#301
Posted 17 July 2015 - 11:16
To je super potrosnja, svaka cast!
#302
Posted 17 July 2015 - 11:58
#303
Posted 17 July 2015 - 18:50
E, sad , posto zbog ovih vrucina izbegavam da radim ( a , moram ) razredio sam posao i sad sam dosao na ideju da ga uguram u servis i da rastavim da vidim sta treba da uradim ...ovde je klimatizovano , 24 stepena je , pa mogu da radim ....pocinjem ...
#304
Posted 18 July 2015 - 02:04
#305
Posted 18 July 2015 - 20:21
Svucem radapcigerom kvacilo i kad sam rastavio zateknem ovo ...
Skroz desno je kvacilo prve brzine ???Ono se sastoji od tri pakne centrifugalnog tipa , a one - celave skroz!!! Nema ferode na njima !!! Stavljene su nove pre 500 km , one levo su stare koje sam skinuo i nisam ih bacio ...inace , nisu bas jeftine , 400,00 din . je komad ,a ovako celave su hvatale po korpi kvacila i to je razlog proklizavanja i zatrzavanja i prava je sreca da je povrsina korpe ostala neostecena ...Preliminarnim pregledom sam bio sklon da to pripisem losem kvalitetu lepljenja pakni , ali malo dubljom analizom uzrocno-posledicne veze sam shvatio sta se desilo ...
Ovo kvacilo jeste tunirano , a evo i kako ...veliki majstori pre mene su hteli da kao na nasim skuterima krece pod vecim gasom , pa su onu unutrasnju oprugu koja kiontrolise razletanje pakni skratili , ali , eto sa kakvim posledicama , prebrzo trosenje ...
Odoh da nadjem originalnu oprugu koja ce biti meksa i pre ukljucivati kvacilo , a Airsal ce to svojim velikim poteznim momentom iskoristiti kako treba ...jbo sustere od majstora , sve su morali da sjebu , a ja sve ispravljam ...odoh da radim ...
#306
Posted 18 July 2015 - 20:49
#307
Posted 18 July 2015 - 21:15
#308
Posted 18 July 2015 - 21:42
#309
Posted 19 July 2015 - 00:28
Općenito su sve takve slabašne kvalitete pa čak i originalne, a ne zamjenske, na ovim a35/a5/a55 mašinama.
Savjet- prepravit stare neke a3 lamele da pašu na a35 srca, te onda te lamele olakšavat i skraćivat opruge.
#310
Posted 19 July 2015 - 17:37
#311
Posted 19 July 2015 - 23:36
#312
Posted 20 July 2015 - 22:47
Sad sam napravio desetak kilometara gradske voznje , vec sam zaboravio kako ide , a ide ludacki ...jako za grad ...nejake kocnice su zaista problem , pa se mora jako paziti ...ne mos` stati , dug zaustavni put , a pogotovu kad se naviknes na onaj disk na skuteru, drzis isto odstojanje , a kad treba stati - kuku, lele, vec si onom ispred tebe u gepeku !
One celave pakne ce biti prelepljene , pa nek` stoje ...
#313
Posted 20 July 2015 - 22:53
#314
Posted 24 July 2015 - 00:15
#315
Posted 24 July 2015 - 01:18
#316
Posted 24 July 2015 - 18:09
#317
Posted 24 July 2015 - 18:38
Edited by ALIEN SM, 24 July 2015 - 18:39.
#319
Posted 03 August 2015 - 10:36
Potrosnja goriva na Airsalu ...
Kad sam popravio ono kvacilo na paradnom Maticu nalio sam koliko moze da stane , do vrha ...to je cetiri litre ...kilometraza je zapisana , vozen je po gradu , onako kako se vozi , sportski , bez milovanja , jer on je za to stvoren ...to je prava mala gradska trkalica koju niko ne moze da stigne ...sa te cetiri litre presao je malo vise od 100 km , tacnije 111 km kad se poceo gasiti to znaci da je potrosnja oko 4 litre za sto km ...Takav Matic sa velikim cilindrom ima deklarisane 2.5 hp sa karbom 12 mm... ovaj Airsal ima karb 15 mm i ima negde oko 5- 5.5 hp ...duplo je jaci sa vecim karbom , a posto snaga nije besplatna , ispada da je to - to ...
Dakle , Airsal na 65 ccm i oko 5.5 hp sa malo vecim karbom trosi oko 4 litre na sto km ...uza sve blagodeti koje pruza ...
#320
Posted 03 August 2015 - 14:42
3 user(s) are reading this topic
0 members, 3 guests, 0 anonymous users