika u skladu sa progresom..Posted ImagePosted Image

Sent from my Coolpad E501_EU using Tapatalk



#10 Kole035

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 19 posts

Posted 01 June 2017 - 18:50

Sediste stiglo od drugara, uradio ga na brzaka skajem, nestao materijal za sedista, radicemo ponovo preko zime. Ja sam zadovoljan ^_^
Opet sam malo istrazivao oko skutera i famoznog gasenja kad povezem obrtomer, u toku rada spojim zicu, dobijem obrtaje na cajgeru i tako masina radi normalno, da bi u jednom trenutku poceo da izlazi dim iz konektora i onda ne prima gas i ide ka tome da se ugasi.. Kad sam razdvojio zicu motor radi normalno ali nemam svetla jer je kod njega automatski vezano sa brojem obrtaja..
E vise me brine sto se dimi konektor, tacnije bas buksna koja daje impuls o broju obrtaja u tablu, vidi se na konektoru da se pocela topiti plastika a i na tabli je plastika oko pina za obrtaje promenila boju..
Sta bi tu moglo biti, losa tabla, masa, spoj u instalaciji, probila kapa, kabl, bobina..?Posted Image

Sent from my Coolpad E501_EU using Tapatalk



#11 Depe

    Find Sexy Womans from your town for night

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,239 posts
  • MestoNew York
  • VozimAprilia sr 50 2006.

Posted 01 June 2017 - 19:47

Grejanje spoja kabla govori o prejakoj struji izrazenoj u Amperima na losem spoju. Nepozeljna je tolika amperaza na signalu za obrtomer moze doci do crkavanja istog. Meni to lici da je obrtomer povezan redno sa svetlima pa kroz njega prolazi kompletna struja za svetla koja nije mala opet izrazeno u Amperima ne u Voltima jer su amper ti koji greju spojeve. Nesto je u instalaciji pogresno spojeno.

Послато са SM-J500F уз помоћ Тапатока



#12 Kole035

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 19 posts

Posted 02 June 2017 - 09:32

Hvala kolega, ajd da ga jos jedonom pretresem za vikend(dok ga nisam sklopio) pa da vidim sta ga muci :o
Da li ovi problemi mogu biti povezani s'tim sto trenutno nemam akumulator? jer je od potrosaca struje povezana jedino ta instrument tabla..

Sent from my Coolpad E501_EU using Tapatalk



#13 Depe

    Find Sexy Womans from your town for night

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,239 posts
  • MestoNew York
  • VozimAprilia sr 50 2006.

Posted 02 June 2017 - 11:52

Nije bas pozeljno paliti motor bez akumulatora. Svi ovi problemi mogu nastati i zbog toga sto nema akua. Pola potrosaca na motoru radi na jednosmernu iz akumulatora a druga polovina na naizmenicnu iz generatora ali se negde i kombinuju tako da je akumulator takoreci OBAVEZAN.

#14 Keta

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 176 posts
  • MestoPožarevac
  • VozimKeeway Focus 70ccm

Posted 02 June 2017 - 13:37

Topljenje žica ili konektora prvenstveno nastaje usled velikog napona, lošeg kontakta ili kratkog spoja u instalaciji. E sad, do toga može doći zbog mnogo razloga. Idi sistemom eliminacije. Proveri celu instalaciju i izmeri unimerom sve električne delove da li su vrednosti u okviru manuala i kolika su naveća dozvoljena odstupanja. Usput proveri ispravnost rezistora ako ga ima. Njegova uloga je da upije baš taj višak energije da nebi došlo do pregrevanja žica i crkavanje sijalica.

#15 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 02 June 2017 - 13:58

@keta -- nastaje usled velike struje kako je depe rekao. Provodnik koji se greje je preopterećen kao prvo velikom strujom (A) , a ona može uslediti iz više razloga, loš potrošač npr. u kratkom spoju ili probijen namotaj ili previsok napon pa će usled toga na postojećem projektovanom potrošaču proteći veća struja..

