Na red je stigao AC model za Keeway-CPI sa klipom koji nosi 12mm bolcnu.. Zahvaljujemo se Laudi na ustupljenom primerku za analizu...Što se tiče Malossi -ja sve je već rečeno, proizvod iz Italije, kvalitetni gus fine i precizne izrade, preporučen za base setupe koji će se dugo i veselo voziti u gradskim uslovima...
u kompletu dolaze cilindar, glava, klip sa dve karike, potrebni zaptivači, knjiga uputstvo i specifikacija kao i nekolicina nalepnica...
kvalitetan gus odlivak, precizno i simetrično odliveni kanali, vazdušno hlađeni cilindar
identičan klip kao i u ostalim aplikacaijama sa dve karike, visina čela 2,7mm, u ovoj aplikaciji dolazi sa 12mm bolcnom jer Keeway i CPI nose takav tip radilice
ovo mi deluje kao noviji tip glave, čini se kao da su rebra za hlađenje malo veća od starijeg tipa koji je dolazi na minareli kompletima, sa unutrašnje strane je sve identično zapremina je 6,8ccm-a, upust squish-a počinje na 0,7mm odstojanju, ide svećica sa kratkim navojem
u kompletu su gusane crne karike kao i svi potrebni zaptivači i O-ring gumice, zaptivač ispod cilindra je 0,5mm debljine, pakuju prsten zaptivač za auspuh i dva kompleta karbonitnih lamelica za usis
evo portmape
iz koje nam analizer kazuje da će za
visinu C=1mm
ciljni obrtaji=8200 rpm
pritisak=150PSI usklađen u svim segmentima
kalkulativna snaga=12,9KS
snaga na radilici=cca 10,32KS
očekivana snaga na točku= 8,6KS
gde nam kalkulator govori da je za C=1mm, mereni squish 1,7mm je r se on dobija zbirom C+Squish odstojanja u samoj glavi, i da je kalkulativni stepen kompresije 12:1
što će tehnička specifikacija cilindra i potvrditi, u kojoj između ostalog vidimo da proizvođač preporučuje Denso 24 svećicu za svaki dan ili 27 za trke..
1
Malossi Sport 70cc CPI-Keeway AC
Started by Mario, Apr 27 2015 02:46 PM
8 replies to this topic
#1
Posted 27 April 2015 - 14:46
#2
Posted 27 April 2015 - 15:38
Hvala Mario na odlicnoj analizi! Sve je vec receno, ovo sam upravo i ocekivao od ovog cilindra - miran i jak na manjem spektru obrtaja koji ce zajedno sa Trek auspuhom da bude pun pogodak.
Denso W24 je ekvivalent NGK 8ici koju sam vec spremio za razradu, a W27 je ekvivalent NGK 9 toplotnoj vrijednosti.
Po meni ce ovih kalkulativnih 8.6HP biti sasvim dovoljno za gradske uslove kada se upari sa dell 19 i Trek-om. Mozda padne i produzenje prenosa ali prvo cu da vidim kako se ponasa sa serijskim prenosom.
Jedino sto nisam ocekivao je ovaj veci squish od 1.7mm, mislio sam da ce biti oko 1mm.
@Mario sta bi se desilo po analizi ako bi se kojim slucajem squish spustio na 1mm? Ili je to nemoguce bez obrade glave?
Denso W24 je ekvivalent NGK 8ici koju sam vec spremio za razradu, a W27 je ekvivalent NGK 9 toplotnoj vrijednosti.
Po meni ce ovih kalkulativnih 8.6HP biti sasvim dovoljno za gradske uslove kada se upari sa dell 19 i Trek-om. Mozda padne i produzenje prenosa ali prvo cu da vidim kako se ponasa sa serijskim prenosom.
Jedino sto nisam ocekivao je ovaj veci squish od 1.7mm, mislio sam da ce biti oko 1mm.
