#121
Posted 12 October 2014 - 21:23
Jedina stvar koja mi malo bode oci je sic jer mi se cini da je plavo-crne boje. Mogu ga obucari presvuci pravom kozom za hiljadarku, mom drugu radili to na skuteru za 2 crvene a sediste ko 2 od tomosa.
#122
Posted 12 October 2014 - 22:19
#123
Posted 12 October 2014 - 23:12
#124
Posted 12 October 2014 - 23:38
Sinclair research 1981©
#125
Posted 13 October 2014 - 01:02
sad manje više za sedište, šta ste napali čoveka...bitno je da bulja ne trne jel tako Mišo?
#126
Posted 13 October 2014 - 10:09
Drzace taj akril dobro , bio sam svestan da to nece biti bas ono sto bi trebalo jer kad radis sa sprejom ne mozes kontrolisati uslove farbanja ...ali , dobro - odradjeno je i gotovo , moze da prodje ...
#127
Posted 15 October 2014 - 10:43
Vec par dananesto serka , troksuje na malom gasu , posle prokine ,pa kao ide dobro ...u jednom trenutku nije hteo da upali na par stotina metara od garaze , pa sam dogurao ,,, posle je kao upalio , ali troksuje , izgubio ostrinu i nije to - to ...nesto nije u redu zamena svecice nije pomogla, crna je skroz , kako jedna tako i druga koju sam vozio nekoliko kilometara ...
Nema sta - u tom kolu su osim svecice platine , kondenzator i bobina ...skinem poklopac motora , dodjem do spoljasnje bobine , kraj bobine nagoreo tamo gde izlazi kabel za svecicu ...jbg, sta drugo ? Samo bobina ...odem kupim drugu 1800.00 din ...namontiram , ocekujem resenje problema , kad ono ISTO ??? Isti simptomi , dzaba sam bacio pare ...Pa, sta je sad ?
Nista , ajd u garazu i resavaj problem ...sad kontrola i revizija svega i pre nego sto sam mislio ...skinem paljenje , ne vidim nista posebno , skinem glavu , crno celo klipa ko katran ...nesto debelo nije u redu ...otkacim auspuh i karb , svucem cilindar ...sve izgleda OK , ali nesto je radjeno ...
Premerim cilindar i klip u meri su fi 40 , zato je i isao za nijansu bolje od onog zelenog ...cilindar u odlicnom stanju , klip nema tragove produvavanja , cak ima po sebi one horizontalne sare od masinske obrade , to je skoro stavljeno novo ...ali, ipak ima nesto sto je budzevina ...ubacen je klip sa L karikom sa prozorima , a ja koliko znam takav klip ( sa prozorima i L karikom ) ne postoji ! Znaci , prozori su izbuseni na klipu sa L karikom , sto se i vidi ! ...
Cilindar je u savrsenom stanju ...
Evo kako klip izgleda , vidi se da su prozori izbuseni burgijom ...
Ideja im nije losa , a najvaznije je da to dobro radi ...
Dakle, termogrupa Ok , lamelarni ventil OK , sta moze biti ...? sve sam vratio , nista ne vidim , ali prilikom vracanja paljenja okrecem rukavac radilice ne bi li nasao stift za uzubljenje magneta , kad ono - NEMA GA ? U, sunce ti Japansko , eto ga uzrok serkanja i trokiranja !!! Nisam odmah video kad sam skidao magnet da fali na radilici stift , bude on cesto u donjoj zoni kad se skida , pa se ne vidi , da sam to video odmah , usedeo bi sebi posla ...al` sta je tu je ...na radilici se vidi gde je bio stift , poravnat je telom radilice , najverovatnije je prethodno majstor samo stegao magnet otprilike naspram njega , na konus i to je islo tako ...sad se u toku voznje pomerilo i uzrokovalo nepravilno magnecenje primara bobine i kasnije ili ranije i neregularne uslove sagorevanja sa trokiranjem ...sad kad je kvar lociran , pola posla je gotovo ...tehnologija popravke ? Stift je 3 mm, tanka burgija od 1 mm, pa dva mm, a ako budem imao srece da ga burgija pokrene i izvadi ga bice dobro ...ako zajebem , uvek mi je tu onaj moj matori Stanko , on je verziran za sve ...ali, mislim da cu resiti sam ...
