Hebo je španski brand koji radi uglavnom manje cilindre, centrirane ka moto sportu.. Dosta puta viđamo trial motore sa Hebo tuning setom, a na skuter sceni proslavili su se High End termogrupama Hebo Manston Revolution i poslednjih godina Hebo Manston Patanegra koji su spremni da razviju 20+ KS-a..
Ovde je reč o jednom mid race cilindru. Fina obrada, dobar kvalitet Alu-nikasil cilindar sa klipom 47,6mm marke Vertex sa jednom karikom debljine 1mm.. Radi se u verzijama AC i LC, za minarelli i od nedavno za Kymco blokove.. a ima ih u 50cc i 70cc varijanti.. Sama reč replica govori nam da je ovo smirena verzija gore pomenutog trkačkog cilindra i ovim Hebo nema slabiji proizvod za svakodnevnu vožnju...
Kroz moje ruke prošla su tri tipa za AC mašine i to za Kymco blok, koji me je oduševio jer je jedan ozbiljniji proizvod za ovaj tip i 41,5 hod klipa, i potencijalni kit za postizanje rezultata..
evo kako on izgleda cilindar za Minarelli horizontalni blok u AC izvedbi
i portmapa, vidimo da su se za minareli već potrudili i uradili izduvni kanal iz dva dela
koji će evidentno pomeriti marginu isporuke snage jer je svojom površinom značajno veći od tipa za kymco, i na 10500 obrtaja isporučiti 15,5 KS, pri usklađenim pritiscima od 137 PSI-ja. Uglovi izduv/preliv 174/124 i ovde odgovaraju ciljnom obrtaju, pa je ovaj cilindar u nekoj zlatnoj sredini za upotrebu sa base i laganim mid race tipovima auspuha.. Jasno je da serijski auspuh na ovakvom cilindru više nema šta da traži, dok je recimo na s6 sportpro još izvodljiva njegova eksploatacija...
0
Hebo Manston replica 70 H-Minareli AC
Started by Mario, Nov 22 2017 08:11 PM
1 reply to this topic
#1
Posted 22 November 2017 - 20:11
#2
Posted 22 November 2017 - 20:18
ovde je SA test na dino mašini Hebo Manston replica cilindra sa različitim tipovima auspuha, i vidimo da se ni oni nisu trudili da upregnu serijski spuh.. predpostavićemo ponovo da su crna i zelena neki base auspusi tipa Tecnigas RS2 ili Yasuni R, kao i da je plava linija recimo Stage6 PRO, a da je crvena Yasuni C16 ili TP Nardo... Sve ostalo se očitava sa dijagrama, base auspusi ne donose nešto posebno više snage nego s6 sportpro cilindar.. Malo je lošije skeniran graf, čini se da plava kriva udara 10Nm obrtni moment, na 8000 o/min..
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users