Kako smo dacerovs i ja narucili polini plocu 0.30 za izrezivanje karbona,ja sam obecao da cu napraviti ono sto se na raznim shopovima prodaje po 50+ eura i usparati nam koji euro.
Decki su vec otvorili teme di se moze pogledati zamjena lamelica i utjecaj lamelica na performanse,pa ja necu daviti sa time.
Pa da krenem:
Piaggio usis
Provjerio sam u starim blokovima kako sjede lamelice i sta se tu ustvari moze dobiti.
Kako nema lufta za dodatno otvaranje granicnika u svrhu jaceg otvaranja lamelica ja se odlucujem za potpuno skracivanje limica i tu ulogu granicnika sada preuzima sami blok.
Ovako izgleda serijski pia 50 usis(iste modele koriste 50/80/125/150/180)bez lamelica i granicnika.Znaci samo tijelo.
Ja se odlucujem za skidanje srednje pregrade da bi dobio sto vecu povrsinu i laksi prolazak smjese.
Koristio sam mali list od pile a sa biaxom sa malom brusnom sajbom bi to jos olaksalo posao.
Onda sam koristio biax i razne turpijice da zagladim i poravnam mjesta di sam rezao a limici su zabiljezeni i odrezani pilom.
Tako izgleda gotov proizvod.
Posto je svuda presvucen viton nisam isao u neke ekstremne prerade i mene vec ovo zadovoljava.
Nastavljamo sa minarelli 50 usisom
Ovdje nisam siguran koji sve skuteri koriste identican usis.Doticni je bio na Beta Ark modelu.
Ovako izgleda u originalu:
Kao sto se vidi sa slike ima izbocine i samim rezanjem pregrade nebi imali dihtanje usisnih lamela.Kako sam ja obecao preraditi usis a ovo me malo iznenadilo,razmislio sam i dosao do zakljucka da bi se dalo nesto izvuci
Potrebno je izbocine posmirglati na nulu na ravnoj povrsini.Ja sam koristio debeli lim i smirgle razne gradacije na njemu.
Tako izgleda poravnata strana i odrezana pregrada,isto malim listom pile.
Na slici se vidi i komad izolir trake zalijepljen da smirglom nebi pobrusio dosjed di bi lamele trebale dihtati za blok.
Tako je posmirglan dosjed i odrezana i druga pregrada,te raznim turpijama i smirglima obraden dio di je rezano
Kako na mini nisam imao blok da vidim sta se moze napraviti sa granicnicima,odlucio sam se blago ih otvoriti,te skratiti da nigdje ne zapinju.U orginalu se otvaraju nekih 7-8mm a sada skoro duplo ako im blok ne bude granicnik.
Ovdje sam vidio da sam malo pretjerao pa su ipak malo pritvoreni granicnici.
I slika gotovog usisa
Kod mine ima dosta vise posla oko prerade ali tu je sve plastika i da se izvuci vise nego kod piaggia tko ima potrebe za tim.Ovdje sam se ovako zadrzao.
Preostaje izrezati i montirati lamele na oba usisa i potrositi onih ustedenih 100tinjak eura u vidu nekih cevapa i piva.
Poslano sa mog D5503 koristeći Tapatalk
2
Diy: Prerada Piaggio i Minarelli usisa
Started by rade007, Jul 16 2017 09:10 AM
3 replies to this topic
#1
Posted 16 July 2017 - 09:10
#2
Posted 17 July 2017 - 06:23
Svaka čast za prerade, najbolje je kada možeš kod kuće dovesti proizvod koji donosi rezultate..
Ovde su meni zapale dve sitnice za oko..
1- dodirivanje vrhova lamelica o blok u maksimalnom gasu, viđao sam već da se tasinari okrzao po rubovima i to je najverovatnije zbog dodirivanja o blok, dakle menjanje lamelica ide sezonski ili dvosezonski, kontrola obavezno..
2- jedna velika povrsina ploce lamelice je nesto sporija od vise malih, te ce odziv na gas biti malo redukovan, zbog toga tasinari ide na 8 komada malih ali od tanjeg materijala lamelica, pa tako imamo u klasici za tuning mašine već 0,35mm neophodne debljine, dok tassinari za svojih 8 daje 0,20 ili 0,25mm koliko bi u klasičnoj postavci lamelica išlo na seriski agregat
Ovde su meni zapale dve sitnice za oko..
1- dodirivanje vrhova lamelica o blok u maksimalnom gasu, viđao sam već da se tasinari okrzao po rubovima i to je najverovatnije zbog dodirivanja o blok, dakle menjanje lamelica ide sezonski ili dvosezonski, kontrola obavezno..
2- jedna velika povrsina ploce lamelice je nesto sporija od vise malih, te ce odziv na gas biti malo redukovan, zbog toga tasinari ide na 8 komada malih ali od tanjeg materijala lamelica, pa tako imamo u klasici za tuning mašine već 0,35mm neophodne debljine, dok tassinari za svojih 8 daje 0,20 ili 0,25mm koliko bi u klasičnoj postavci lamelica išlo na seriski agregat
#3
Posted 17 July 2017 - 11:47
U pravu si,ja sam samo kopirao aftermarket lamelice a malossi mhr prodaje lamelice bez granicnika,pune lamele ali sa pregradom.Ima raznih varijacija na trzistu,pa uvijek neko plasira svoje ideje.
Mi cemo izrezivati karbon plocu od polinia 0.3mm a ovi nasi setupi nisu nesto jaki pa je moje misljenje da se tu bas nista nece ni osjetiti.Probat cemo pa javiti kako ce se ponasati.
Mi cemo izrezivati karbon plocu od polinia 0.3mm a ovi nasi setupi nisu nesto jaki pa je moje misljenje da se tu bas nista nece ni osjetiti.Probat cemo pa javiti kako ce se ponasati.
#4
Posted 20 July 2017 - 11:44
Evo i slike gotovog usisa:
Lamelice izrezane skarama i rupe probusene borerom.Rubovi su obrađeni finim smirglom.
Jedan koristan info je da polini u svojim paketima posalje dvije ploce,tako da tu ima stvarno dosta karbona za vise usisa.
2x ploce po 10x11cm,razlika je samo sto na jednoj pise polini a na drugoj ne pise
Poslano sa mog D5503 koristeći Tapatalk
Lamelice izrezane skarama i rupe probusene borerom.Rubovi su obrađeni finim smirglom.
Jedan koristan info je da polini u svojim paketima posalje dvije ploce,tako da tu ima stvarno dosta karbona za vise usisa.
2x ploce po 10x11cm,razlika je samo sto na jednoj pise polini a na drugoj ne pise
Poslano sa mog D5503 koristeći Tapatalk
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users