Jump to content


Keeway F-nkd


22 replies to this topic

#1 arnautt

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 14 posts

Posted 14 January 2018 - 11:25

Pozdravljam sve clanove foruma i veoma dobre majstore haha bas ste odlični pratim evo desetak dana ako vjerujete ostanem do kasno 1-2 ujutro čitajući.
Eh ovako moj skuter je Keeway f-nkd tipa f-acta samo naked tj bez nekih plastika.
Što se tiče skutera prezadovoljan sam, bili su mu otišli cilindae klip nije imao snagu nikako previše se prepane brda haha. Pa sam to sve mijenao i ubacio kit TMMP 70 ccm vjerovatno neki kineski al ajde nisam ni znao nešto o tome, na skuteru je sve serijala al baš sve što nije dobro, znam..
U skorije vrijeme idem da uzmem Arrow auspuh, ako je neko imo neka iskustva s njima ili da mi kaze kakvi su itd, dobro bi mi došla neka preporuka jer sam novjalija u skuter svijetu. Kad kupim taj spuh planiram i neke rolnice lakše od ovih serijskih te centralnu i opruge kvačila ali ne znam koje će goditi uz ovaj spuh, znam da je to igra, al opet bi mi dobro dosla neka preporuka nekog iskusnijeg.
Eh pojavio mi se jedan problem, pušto je dihtung glave te smo to promijenili i gledajuci nq sve skinuli smo neke dihtunge ispod cilindra bilo je pola centa dihtunga te crvenog silikona sto je radio moj famozni lokalni majstor i poslije nekih šema s njim odlučujem da sam radim na skuteru uz pomoć vas naravno.
Prije mjenjana dihtunga skuter nabere do 65 po njegovom satu, ali poslije tog nekako dođe do 60 ne znam kako, ali sinoc sam bas mjerio s gpsom iso ja 60 ili bilo kolko na gps pokazuje 55 ne ide preko sto vjv znaci da ima blokadu.
I dešava mi se da se pregreje motor ako ga tjeram 5 km samo se desi zuum i ugasi se naglo ali nakon par sec pipnem dugme upali se skut.
I još nešto što me ponajviše brine kad ae zagrije totaaalno promjeni zvuk al totalno nekako reži ne znam objasnit i poveća se ler počinje da vrti točak. Te poslije svakog puštanja gasa čuje se taj zvuk tog rezanja kao da proreže, najbolje da to snimim pa da objavim...

Posted ImagePosted ImagePosted Image

Poslano sa mog WAS-LX1 koristeći Tapatalk



#2 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 14 January 2018 - 22:00

Da te pozdravim u temi, nisam još video ovu ediciju keeway-a, vrlo interesantna modifikacija, nalik onim beneli ponudama sa tim street volanom..

Što se tiče cilindra, jak koncept, tri uzduvna kanala, kopija mhr team replike ali u gusanoj izvedbi, dosta neprecizno odliven i visoko centriran. Nosi sve negativne osobine koje kineski aftermarket cilindri nose, loš i porozan odlivan, visoki stepen trenja i zagrevanja, loš klip od materijala koji se enormno širi, sve to aludira na prerano lepljenje.. Takoreći morao bi ga voziti sa dosta jakim procentom ulja, deblje podešenom smešom, nižim stepenom kompresije itd.. Iz tvog teksta zaključujem da ti već lepi i da je klip oštećen. Moraš to otvarati i čiastiti...

Ovde ti je analiza tog cilindra
https://svet-skutera...dpost__p__50194


Dalje ne bi bilo loše da se pozabaviš i podešavanjem smeše i setovanjem karburatora, pribavi nešto veće dizne i potraži koja je najbolja u isporuci snage, kasnije dovedi iglu i šraf na najbolji otklon..
https://svet-skutera...indpost__p__170

Što se auspuha tiče, rezonantni svakako, imaš razne testove ovde, u načelu juri neki iz base kategorije za rad na obrtajima do max 9000, sve preko ti iziskuje dosta novih komponenata, počev od samog cilindra, kvačila, variomata, bobine itd.. Ovde su tu testovi prelistaj

https://svet-skutera...indpost__p__139

Pored rolnica, trebaće ti i nešto tvrđa centralna opruga, dok za veću krajnju ne bi bilo loše imati i variomat sa dužum stazama, koji nudi bolju izlaznost remena i nešto duži prenosni odnos, kinezu nose baš loše variomate i kratke finalne prenose u bloku..

