Jump to content


Spider X5 2T


148 replies to this topic

#21 canibal86

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 185 posts
  • MestoSid
  • VozimSpider X5

Posted 27 August 2017 - 17:35

Ja bi ako mogu to da dovedem u fabricke postavke al ne znam koji promer dizne je fabricki i koji otvor na airboxu.Nekako bi mi to bilo najlakse znam princip stelovanja ali nisam to radio pa mislim da bi mi ovo bila laksa varijanta.

#22 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,768 posts

Posted 27 August 2017 - 17:55

Princip štelovanja bi ti svakako dobro došao, jer bez njega su i fabričke postavke relativne...


Ok sačekaj nekog sa foruma ko poznaje malo bolje taj teikin da identifikuje i da ti informaciju o fabričkoj dizni..

Do tada pročitaj ovu temu oko štelovanja karburatora
https://svet-skutera...o-stelovanju...

#23 canibal86

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 185 posts
  • MestoSid
  • VozimSpider X5

Posted 27 August 2017 - 18:17

Hvala puno na pomoci,temu o stelovanju sam iscitao par puta i dosta mi je pomogla da shvatim princip i rad karburatora

#24 canibal86

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 185 posts
  • MestoSid
  • VozimSpider X5

Posted 08 September 2017 - 17:50

Poz drugari nisam se javljao neko vreme nisam imao vremena da cackam oko skutera jos nisam resio stelovanje karburatora ali sam uzeo auspuh.Bilo je malo prekrajanja nosaca evo par slika.Posted ImagePosted ImagePosted Image

#25 canibal86

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 185 posts
  • MestoSid
  • VozimSpider X5

Posted 29 September 2017 - 14:23

Pozdrav drugari moze li neko da mi objasni zasto skuter hladan da radi na leru znaci upali normalno dok mu drzim gas radi cim popustim gasi se ne odrzava ler?Proverio sam blokove nigde ne vuce fals vazduh ler dizna je 40 koliko sam uspeo da procitam s nje.Imam utisak da nece da radi na leru dok je sauh aktivan dosta dimi jel moguce da je ta ler dizna velika za ovaj motor?

#26 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,768 posts

Posted 29 September 2017 - 19:41

Moguće je, mada nema razloga ako je pre bila dobra.. Uglavnom se zaprlja filter vazduha ili neka druga promena na motoru zbog koje je sada smesa postala prebogata...

#27 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 29 September 2017 - 20:17

Bilo bi dobro da proveris rad sauha, na skuterima sauh radi na principu grejanja el strujom direktno sa namotaja. Kada skuter ne radi sauh je aktiviran. Prilikom startovanja agregata, namotaji daju struju koja grejačem u telu sauha aktivira iglicu na njegovom vrhu, iglica za odredjeni vremenski period (koji je moguće štelovati) izlazi iz tela i zatvara prolaz u karburatoru za extra gorivo i time se završava rad pod sauhom. Ukoliko su zice u prekidu ili nema napona ili je sauh iz bilo kog mehaničkog razloga neaktivan, tada ostaje uvek aktiviran što će se odraziti kao prebogata smeša jer će prolaz biti otvoren i uvek će dobijati extra gorivo. Čak i blago zagrajan motor daviće se u gorivu i u kratkom vremenskom intervalu će izgubiti ler gas i ugasti se.

#28 canibal86

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 185 posts
  • MestoSid
  • VozimSpider X5

Posted 29 September 2017 - 20:28

Hvala na odgovoru sauh je ispravan uzeo sam nov znam da moze da se steluje na onaj srafic na njemu,problem je samo prvih tih mozda 1-2 dok sauh ne zatvori to sam zakljucio tako zato sto motor kad se ugreje radi normalno na leru.Bukvalno mogu sraf za smesu skroz da izvrnem iz karburatora i motor se nece ugasiti.Iz tih razloga mislim da je prevelika pilot dizna napominjem da je cilindar stock samo je karburator ovaj sa slike iz prethodnih postova.

#29 canibal86

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 185 posts
  • MestoSid
  • VozimSpider X5

Posted 29 September 2017 - 20:48

Izvinjavam se,hteo sam da napisem auspuh sa slike iz prethodnih postova.

#30 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 29 September 2017 - 21:13

Ispravan zaključak. Sto se tiče dizne, ako je kineska kopija karburatora od 16mm definitivno ti karbovi ne nose 40 pilot diznu. U principu ti karburatori bi trebalo da budu kopije mikuni vm16 karburatora koji nosi bas malu pilotku recimo 20 ili 25 a za ove kineze nisam siguran ali je 40 dosta veliko. Proveri koji je navoj ili najbolje slikaj pilotku pa da vidimo jel paše jos od nekog karba.

