Klip je Airsal proizvodnje, koncept sa dve karike hromiranih površina kojima su sastavi sa gornje strane. Na slikama vidimo da je klip urađen sa izdignutim čelom, jer predpostavljamo da ga koriste i u aplikacijama gde se povi sport cilindri pakuju sa serijskom glavom..
U unutrašnosti vidimo da je širina doseda za igličasti ležaj 17mm odnosno predpostavimo da je 16,5 malo dublje jer šubler nije dovoljno ušao sa mernim kljunovima, dakle moguće je aplicirati igličasti 16mm širine
Kreću merenja, klip je 45,96mm širine, dakle pripremljen ugarni zazor od 4/100 (moguće su greške jer nije mereno mikrometrom) ali ovde dolazimo do saznanja, da je ovo cilindar fi=46mm za razliku od starijih prethodnika koji su 47,6mm ili malossi-pollini koncepata koji su 47mm, pa je ovaj kit ustvari 65,3ccm na Piaggio hodu radilice od 39,3mm.. najverovatnije je univerzalizovan prečnik koji će i na Peugeot, Honda, Kymco radilicama sa hodom 41,4mm i 41,5mm doneti do 70ccm a ne preko kako je to ranije bio slučaj. Sa druge strane ovo je korak, "kupite naše klipove a ne neke zamenske"...
Širina upuštene glave je 38,95mm tačnije 39mm koja tačno ulazi u sve koncepte 50ccm glava, konkretno Kymco nosi 39mm klip, dubina upusta je 1,3mm
Zaptivač glave je širine 47mm i debljine 0,6mm, dok je isto tako i zaptivač od klingerita koji dolazi ispod cilindra debljine 0,6mm.. Ovde proizvođač nije ostavio prostora da kupac sam kalibrira squish i kompresioni odnos, radi se o sport cilindru te se smatra da je neki optimum doveden zaptivačima, i da nema potrebe ići do maksimalnih granica..
0
No replies to this topic
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users