Ovde imaš teoriju štelovanja prenosa

https://svet-skutera...indpost__p__176

I da ne zaboravim, CDI je kod istih modela keeway-a bio blokiran na 8000 obrtaja, dakle fact i focus, to moraš proveriti, ako napucaš gas na centralnoj nozi i čuješ da se ne izvrti visoko već ima to puckanje i prekidanje onda moraš i to menjati na model bez blokade.. Na kineze odgovaraju i CDI za minareli stari tip, jedino ako imaš obrtomer onda moraš juriti baš za njega derestriktivan CDI...

Ovde imaš neko je već radio

https://svet-skutera...post__p__126390


#3 arnautt

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 14 posts

Posted 14 January 2018 - 22:30

Hvala Mario na detaljnom odgovoru.
Ja na skuteru nemam uljnu pumpu ukinuta je davno, ubacujem INA dvotaktno ulje sipam onu malu bočicu na 5 l , znam da je previše, ali to možda i spašava ovaj moj kit jer kažeš i sam da bi morao poštelovati to da bi dobro razhlađivanje bilo.

Imam jedan problemčić danas sam štelovao karburator i rasklapao i čistio sve. onaj šarafić za smješu do airboxa moram odvrnuti do kraja da bi skuter unormalio potrošnju, majstor mi je to kaže poštelao kako treba al ako mi vjerujete na 50 km mi je uzeo rezervoar od 4.7 litra, te je previše pušio kad ga upalim da odradi ne mogu da stajim pored njega, takođe i živo gorivo izbacuje vidim na auspuhu da ostaju tragovi sve bude mokro.

Nisi mi ništa rekao za ovaj Arrow spuh, kako se ponašaju dal se isplati kupit, nije pretjerano skup nekih 60-70 km me izlazi a ja mislim da će poslužit.

Ja mislim da se ovo zove "rupa u ubrzanju" skuter čupa do 32 km/h i onda padne broj obrtaja i opet poslije 40 km/h digne se tačno se osjeti kako se digne.

Danas se malo čistilo i sređivalo, poslije sinoćnog gašenja nije htjeo da upali, a saznao sam i zašto, mulj u karb. sve sam to fino očistio te sam gledao karb kako se zove koje su dizne itd.
Karburator je kopija mikunija LEADER eh sad pise PV 19 , al kolko vjerovati ipak je kopija.
Glavna dizna je 78, i fino se ponaša na punom gasu , čitao sam ako skuter traži da je šaraf za smješu odvrnut do kraja , da se treba staviti manja pilot dizna koliko je to istinito?

#4 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 14 January 2018 - 22:45

Generalno ne poznajem arrow auspuhe, potraži po modelu neki grafikon na internetu, pa iz toga zaključi da li će ti odgovarati.. Arrow predpostavljam ima više modela za skuter edicije tako da tu moraš biti precizan..

Karburator se šteluje već kako je u onoj temi i napisano, prvo pronađeš koja dizna ti na punom gasu radi najbolje, a da si prethodno iglu postavio na sredinu, i šraf na oko 1 krug odvrnutosti od skroz zatvorenog.. Kada dakle glavnu diznu naloviš, onda podešavaš poziciju igle, ona ti reguliše smešu od 1/4 do 3/4 otklona ručice, i na kraju podesiš šraf da bude na mestu otvorenosti gde je najveći ler gas, odnosno trenutak pre spuštanja, on u kombinaciji sa pilot diznom reguliše početa od 0 do 1/4 otklona ručice gasa najviše.. Naravno sve na sve pomalo utiče, ali ovo je teorija..

Rupe u ubrzanju možeš imati i od loše setovanog prenosa kao i od loše setovanog karburatora, jer ako mašina nije spremna na svim otklonima gasa onda i prenos ne funkcioniše kako bi trebalo.. Prati boju elektrode svećice, tu bi trebao posle vožnje istim gasom od 500m imati boju cigle odnosno svetlo braonkastu..

