Posted 02 November 2017 - 17:10
Dobro nekada cilindri nisu imali pobrušen stub ručno u minus, stoga je proizvođač klipova koje ne zna u kakav cilindar ugrađuješ, napisao da to odradiš ne bi li se malo zaštitio od lepljenja.. Novije generacije cilindara imaju stub pobrušen ručno, sećam se prvih airsala koji nisu imali, dok su athena i malossi već krenuli tamo od 2007 god..
Ja mislim da to nema potrebe raditi ako je uredna tolerancija i stub pobrušen ručno, sad ako se rade neke egzibicije zbog veće kompresije putem manje tolerancije onda možda može pomoći...
Edit: setio sam se i detalja gde malossi preporučuje da ti ručno pobrusiš rubove karike na sastavu pod uglom 45 stepeni, jer kod Team2 on ide preko boost-a.. To mi liči na ono, pokidao ti se nikasil, ahh nisi dobro pobrusio.. jer oni to u fabrici ne rade na termogrupi koju prodaju za 350e...
Ovde pročitah 30 dana limited waranty, dakle buši rupe, pa ako zalepi .. ahh nisi dobro bušio...