Sta mislite o dodatno busenje rupe na klip kod cilindar sa duplim izduvom,praktika je kod vecih cilindra da sami vlasnici dorade klip a i nude se na pazaru aftermarket klipovi koj dolaze sa dodatnim rupicama za podmazivanje i hladzenje stub kod izduvni kanal.
2
Dodatne rupe na klip
Started by VlatX, Nov 01 2017 10:46 PM
8 replies to this topic
#1
Posted 01 November 2017 - 22:46
#2
Posted 01 November 2017 - 22:54
VlatX, on 01 November 2017 - 22:46, said:
Sta mislite o dodatno busenje rupe na klip kod cilindar sa duplim izduvom,praktika je kod vecih cilindra da sami vlasnici dorade klip a i nude se na pazaru aftermarket klipovi koj dolaze sa dodatnim rupicama za podmazivanje i hladzenje stub kod izduvni kanal.
Poslano sa mog GT-I8200 koristeći Tapatalk
#3
Posted 02 November 2017 - 08:22
Dve su paralele ovde, Vlatko priča o hlađenju stuba cilindra koji ima "leptir" izduv, dok Boris o hlađenju tela klipa.
Kod hlađenja stuba treba razmisliti koji pritisak smeše je u trenutku kretanja klipa od GMT ka dole i da li će se kroz te rupice transportovati smeša do stuba u tim prvim koracima kretanja. Recimo da je to ok potez i da to pije vodu, da ohladi stub. Kako ni jedan od renomiranih proizvođača to nije počeo koristiti. Ja verujem da je to već testirano i da nije donelo rezultata. Toliko borbe oko boljeg i jačeg koncepta na tržištu, toliko sitnica i izmena, a nigde rupe ?
Kod hlađenja stuba treba razmisliti koji pritisak smeše je u trenutku kretanja klipa od GMT ka dole i da li će se kroz te rupice transportovati smeša do stuba u tim prvim koracima kretanja. Recimo da je to ok potez i da to pije vodu, da ohladi stub. Kako ni jedan od renomiranih proizvođača to nije počeo koristiti. Ja verujem da je to već testirano i da nije donelo rezultata. Toliko borbe oko boljeg i jačeg koncepta na tržištu, toliko sitnica i izmena, a nigde rupe ?
#4
Posted 02 November 2017 - 09:15
ja mislim isto ko i Mario , da je tu bilo nekog bitnog rezultata , bilo bi toga ...mada ...
#5
Posted 02 November 2017 - 09:33
uhh pa te otvaraju izduvni kanal sa blokom, dakle služe kao boost rezonanci karburatora, ovde i vakum o podpritisak rezonantnog auspuha igra u tajmingu usisa...
#6
Posted 02 November 2017 - 10:38
Zanimljivo..
#7
Posted 02 November 2017 - 12:57
Evo uputsvo koe dolazi sa Wiseco klipovi
Attached Files
#8
Posted 02 November 2017 - 17:10
Dobro nekada cilindri nisu imali pobrušen stub ručno u minus, stoga je proizvođač klipova koje ne zna u kakav cilindar ugrađuješ, napisao da to odradiš ne bi li se malo zaštitio od lepljenja.. Novije generacije cilindara imaju stub pobrušen ručno, sećam se prvih airsala koji nisu imali, dok su athena i malossi već krenuli tamo od 2007 god..
Ja mislim da to nema potrebe raditi ako je uredna tolerancija i stub pobrušen ručno, sad ako se rade neke egzibicije zbog veće kompresije putem manje tolerancije onda možda može pomoći...
Edit: setio sam se i detalja gde malossi preporučuje da ti ručno pobrusiš rubove karike na sastavu pod uglom 45 stepeni, jer kod Team2 on ide preko boost-a.. To mi liči na ono, pokidao ti se nikasil, ahh nisi dobro pobrusio.. jer oni to u fabrici ne rade na termogrupi koju prodaju za 350e...
Ovde pročitah 30 dana limited waranty, dakle buši rupe, pa ako zalepi .. ahh nisi dobro bušio...
Ja mislim da to nema potrebe raditi ako je uredna tolerancija i stub pobrušen ručno, sad ako se rade neke egzibicije zbog veće kompresije putem manje tolerancije onda možda može pomoći...
Edit: setio sam se i detalja gde malossi preporučuje da ti ručno pobrusiš rubove karike na sastavu pod uglom 45 stepeni, jer kod Team2 on ide preko boost-a.. To mi liči na ono, pokidao ti se nikasil, ahh nisi dobro pobrusio.. jer oni to u fabrici ne rade na termogrupi koju prodaju za 350e...
Ovde pročitah 30 dana limited waranty, dakle buši rupe, pa ako zalepi .. ahh nisi dobro bušio...
#9
Posted 03 November 2017 - 10:22
Pratim temu,procitao duplo !!!!
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users