#31 canibal86

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 185 posts
  • MestoSid
  • VozimSpider X5

Posted 29 September 2017 - 21:37

Jeste koliko sam ja upucen Tk 16mm i definitivno je pilotka 40 verovatno je neko menjo pre mene.Uslikat cu sutra pa kacim sliku.

#32 canibal86

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 185 posts
  • MestoSid
  • VozimSpider X5

Posted 30 September 2017 - 11:34

Evo slika pilot dizne pa ako neko ima takvu rado bih je odkupio ili ako zna od kog modela karburatora pase.
Posted Image

#33 canibal86

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 185 posts
  • MestoSid
  • VozimSpider X5

Posted 01 October 2017 - 21:23

U medjuvremenu dok ne nadjem pilotku uspeo sam od starog sauha da napravim manuelni na taj nacin sam eliminiso preterano nalivanje goriva u leru dok sauh je aktivan.Takodje ugradjene led diode u farove.Posted Image

#34 canibal86

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 185 posts
  • MestoSid
  • VozimSpider X5

Posted 14 October 2017 - 17:03

Poz drugari nasao sam povoljno komplet zadnje kvacilo od Piaggio Free jel zna neko jel pase ono na kineza bez nekih prepravki na kucistu?

#35 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 14 October 2017 - 17:27

Komplet zandje kvačilo mislis na remenice i kvačilo zajedno?
Koji kinez je u pitanju? Ako pitas za svoj skuter (2t) remenice ne pasu a samo kvačilo možeš da koristiš ali u kombinaciji sa zvonom veličine 107mm ali za minarelli agregate.

#36 canibal86

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 185 posts
  • MestoSid
  • VozimSpider X5

Posted 14 October 2017 - 19:51

Da bas me to interesuje za ovog mog kineza ima slab start samo kvacilo mi deluje dosta tesko i lamelice hvataju dosta brzo na malo obrtaja.

#37 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 14 October 2017 - 20:47

Ok pričamo o 50ccm 2t kvačilu. Kinezi nose 112mm kvačilo, piaggio-kymco-peugeot-honda i neki minarelli modeli 107mm a vecina starijih minarelija 105mm. Dosedi na kvačilu prema remeinicama su identični kod svih tih kvačila i možeš da ih postaviš na svoje remnice. Shodno prečniku kvačila koje odabereš treba na nabaviš zvono u istom prečniku ali sa nutovima koji odgovaraju kina/minarelli primarnoj osovini. Zvona ima i polovnih ali je kod zvona bitno da bude ravno/pravo i ne pohabano. Takodje, od temperature zvono hoće da se deformiše, prva naznaka je promena boje pa ako vidiš plavičasto znači da nije dobro.. kvačila isto pate od temperature, oprugice se vremenom istegle a pakne polizu na mestu kontakta sa zvonom, to je obično neka prva 1/3 pakne koja dodiruje kada se kvačilo širi u lepezu.

Najveći krivac za mlitavost skutera i slab start je inače dotrajala centralana-kontra opruga. Probaj prvo da zamenis veliku oprugu pa ako ne daje rezultate onda juri dalje kvačilo i korpu. Za kinareli sasvim zadovoljavajuce performanse i dogotrajnost mozes da dobijes sa Malossi žutom oprugom za kina - minarelli remenice (fi 46mm).

#38 canibal86

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 185 posts
  • MestoSid
  • VozimSpider X5

Posted 14 October 2017 - 21:09

Ja sam planirao da prebacim komplet ceo zadnji prenos npr od Free-ja sa remenicom kvacilom i zvonom e sad ako nutovi od primara ne pasu nista od pokusaj.Ideju sam video sa ovog sajta http://www.roost.si/articles/pulley/

#39 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,752 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 14 October 2017 - 21:37

Jednostavnije ti je da uzmes od F.Morini remenicu 123mm. Ta remenica je skoro pa plug&play bez prepravki na kineskom bloku.
Ja sam na kinezu imao Pia 107mm kvacilo, minareli 107mm zvono i Morini 123mm remenicu. Sve je radilo ok.

Nisam sada upucen u tvoj setup ali ako je stock masina onda posao radi i stock 112mm kvacilo.

#40 canibal86

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 185 posts
  • MestoSid
  • VozimSpider X5

Posted 14 October 2017 - 22:02

Masina je skroz stock,Dosta sam povoljno naso ceo komplet od Pia a pri tom drug ima rashodovan trenutno Nrg pa cu da pozajmim samo da uporedim sta moze da se uradi.Nervira me slab start na malo obrtaja hvata kvacilo tako da masina nece da udje u obrtaje.Kontam da bi mi natezanje kvacila resilo tvrdje oprugice al ne znam na koje da idem da dobijem start na nekih 5k rpm.





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users