#221
Posted 16 February 2015 - 19:58
Pri ovoj brzini jos nije na ulazu u rezonancu jer na 55 vec popustam gas ...mislim da mu do 70 km/h nece biti nikakav problem , ali najvazniji je raspoloziv momenat u svim rezimima rada ...
Posto matic i tako nema cenu resio sam da idem do kraja ...gledajuci sta ima na Aliexpressu , kao nadogradnja u nekoj bliskoj buducnosti sleduje mu ovo ...
http://www.aliexpres...2044330896.html
http://www.aliexpres...1905687901.html
Analogni km sat sa parcijalnim kilometrazom i obrtaljka , izvedba u niklu, prelepo izgledaju , mora se samo izvesti napajanje baterijom od 12 v , a za svega dvadesetak dolara , nikad nije bilo jeftinije ...
#222
Posted 16 February 2015 - 20:21
Sad mu moras kupiti novi sat ili turpijati kazaljku da moze praviti krugove hehe
Sent from my Sony Xperia ZR
#223
Posted 16 February 2015 - 23:15
I meni se čini da tek dobija na snazi preko 50-55kmh pa je moguće da se tu dešava rezonanca, ne znam...
biće ovo interesantno!
#224
Posted 16 February 2015 - 23:25
#225
Posted 17 February 2015 - 11:50
Ipak je to Automatic , pa ne bi trebalo bas preterivati , sasija i kocnice su preslabi za nesto vise , treba iz njega izvuci neki optimum, bolje od serijskog i to je to ...ja bi ga samo nadogradio onim satovima prikazanim gore zbog lepote i dopadljivosti i - AUTOMATIC FOREVER !!!
#226
Posted 17 February 2015 - 12:05
#227
Posted 17 February 2015 - 12:08
#228
Posted 17 February 2015 - 13:10
Najveca mana Automatica je osovina kurble koja prolazi kroz taj zupcanik sekundarnog pogona u kome se jedan do drugoga nalaze dva iglicasta lezaja koji nisu ni malo jeftini , a na onom do izlaza iz masine ima ukopan kanal u kome se nalazi specijalni O ring, mali zaptivac koji zaptiva osovinu kurble i sprecava curenje ulja ...on se potrosi , zajede se osovina kurble i pocne da masti prednji zupcanik , lanac , a centrifugalna sila razbaca ulje po celom zadnjem tocku i gumi ...konstrukcijski uslovljeno , ja sam to vise puta fasovao ...kupim nov lezaj samo zbog O ringa , izvadim staru gumicu , ubacim novu , a da lezaj ni ne menjam , pa ako se na tome zavrsi , dobro je , a ako i dalje curi , rasturanje masine i zamena osovine kurble ...
Matic je matic , nije to APN, ne treba preterivati ...
#229
Posted 17 February 2015 - 13:17
a za preterivanje, kako bese kazu? Od viska glava ne boli
#231
Posted 17 February 2015 - 17:07
Ja ne bi isao ovoliko daleko , imam solidan start i ovako , ova resenja su za one koji imaju viska para , vremena i zivaca da se igraju do beskonacnosti ...uvek stoji ono - kupi vece i vozi se k`o covek ...al` gde je tu draz tuninga ???
#232
Posted 17 February 2015 - 17:36
Edited by VlatX, 17 February 2015 - 17:42.
#233
Posted 23 February 2015 - 17:59
Nisam zadovoljan kako je uradjena presvlaka , nije dobro uradjen po sablonu , savovi su ukrivo skrojeni pa ne prate konfiguraciju sedista kako treba ...ako se namesti jedna strana onda nije dobro na drugoj ...
jbo majstora koji je sio ...
Sve je uradjeno sa malo kompromisa , bolje nije moglo , al` nije ni tako lose ...bas kad se zagledas....sada nali izgleda ovako ...
Jos jedan posao manje , mali je u top formi ...
Do sada je presao nesto preko 100 km na Airsalu , pa jos malo ceka na pun gas da vidimo sta moze ...obecava ...
#234
Posted 23 February 2015 - 19:41
#235
Posted 23 February 2015 - 20:52
#236
Posted 25 February 2015 - 12:24
#237
Posted 25 February 2015 - 12:39
Prva kontrola potrosnje goriva...nazalost, bio sam u pravu: snaga nije besplatna ...to se ocituje na potrosnji... pre, na gusanom cilindru i 12 mm karbu sam prelazio oko 180 km gradske voznje sa oko 4 litre...sada , na 65 ccm i 15 mm karbu i osrednje teskom rukom na gasu presao sam oko 120 km do rezerve i mozda bi i sa njom presao jos desetak ...to znaci sa oko 3,5 litre oko 120 km , a pre je bilo oko 180 km povecan je od 30-50 posto ...ali kit se i ne ugradjuje da bi stedeo , to je cena slave ...
Za uzvrat , pravo zadovoljstvo je voziti ga , startan , brz , prava mera za grad i za voznju radi voznje ...ovom prilikom moram i da pohvalim nove Trajalove gume koje sam kupio i unutrasnje i spoljasnje , lepe , mekane , udobne za voznju , osecam veliku sigurnost u toku voznje kakvu nemam prilikom voznje skutera iako su i na njemu nove , ali navukao sam strah jos iz doba one kineske plastike...da ne pominjem razliku izmedju 13 i 16 coli u dimenziji ...
#238
Posted 25 February 2015 - 12:42
#239
Posted 25 February 2015 - 12:46
#240
Posted 25 February 2015 - 12:49
3 user(s) are reading this topic
0 members, 3 guests, 0 anonymous users