#5 arnautt

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 14 posts

Posted 14 January 2018 - 22:51

A jednostavno loše je vrijeme kod nas , pada snijeg haha.
Danas sam u garazi nesto malo čistio i sređivao, postignuće mi je bilo da pali bez gasa u bilo kom uslovu i uspiio sam to, a igla mi je bila podešena na kraj dole na zadnji zub, ne znam kako ide ali ja mislim da kad je na najmanjem da je siromasna ili je bogata?

#6 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 14 January 2018 - 23:01

Gledaj na nju ovako, ako je podignuta onda pušta više goriva, a biće podignuta ako ja seger na nekom nižem podeoku..

Ok vozićeš kada i bude uslova, svakako hladan vazduh ne daje realnu sliku podešenosti..

#7 arnautt

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 14 posts

Posted 14 January 2018 - 23:04

Ne razumijem, taj šager je bio na zadnjoj polutki onoj a koliko se sjecam imaju 4 ili mozda lazem ne sjecam se iskreno...
Znaci ako stavim na prvu od vrha igle tad pusta najvise goriva?
A ako je dole na zadnjem podioku od vrha tad najmanje ?

#8 arnautt

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 14 posts

Posted 14 January 2018 - 23:09

https://www.olx.ba/a...sportski-arrow/ u pitanju je ovaj auspuh ako možeš "bacit" oko...
Edito bi onaj post al ne može

#9 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 14 January 2018 - 23:09

Razmisli kada igla stoji vislje u svom ležtu a kada niže

#10 arnautt

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 14 posts

Posted 14 January 2018 - 23:11

Ajde dobro skontat cu valjda..
Možeš pogledat taj spuh?

#11 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 14 January 2018 - 23:13

Beži od ovoga, vidiš da je ugrobaren varovima na grani i telu, skoro prepolovljen izduv kako je loše izvaren...

Traži neki Technigas Trek ili Next R, ili Leo Vince ZX ili TT ili slično, zbog toga sam ti linkovao one teme gore da se malo upoznaš sa njima

#12 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 14 January 2018 - 23:20

Majstor je ovde stavio seger na najnižu i time podigao iglu, odnosno namestio najbogatiju smešu na srednjim otklonima



#13 arnautt

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 14 posts

Posted 14 January 2018 - 23:30

Dobro hvala
Eh i kod mene je bilo na toj zadnjoj pa sam čisto stavio jedan zub manje da vidim kako se ponasa sto se tiče paljenja sve je ok , maloprije sam iso provjeriti i palio bez gasa samo dugme , necete vjerovati kakav osmijeh na licu :D :D

#14 boriss1972

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 346 posts
  • Mestosarajevo
  • Vozimsprint phantom 2t

Posted 15 January 2018 - 22:56

Extra su ti objasnili.TMMP je u Sarajevu popularan jer jedini ima da se kupi za dzep prilagodjen nasim uslovima.Ko predje 1000 km dobiva od mene nagradu.Necu da te plasim ali materijal je ocajan.Trebao bih poceti nabavljat od marta Iz motoboxa dijelove pa se nadam da ce I kod nas ponuda biti raznovrsna I prihvatljiva.Za sad laickim rijecima najvise obrati oaznju na kolicinu zraka koju ti usisava skut.Lula ne smije biti preko 18mm na airboxu o gljivi ni ne sanjaj.On ti usisava previse I zraka I goriva.Zeger na igli na srednji podiok a na nogarama kreni u stel sa 3 kruga otv.zrakom za smjesu.To sto si odvrnuo saraf do kraja I po gasu napravio si enormno zagrijavanje u cilindru I vjerovatno vec ostecenja termo grupe.Sve ti je pojasnjeno od najvecih poznavalaca ove problematike u regionu.Znaci kolicina zraka najvaznija za pocetak stelovanja.Zelim ti uspjeh u radu.

BSalejunior



#15 arnautt

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 14 posts

Posted 15 January 2018 - 23:33

Hvala puno na komentaru
Sutra idem u grad kod mene je ngk 6 stepena hladnoce tj ona najtoplija to moram pod hitno mjenjat, dal je previše 8 ili pak 7 da kupim šta vi kažete?
Skut cu počet štelovat dok se malo smiri vrijeme snijeg je.
Planiram i pomjeranje ugla stepena paljenja da bar pokušam.
Za divno čudo sa tim kitom sam već prešao oko 500-600 km možda čak i više...


