0
11 replies to this topic
#1
Posted 03 March 2011 - 23:59
O njoj skoro svi vise manje sve znamo al eto nek se nadje http://svet-skutera....tyle_emoticons/default/smile.png
ovaj skuter se proizvodi od 97 godine i od tada se styling nije puno promijenjen,skuter nije kvarljiv i veoma dobro lezi u zavojima,pogodan je za bilo kakav tunning ili styling
tabla je predobro osvetljena,i prekidaci na volanu su dobro rasporedjeni ocena 10/10
sediste za vozace je ok,malo tvrdo ali moze da prodje ocena 8/10
sediste za suvozaca je veoma lose,zaboravite da ga imate 5/10
prostran gepek moze stati puno stvari:kaciga i sl 10/10
zadnja i prednja brembo klijesta prednji disk 190mm
zadnji takodje 190mm definitivno bolje kocnice od konkurencije 10/10
osvetljenje: zadnji stop predobar,
prednji far solidan ne baca bas najbolji snob svetlosti 8/10
Pored up-side down viljuške, disk kočnica napred i pozadi, koji su pravljeni po uzoru na supersportske motocikle, Yamaha Aerox se od konkurencije izdvaja i po kvalitetnim komponentama i odličnim voznim karakteristikama. Takođe, s dvostrukim farom i agresivnom grafikom, tokom godina, ovaj skuter nije izgubio na atraktivnosti.
Iako «na papiru» možda deluje da ima manje snage, skidanjem restriktora, Yamaha lako može da postane najsnažniji i najbrži skuter, a jedan je od retkih koji ima hlađenje motora tečnošću. Ujedno, Aerox se u vožnji Fruškom Gorom pokazao kao veoma ekonomičan u odnosu na konkurenciju, tako da je rutu od 110,3 km završio bez dolivanja goriva...
Jedina, uslovno rečeno mana, jeste da je Yamaha Aerox jednosed. No, i pored toga, ovo je ujedno i jedan od najpopularnijih skutera na evropskom tržištu.
Yamaha Aerox pretežno je namenjena mlađoj publici, veoma je okretna, kvalitetna i vrlo izdržljiva. Eventualna prepreka i razlog zbog čega ih nema više na našim ulicama jeste cena, ali sa druge strane, garatnovano je da će tokom godina i odlično «držati» vrednost.
specifikacija :
Motor
Tip motora: 2-taktni, jedan cilindar
Hlađenje motora: Vodeno hlađenje
Zapremina: 49,2 cc
Promer x hod: 40 x 39,2 mm
Stepen kompresije: 7.44:1
Maks. snaga: 2,0 kW @ 6500 rpm
Maks. obrtni moment: 3,70 Nm @ 4500 rpm
Podmazivanje: Automatsko mešanje
Karburatori/Napajanje gorivom: Gurtner PY-12
Sastav paljenja: Električni (CDI)
Pokretanje: Električno i nožno
Prenos: 7-brzina
Prenos: Automatski
Rezervoar: 7 litara
Šasija
Prednje vešanje: Hidravlične in teleskopske vilice
Zadnje vešanje: Nihajna vilica z enojnim blažilnikom
Prednje kočnice: Enojni disk, 190 mm
Zadnje kočnice: Enojni disk, 190 mm
Prednja guma: 130/60-13
Zadnja guma: 140/60-13
Hod napred: 80 mm
Hod nazad: 60 mm
Dimenzije
Dužina: 1,743 mm
Širina: 690 mm
Visina: 1,170 mm
Visina sedišta: 828 mm
Razmak osovina: 1,256 mm
Najmanja udaljenost od zemlje: 185 mm
Težina: 92 kg
ovaj skuter se proizvodi od 97 godine i od tada se styling nije puno promijenjen,skuter nije kvarljiv i veoma dobro lezi u zavojima,pogodan je za bilo kakav tunning ili styling
tabla je predobro osvetljena,i prekidaci na volanu su dobro rasporedjeni ocena 10/10
sediste za vozace je ok,malo tvrdo ali moze da prodje ocena 8/10
sediste za suvozaca je veoma lose,zaboravite da ga imate 5/10
prostran gepek moze stati puno stvari:kaciga i sl 10/10
zadnja i prednja brembo klijesta prednji disk 190mm
zadnji takodje 190mm definitivno bolje kocnice od konkurencije 10/10
osvetljenje: zadnji stop predobar,
prednji far solidan ne baca bas najbolji snob svetlosti 8/10
Pored up-side down viljuške, disk kočnica napred i pozadi, koji su pravljeni po uzoru na supersportske motocikle, Yamaha Aerox se od konkurencije izdvaja i po kvalitetnim komponentama i odličnim voznim karakteristikama. Takođe, s dvostrukim farom i agresivnom grafikom, tokom godina, ovaj skuter nije izgubio na atraktivnosti.