Zagrevanje je najpre primetno na lošem ili slabijem spoju (konektori) ili stanjenom provodniku (zalomljena žica gde su neke licne već u prekidu) .. dakle da ne tupimo više .. Prevelika struja proticanja je u pitanju..

Ovo što se dešava na primeru je neki spoj koji nije planiran, najverovatnije je negde masa u prekidu pa se strujno kolo nekih većih potrošača zatvori preko obrtomera.. dakle moguće je da se sijalice napajaju ovde ili slično a da tako nije planirano, pa tu može i sistem eliminacije da pokaže a dobro bi bilo i proveriti mase i spojeve pre svega...

#16 Keta

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 176 posts
  • MestoPožarevac
  • VozimKeeway Focus 70ccm

Posted 02 June 2017 - 14:30

View PostMario, on 02 June 2017 - 13:58, said:

@keta -- nastaje usled velike struje kako je depe rekao. Provodnik koji se greje je preopterećen kao prvo velikom strujom (A) , a ona može uslediti iz više razloga, loš potrošač npr. u kratkom spoju ili probijen namotaj ili previsok napon pa će usled toga na postojećem projektovanom potrošaču proteći veća struja..

Zagrevanje je najpre primetno na lošem ili slabijem spoju (konektori) ili stanjenom provodniku (zalomljena žica gde su neke licne već u prekidu) .. dakle da ne tupimo više .. Prevelika struja proticanja je u pitanju..

Ovo što se dešava na primeru je neki spoj koji nije planiran, najverovatnije je negde masa u prekidu pa se strujno kolo nekih većih potrošača zatvori preko obrtomera.. dakle moguće je da se sijalice napajaju ovde ili slično a da tako nije planirano, pa tu može i sistem eliminacije da pokaže a dobro bi bilo i proveriti mase i spojeve pre svega...
Slažem se. Kratak spoj, masa u prekidu ili nešto treće, svejedno, najbolje odraditi kompletan pretres instalacije. Ujedno može da odradi kvalitetnu izolaciju od vlage pre nego što vrati plastike.

#17 Kole035

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 19 posts

Posted 02 June 2017 - 20:46

Kolege, hvala na pomoci. Danas je kompletno pretresena instalacija, sve od namotaja pa do najmanje sijalice, svaki kontakt ispitan i provere 2x, sve sklopljeno i za sad radi kao podmazano B)
Skuter startuje, dize obrtaje normalno (ne dimi nista kod konektora na tabli :-D ), pali svetla.. jedino nije pala probna voznja, to cemo od sutra pa da budem siguran da je sve ok :wub:
Pozdrav za sve !

Sent from my Coolpad E501_EU using Tapatalk



#18 Depe

    Find Sexy Womans from your town for night

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,239 posts
  • MestoNew York
  • VozimAprilia sr 50 2006.

Posted 02 June 2017 - 21:20

Sad bilo bi korektno da kazes a i da slikom pokazes u cemu je bio problem, ne zbog nas koji smo se ukljucili da ti pomognemo vec zbog drugih kolega koji ce mozda imati slican problem.

Послато са SM-J500F уз помоћ Тапатока



#19 Keta

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 176 posts
  • MestoPožarevac
  • VozimKeeway Focus 70ccm

Posted 02 June 2017 - 21:32

Možda ga je popravio a da ni sam nezna kako je to izveo. Dešava se i to... :mmhappy3:

#20 Kole035

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 19 posts

Posted 02 June 2017 - 21:55

Upravo tako, sve sam rasturio i vratio nazad i kad probam, sve radi :lol: jedino mi je bio sumnjiv konektor kod magneta, malo se otopio nekad kad je dotakao auspuh mislim pa nema onaj deo koji osigurava da se ne rastavi.. eto to mi jedino bilo sumnjivo od svog posla..

Sent from my Coolpad E501_EU using Tapatalk







1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users