#361
Posted 28 October 2015 - 21:02
#362
Posted 28 October 2015 - 21:48
#363
Posted 28 October 2015 - 21:52
#364
Posted 28 October 2015 - 23:56
#365
Posted 29 October 2015 - 10:40
#366
Posted 31 October 2015 - 20:57
#367
Posted 02 November 2015 - 20:40
#368
Posted 02 November 2015 - 20:53
#369
Posted 02 November 2015 - 21:07
#370
Posted 19 November 2015 - 17:47
#371
Posted 19 November 2015 - 18:40
Matic je lagan, uske gume, pravilno napumpane, dobro nasrelovan karb, pa kada se diciplinovano vozi na malim obrtajima i na vrhu gasa na otvorenom putu, zaista je moguce postici minimalisticku potrosnju.
#372
Posted 19 November 2015 - 20:05
Mene npr izvlaci produzenje prenosa i oversize vario i polutke, ja na 1/4 gasa idem oko 60-70 po gps-u uz minimalnu potrosnju bez obzira sto je 28mm karb i kakav je setap..
Ipak su znali sta rade ti sto su pravili matica, pa danasnji 4t ne trose tolko kad su u fabrickoj postavci.
#373
Posted 19 November 2015 - 23:06
#374
Posted 19 December 2015 - 13:28
Alien je presao oko 3000 km na Airsalu bez i najmanjeg problema sa termogrupom iako to spada u najjeftinije kvalitetno , ako ne racunamo one alu kineze , Stylepro i one jos jeftinije , ja za bolje od ovoga ne znam , a ispalo je ocekivano dobro ...zivo me interesuje kako sve unutra izgleda , ali steta je sad otpakivati kad je sve dobro leglo samo da bi se videlo ...osim onih manjih problema na sredini sezone sa Yaserom koje sam resio dobro , drugo sta nisam imao ,sve sitnice su resavane u hodu , jedino accu je mrtav , to ce sacekati prolece za novi ...na srecu stara dobra kurbla resava sve ...rad na varijatoru je dao rezultate , onaj kinez OR, sa mojim home made rolerima je upotrebljiv , malo mu fali obrtaja u odnosu na MF ali je u spicu rezone , pa moze da prodje ...solidno ubrzanje uz dosta visoku krajnju koja je tu negde oko stotke je sasvim zadovoljavajuca za ovu ciklistiku ...
Sto se tice Matica, prezadovoljan ...dobio je karb 21 mm sasvim slucajno , nije kome je namenjeno , vec kome je sudjeno i nisam se pokajao ni jednog trenutka ...posto nije bas dobro radio na skutu , preselio se na matica , uz onu home made prirubnicu i gumeni usis ne izgleda lose u kombinaciji sa Bulletom Airsal radi savrseno ...jos uvek za njega lovim elektronsko paljenje , to kad naletim , neki dan sam propustio po dobroj ceni , ali nisam bio dovoljno brz...jbg, cekamo dalje ...Startan , brz , sportista , lagan , povozan , odlicne gume , pravi gradski trkac...ove sezone je presao oko 2000 km , poslovnog vise skoro i ne vozim , ovaj paradni je preuzeo sve na sebe ,,,ja sam kupio njega , a ne on mene , pa neka radi ...a dokazao sam sebi da veliki karb ne mora da znaci i preveliku potrosnju ako se ima laksa ruka na gasu , ali lep je osecaj kad znas da u svakom trenutku imas dovoljno snage za sve i da te niko ne gura u stranu ...na njemu treba da se u toku sledece godine obnovi merna grupa koja je pocrkavala , km sat i obrtomer i jos par sitnica i to je to ...
Neki dan me zaustavlja komsija od preko puta , mase mi da stanem , decko tridesetak + godina , sasvim uspesan trgovac belim prahom , on tvrdi da je brasno u pitanju , ali zasto ga pakuje u staniol ? No, nema veze , pita me jel` Matic za prodaju ...zatekao me , ovo nisam ocekivao , ali neeeee, Matic nema cene , nema ko to moze platiti , pa jos jaka emotivna veza , on je deo mene , moje dete , on moze samo sa mnom ...izdeklamujem ja njemu sta je sve ispod haube , on ne pita koliko kosta , ali ja necu ni da cujem, necu da pricam o tome ...mogu da ti slozim jednog takvog , ali ovog ne dam ....eto ...
#375
Posted 19 December 2015 - 14:29
#376
Posted 19 December 2015 - 14:34
#377
Posted 19 December 2015 - 14:38
AcaPostar, on 19 December 2015 - 14:34, said:
#378
Posted 19 December 2015 - 15:16
#379
Posted 20 December 2015 - 15:46
#380
Posted 20 December 2015 - 18:54
Posle dve nedelje takve voznje , mucenja , danas je dan da se to resi ...sta moze biti ? Fals vazduh , promenljiv ler , povremeno ubrza rad motora , pa se smanji , uglavnom ne mos` nastelovati , ni da ti je Bog ujak ...gde moze da vuce fals ? Postoje samo dva - tri mesta ...Na semerinzima , da je onaj unutrasnji u masini , usisavao bi ulje , primetio bi , pojacano bi dimio ...mozda onaj do magneta ? To bi morao rastaviti , pa akio je sistem za paljenje mastan , onda - tu je ...drugo mesto je negde na gumenoj usisnoj cevi koja spaja karb i kuciste lamelarnog ventila ...ili sam lamelarni ventil gde je zavrnut za kuciste cilindra ...Zadnje mesto je nedihtovanje kartera , ali o tome necu ni da mislim ...
Spremio uslove za rad , dobro svetlo i krenem ...skinem poklopce sa strane da vidim spoj karba i lamelnog ventila ...sve masno ...a , ne bi smelo ...posijam stek lampom i odmah nadjem kvar ...od cetiri sarafa koji drze kuciste lamelarnog ventila zavrnuta na cilindar dva su raspustena za dva- tri milimetra ! Verovatno slicno i sa druge strane koju ne vidim dok ne skunem poklopac sa strane ...Uh, dobro je da je samo to , najbolje moguce ! Dotegnem sve sarafe , cudi me da je uopste isao ovako , a zadnje nedelje je otezano i palio hladan ...Nabacim sve na svoje mesto i PROBLEM RESEN... Upalio odmah , ler gas nastelovan i vozi Miskooooooo! A, mucio se mesec dana , jbg ...
Edited by ALIEN SM, 20 December 2015 - 18:56.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users