@Mario sta bi se desilo po analizi ako bi se kojim slucajem squish spustio na 1mm? Ili je to nemoguce bez obrade glave?
#3
Posted 27 April 2015 - 16:03
kod svakog AC malossi-ja je toliki squish nemoj to da te brine, Cvele je svojevremeno strugao cilindar po gornjem obodu jer glavu ne može zbog O ring kanala..
međutim on je to radio zato što ga je spejsovao dole sa više zaptivača da mu radi višlje, pa je kompenzovao pogubljeni stepen kompresije...
u stock postavci ne treba ništa raditi... imaš kalkulator pa simuliraj šta bi se desilo sa manjim C parametrom,... sad nevezano za obrtaje i spektar rada cilindra...
međutim on je to radio zato što ga je spejsovao dole sa više zaptivača da mu radi višlje, pa je kompenzovao pogubljeni stepen kompresije...
u stock postavci ne treba ništa raditi... imaš kalkulator pa simuliraj šta bi se desilo sa manjim C parametrom,... sad nevezano za obrtaje i spektar rada cilindra...
#4
Posted 27 April 2015 - 16:26
Svakako nisam mislio nista cackati, pakujem sve u stock postavci jer po analizi sve je super i uskladjeno.
Jedina mana mu je sto nije LC pa da bude za mrvu jaci
Hvala jos jednom Mario!
Jedina mana mu je sto nije LC pa da bude za mrvu jaci
Hvala jos jednom Mario!
#5
Posted 27 April 2015 - 19:03
Lauda cestitam na prinovi. Dobar je to setup, prava stvar za svaki dan, mozda mu cak i 16-17,5mm karb bude taman zbog potrosnje.. ovde samo treba obratiti paznju na pritiske koji su oko 150 paskala, a Mario je pisao vec o zapremini kina bloka i primarnoj kompresiji u vise tema. U svakom slucaju ova izvedba moze da cupa u svim situacijama i da pregazi mnogo kilometara.
#6
Posted 27 April 2015 - 22:03
Hvala Aco. Radice posao i dell 19 samo da se fino usteluje...iskreno bicu i vise nego zadovoljan ako bude trosio 5 ili manje ispod 5 litara. Trazicu neki balans potrosnje i performansi, nije mi potrosnja bas toliki prioritet jer ne vozam skuter dok sam u Novom Sadu pa se onda moja sezona svede na neka 2 mjeseca voznje ukupno.
Ja mislim da su pritisci ok za ovu serijsku radilicu koja je pregazila tek oko 6500km. Sad ne znam sta da radim sa primarnom kompresijom jer je jasno da je kod kineza manja u odnosu na minarelli, ako ne grijesim?
Kada stigne cilindar u moje ruke bice malo detaljnijeg pisanja u mojoj temi sta se planira sve i kako.
Ja mislim da su pritisci ok za ovu serijsku radilicu koja je pregazila tek oko 6500km. Sad ne znam sta da radim sa primarnom kompresijom jer je jasno da je kod kineza manja u odnosu na minarelli, ako ne grijesim?
Kada stigne cilindar u moje ruke bice malo detaljnijeg pisanja u mojoj temi sta se planira sve i kako.
Edited by Lauda, 27 April 2015 - 22:07.
#7
Posted 27 April 2015 - 22:14
Čestitke i od mene, dobar je sport, ima odličnu elastičnost, sasvim prihvatljivu snagu u širem opsegu obrtaja, samo treba odabrati pravi auspuh, a potrošnja nebi trebala biti problem jer se neće vrtiti visoko, pa sa dobro naštelovanim karbom, biće to bombonica. Možda će ti trebati malo produženje prenosa da se ta snaga pametno potroši.
PS Preselićemo ove komentare u tvoju temu.
PS Preselićemo ove komentare u tvoju temu.
#9
Posted 21 July 2016 - 21:01
Svaka cast, kompletirani smo!
Sent from my GT-I9192
Sent from my GT-I9192
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users