Iako «na papiru» možda deluje da ima manje snage, skidanjem restriktora, Yamaha lako može da postane najsnažniji i najbrži skuter, a jedan je od retkih koji ima hlađenje motora tečnošću. Ujedno, Aerox se u vožnji Fruškom Gorom pokazao kao veoma ekonomičan u odnosu na konkurenciju, tako da je rutu od 110,3 km završio bez dolivanja goriva...
Jedina, uslovno rečeno mana, jeste da je Yamaha Aerox jednosed. No, i pored toga, ovo je ujedno i jedan od najpopularnijih skutera na evropskom tržištu.
Yamaha Aerox pretežno je namenjena mlađoj publici, veoma je okretna, kvalitetna i vrlo izdržljiva. Eventualna prepreka i razlog zbog čega ih nema više na našim ulicama jeste cena, ali sa druge strane, garatnovano je da će tokom godina i odlično «držati» vrednost.
specifikacija :
Motor
Tip motora: 2-taktni, jedan cilindar
Hlađenje motora: Vodeno hlađenje
Zapremina: 49,2 cc
Promer x hod: 40 x 39,2 mm
Stepen kompresije: 7.44:1
Maks. snaga: 2,0 kW @ 6500 rpm
Maks. obrtni moment: 3,70 Nm @ 4500 rpm
Podmazivanje: Automatsko mešanje
Karburatori/Napajanje gorivom: Gurtner PY-12
Sastav paljenja: Električni (CDI)
Pokretanje: Električno i nožno
Prenos: 7-brzina
Prenos: Automatski
Rezervoar: 7 litara
Šasija
Prednje vešanje: Hidravlične in teleskopske vilice
Zadnje vešanje: Nihajna vilica z enojnim blažilnikom
Prednje kočnice: Enojni disk, 190 mm
Zadnje kočnice: Enojni disk, 190 mm
Prednja guma: 130/60-13
Zadnja guma: 140/60-13
Hod napred: 80 mm
Hod nazad: 60 mm
Dimenzije
Dužina: 1,743 mm
Širina: 690 mm
Visina: 1,170 mm
Visina sedišta: 828 mm
Razmak osovina: 1,256 mm
Najmanja udaljenost od zemlje: 185 mm
Težina: 92 kg
#2
Posted 04 March 2011 - 00:18
Deny napisi i svoje licne utiske, prednosti, mane, slike svog roxa, itd, pa da metnemo na sajt http://svet-skutera....tyle_emoticons/default/smile.png
#3
Posted 04 March 2011 - 00:20
Koje su mu ser rolnice i koji varijator može da se stavi, koji je prečnik zvona od kvačila, molim te ?
#4
Posted 04 March 2011 - 00:59
Lenko, on 04 March 2011 - 00:20, said:
Koje su mu ser rolnice i koji varijator može da se stavi, koji je prečnik zvona od kvačila, molim te ?
AEROX 50cc +LC 15x12 5.5
AEROX 50cc LC 2001 16x13 ser rolnice
varijator za roxa imas gotov od svih proizvodjaca:top,malosi,hebo itd
precnik zvona 112 mm http://svet-skutera....tyle_emoticons/default/smile.png
#5
Posted 04 March 2011 - 01:04
moj rox je bb pa se njegove slike nebi uklopile bas u sve ovo http://svet-skutera....tyle_emoticons/default/smile.png
#6
Posted 04 March 2011 - 01:10
Mislio sam da si ga vozio kao seriju ?
#7
Posted 04 March 2011 - 10:01
perlx*, on 04 March 2011 - 01:10, said:
Mislio sam da si ga vozio kao seriju ?
bio je base
#8
Posted 04 March 2011 - 11:27
ok postaviću na site, ako se deny slaže ?
#9
Posted 04 March 2011 - 11:59
Da vam pomognem ako se slazete, na yt imate i video aerox-a koji je predstavila redakcija vrele gume.
#11
Posted 04 June 2012 - 01:29
Od kolko se sad krecu polovne yamahe aerox?
#12
Posted 04 June 2012 - 01:48
od 500-600 pa naviše...
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users