Poslano sa mog WAS-LX1 koristeći Tapatalk



#16 boriss1972

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 346 posts
  • Mestosarajevo
  • Vozimsprint phantom 2t

Posted 15 January 2018 - 23:42

Ja licno vozim na ngk 8 a u uputstvu za kit alu sport mi pise da moze I 9.
Ja bi za sada stavio ngk 8
Imas tablele na forumu sa ekvivalentima tj.brojevima I tipovima denso I drugih pa procitaj I uporedi ako ne nadjes original ngk.

BSalejunior



#17 arnautt

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 14 posts

Posted 15 January 2018 - 23:46

Imao aam lošu situaciju valjda nisam oštetio termo grupu
Nepažnja i ne znanje me dovelo do naglog gašenja stavio sam super bosnu al fe 65 sto jee pretoooplaa za ovo...
Ali eto na greškama se uči vratio sam ngk 6 bar je ngk.
Sutra kupujem 8 pa vidjet ću ponašanja.

A šta kažeš za ovu promjenu stepena paljenja?

Poslano sa mog WAS-LX1 koristeći Tapatalk



#18 boriss1972

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 346 posts
  • Mestosarajevo
  • Vozimsprint phantom 2t

Posted 15 January 2018 - 23:56

Kupi ngk 8 I bices miran.(zazor elektrode od 0,6-0.7)
Nasteluj dobro karburator, provjeri fals zrak.Provjeri airbox jel dobro zaptiva.Mijesaj 3% mjesavinu polusintetike imas na pumpi kod nas skuter expert inin nije skup I ja ga trosim.
Jedno po jedno rjesavaj.Trenutno imas na pik-u auspuh extra leo zx ja mislim oko 100 km.oglasava ga I na fb.u skuter dijelovima izgleda super.Onda moras se pozabaviti rolnicama, centralnom, kaisem itd.......
Sve polako I sve u paketu.Znaci nista posebno ti ne vrijedi jer je iskljucivo vezano jedno za drugo.
auspuh-rolnice-kais
(nosaci auspuha-obrati paznju).Mora pasovati od izlaza pa nadalje, trazis za minareli horizontalne masine.Samo pooolaako I jedno po jedno.

BSalejunior



#19 arnautt

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 14 posts

Posted 16 January 2018 - 00:01

Ja uzmem bočicu od čini mi se 250 i nju istresem na 5l jeste možda previše nekih 4-5 posto
Ali je to sigurno razlog ovih 500 600 km koje sam prešao po tom vidim kako vi predstavljate ovu tmmp termo grupu haha.
Hvala ipak na odgovorima ali čini mi se da ću ipak uzeti ovaj arrow auspuh jer mi nije nimalo skup a i daje mi čovjek da probam pa ako ne bude godilo da vratim...
A remen sam mjerio on je oko 16 mm širine da li zna neko prave dimenzije serijskog remena?

Poslano sa mog WAS-LX1 koristeći Tapatalk



#20 boriss1972

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 346 posts
  • Mestosarajevo
  • Vozimsprint phantom 2t

Posted 16 January 2018 - 17:26

Remen ti je potrosen treba biti 17 mm.
I to ti je razlog slabije krajnje jer vario ne moze kais izgurat visoko nego 1cm od vrha.Dobar rezultat je3-5mm od vrha za stock vario.
Svaki auspuh aftermarket prilikom izrade je proracunat u mm.ako ga skratis I produzis neradi posao
Vrijeme rezonance I ciljani obrtaji nisu u skladu sa proracunima.skracen dobiva rezoniranje na kasnijim obrtajima koje ti ne mozes ni postic u ovoj izvedbi.
Lijepo ti je Mario savjetovao da bjezis od toga ja nebi da je dzaba jer na kraju ce te skupo izaci.
Inace rezona na tmmp sa ljepljenjem u stock izvedbi je promasaj.Moras stavljati vecu diznu I druge rolnice.Nece mozda ni krenut s mjesta a vuci dobro poslije 60.Ovo ti je savjet pa sam odluci.

BSalejunior







1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users