ovaj skuter se proizvodi od 97 godine i od tada se styling nije puno promijenjen,skuter nije kvarljiv i veoma dobro lezi u zavojima,pogodan je za bilo kakav tunning ili styling
tabla je predobro osvetljena,i prekidaci na volanu su dobro rasporedjeni ocena 10/10
sediste za vozace je ok,malo tvrdo ali moze da prodje ocena 8/10
sediste za suvozaca je veoma lose,zaboravite da ga imate 5/10
prostran gepek moze stati puno stvari:kaciga i sl 10/10
zadnja i prednja brembo klijesta prednji disk 190mm
zadnji takodje 190mm definitivno bolje kocnice od konkurencije 10/10
osvetljenje: zadnji stop predobar,
prednji far solidan ne baca bas najbolji snob svetlosti 8/10
![Posted Image](http://img851.imageshack.us/img851/4640/15921.jpg)
Pored up-side down viljuške, disk kočnica napred i pozadi, koji su pravljeni po uzoru na supersportske motocikle, Yamaha Aerox se od konkurencije izdvaja i po kvalitetnim komponentama i odličnim voznim karakteristikama. Takođe, s dvostrukim farom i agresivnom grafikom, tokom godina, ovaj skuter nije izgubio na atraktivnosti.
Iako «na papiru» možda deluje da ima manje snage, skidanjem restriktora, Yamaha lako može da postane najsnažniji i najbrži skuter, a jedan je od retkih koji ima hlađenje motora tečnošću. Ujedno, Aerox se u vožnji Fruškom Gorom pokazao kao veoma ekonomičan u odnosu na konkurenciju, tako da je rutu od 110,3 km završio bez dolivanja goriva...
Jedina, uslovno rečeno mana, jeste da je Yamaha Aerox jednosed. No, i pored toga, ovo je ujedno i jedan od najpopularnijih skutera na evropskom tržištu.
Yamaha Aerox pretežno je namenjena mlađoj publici, veoma je okretna, kvalitetna i vrlo izdržljiva. Eventualna prepreka i razlog zbog čega ih nema više na našim ulicama jeste cena, ali sa druge strane, garatnovano je da će tokom godina i odlično «držati» vrednost.
specifikacija :
Motor
Tip motora: 2-taktni, jedan cilindar
Hlađenje motora: Vodeno hlađenje
Zapremina: 49,2 cc
Promer x hod: 40 x 39,2 mm
Stepen kompresije: 7.44:1
Maks. snaga: 2,0 kW @ 6500 rpm
Maks. obrtni moment: 3,70 Nm @ 4500 rpm
Podmazivanje: Automatsko mešanje
Karburatori/Napajanje gorivom: Gurtner PY-12
Sastav paljenja: Električni (CDI)
Pokretanje: Električno i nožno
Prenos: 7-brzina
Prenos: Automatski
Rezervoar: 7 litara
Šasija
Prednje vešanje: Hidravlične in teleskopske vilice
Zadnje vešanje: Nihajna vilica z enojnim blažilnikom
Prednje kočnice: Enojni disk, 190 mm
Zadnje kočnice: Enojni disk, 190 mm
Prednja guma: 130/60-13
Zadnja guma: 140/60-13
Hod napred: 80 mm
Hod nazad: 60 mm
Dimenzije
Dužina: 1,743 mm
Širina: 690 mm
Visina: 1,170 mm
Visina sedišta: 828 mm
Razmak osovina: 1,256 mm
Najmanja udaljenost od zemlje: 185 mm
Težina: 92 kg
![Posted Image](http://img269.imageshack.us/img269/6840/scooter16501.jpg)