
Dakle skracen je bio kabel od svecice po savetima iskusnijih i lepse izgleda,a mislim da i lakse pali motor...
No motor nije paljen jedno vreme,akumulator je pred crkavanje tacnije drzi struje oko 20tak dana i onda prsne kad stoji motor tako je bilo i kad je toplo,tako je i sad kad je hladno.U planu je neki drugi akumulator no to na prolece,za sad i ovaj radi posao kad se napuni.Trenutno se cheka na zavrsavanje CDI'a koji je kod Kymco mashine moje konkretno DC tip pa je malo teze tj komplikovanije odraditi zbog nedostatka nekih delova koji se dopremaju iz inostranstva.Ipak u narednom periodu kontam da ce biti zavrsen.
Planirano je posle nove godine uzeti nove gume jer su stare i prouzrokovale letos neko bedno proklizavanje na normalnom putu i pri maloj brzini.Kupljene su Michelin City grip gume. Prednja je velicine 120/70/14,a zadnja je nesto veca od fabricke koja je bila 120/80/14,a ova je 140/70/14.Dakle malo je sira ali je stala i montirana je sasvim ok i bez problema.Oscilacije su resene sa tegom od 20grama za zadnju,a prednja ceka balansiranje direktno na motoru na prolece.



Eh sad taj dan je nekako bio pun nekih pehova.Prvo je ispao negde usput odstojnik tj chaurica koja se nalazi u felni.Ispala je verovatno prilikom transporta ili montiranja/skidanja gume.Jbg ni cale ni ja se nismo setili da je to unutra.Ajd to se da resiti uzme se nova nije neka greda da je skupo oko 300din kosta,a nije ni lepo vreme da je motor neophodan.Taman kad mislis da je sa tim gotovo msm sa losom srecom desi se sledece.U radionici dok smo trazili taj isti odstojnik kasnije uvece cale zakaci motor na klocnama i spadne sa prednje posto je guma zadnja bila montirana prednja nije.Naravno nalegne na plastike dole,a kako biva u radionici i hladno em motor tezak imali smo sta da vidimo.Malo je napukla kod nosaca.Jbg cale kriv,ja se bukvalno razboleo od nerviranja i otisao u sobu.Znao sam da to moze da se resi al opet nervoza cini svoje.Cale je ujutru otisao i kod prijatelja to zavario naravno sa plastikom.Tada je uradjena i ona sa druge strane koja je bila ostecena prilikom pada.Zatim su odnesene kod naseg prijatelja i jednog od boljih farbara u Pancevu da pogleda kako ce da to odradi da se nista ne vidi.Za sad ostaje da se qpi farba po sifri koju sam nasao u katalogu i ako se ne varam git masa za takve stvari i bice reseno.A ogrebotina na stranici motora ce se resavati na licu mesta na prolece da ne bi i nju skidao posto ima xxxx srafova.




A eto hteo sam i da vam pokazem kako je Kymco resio problem hladjenja dekle,a to se najbolje vidi na ove 2 slike.Odnosno crevo koje je namesteno tako da usisava nadolazeci vazduh od napred koji struji kroz deklu i izlazi nazad na fabricku rupu na dnu dekle.Interesantno zaista.


Kako je prosla i Srpska nova godina tako je i Deda mraz dosao i meni nesto doneo.U pitanju je YSS amortizer gasno/uljani i neke alatke sa variomat i kvacilo.Amortizer je dosao sa jednim imbus kljucem,jednom sipkicom,uputstvom,garancijom i katalogom delova potrebnih za servisiranje istog.
Takodje je na njemu moguce dolivati ulje u rezervoar i naravno podesiti oprugu.




Za podesavanje opruge je potrebno odviti jedan mali sraf i kad se podesi vraca se nazad kao neka vrsta osiguraca.Ono sto je zanimljivo jeste da amortizer uopste nije lak i deluje dosta robusno u ruci.


Toliko za sad,sledeci update kad se sve montira i kad se isprobaju neke rolnice sa novim CDI'em