#128
Posted 15 October 2014 - 16:23
Sve je sklopljeno i prvo paljenje ...upalio je odmah , nije se bunio , nema vise troksovanja u voznji , sve je OK ...Eto, sta moze da se desi , ta sitnica me kostala oko 2000,00 din. bobina nepotrebno , kajla , dihtunzi i dva dana posla , ali , resio sam ...ponovo smo operativni ...
#129
Posted 15 October 2014 - 16:29
#130
Posted 31 October 2014 - 18:04
gornja projekcija- odmaknuto od oscilatorne grupe ...
Sve je dobro ispalo , postojeca grana dok je bila zavrnuta je odsecena i podesena je geometrija , posle skinuto i zavareno ...
Od radova je jos ostalo da se udesi ojacavanje nogica i njihova geometrija i da se poruci presvlaka sedista ...km sat sa pripadajucim priborom kad se naleti na to ...a, kad sve bude gotovo AIRSAL...
Edited by ALIEN SM, 31 October 2014 - 18:08.
#131
Posted 31 October 2014 - 18:08
Jesi imao prilike da ga probas kako ide?
#132
Posted 31 October 2014 - 20:30
Sinclair research 1981©
#133
Posted 31 October 2014 - 22:15
Edited by ALIEN SM, 31 October 2014 - 22:16.
#134
Posted 22 November 2014 - 12:25
Drugi razlog je karb...originalni Dell SHA 14/12 je u onoj nesrecnoj kucici odakle se tesko vadi i montira ( jbo konstruktora )...taj bi trebalo zameniti jacim 15/15 ili 16/ 16 , ( na ceni su od oko 6000,00 ) sto bi bilo najlakse , isti su po gabaritima , ali ima tu jos nesto- svi ti karbovi iz SHA serije su prilicno primitivno gradjeni zadovoljavaju za jednostavne namene , ali nisu za ista ozbiljnije ...imaju samo jednu diznu za sve rezime rada i tu nema mogucnosti pravog podesavanja svaki ozbiljan karb ima bar tri dizne ( racunajuci i iglu ) ...Ja bi sa napre odlucio za onaj Mikuni copy TK koji je ostao od skuta 16 mm koji bi bio prava mera za taj kit , ali problemi montaze su mnogobrojni , pravljenje nove prirubnice , mora biti izbacen napolje , problem poklopca masine , mora biti kracena , ili voznja bez nje ,visika montazna pozicija takvog karba , visok , dovod goriva , o ono nece da tece uzbrdo , pa bi deo u rezervoaru ostao neiskoriscen , i jos stotinu problema ...uopste nije jednostavno , skoro mislim da odustanem ...
#135
Posted 22 November 2014 - 13:59
#137
Posted 29 November 2014 - 21:52
http://www.ebay.com/...864d0a9&vxp=mtr
Kad se ovo ugradi na Matica + AIRSAL bice RETKA ZVERKA ...
Ako stignem sutra , bice koja slicica , da vidite kako sad izgleda sa novom presvlakom sedista ,,,
Edited by ALIEN SM, 29 November 2014 - 21:58.
#138
Posted 29 November 2014 - 22:25
Znas, da te sretnem na ulici, pre bih ti trazio da provozam matica nego aliena. Cisto iz neke nostalgije, i da vidim kako to ide.
Bice to ipak retka zverka!
#139
Posted 29 November 2014 - 22:41
#140
Posted 29 November 2014 - 22:45
4 user(s) are reading this topic
0 members, 4 guests, 0 anonymous users