Jump to content


Pokrpani Nrg Power - Rade007



  • This topic is locked This topic is locked
81 replies to this topic

#1 rade007

    Član

  • Senior Members
  • PipPipPip
  • 1,456 posts

Posted 02 May 2018 - 14:51

Kupio sam daily-a od par sto eura.Stanje skutera sam generalno znao,posto sam ga uzeo preko frenda koji zna vlasnika,pa su karte bile otvorene.Kako kaze ona narodna kolko para tolko muzike!
Skuter je 2005.g sa 6900km na satu(naravno to nemrem znat)

Meni je bilo vazno da je rama ravna,da vilica radi dobro i da je koliko toliko na okupu,a ostale stvari cu si srediti jer se nakupilo dijelova.Cak mi ni stanje masine nije bilo bitno.
Ovdje je masina slozena na novo.Ubacen rms set lezaja i semeringa,nova vodena i serijska radilica od piaggia na kojoj je nova klipnjaca,donji i gornji iglicasti i centrirana na stroju.Gore je i dr.evo sa malossi glavom kojem jos ne znam stanje dok ne otvorim termogrupu.

Pa sad da ne kenjam previse bio bi red da ubacim i koju sliku skutera.
Posted ImagePosted Image
Posted ImagePosted Image
Nisam nesto puno slikao i cackao.Za prijevoz skutera sam ponio novu prirubnicu,svjecicu i ulje.Pa sam to spremontirao i dopeljao skuter doma.
U karbu je 64 dizna bez limica i igla na 2.zubu.Ja sam je za ovaj prijevoz digao na 4.zub i davio se iznad pola gasa.
Uglavnom doma je stigao,pa polako krecem u rastavljanje i sredivanje.

Bit ce posla oko njega,sto mehanicki,sto lakirerski.Plastike cu ovih dana raskopat pa proslijedit na krpanje.Onda idu na pripremu i lakiranje.U planu ga je vratit u serijske boje sa bijelim felgama i bijelim centralnim dijelom na podnici.

Eh sad mehanika.Blok nemam u planu dirat,slagat ce se vjerovatno base 70 setup.U steku je malossi sport naturpijan do zla boga,koji je dobio nove karike.Serijska termogrupa na specijali 40.8(ima mozda 1000km) i dr.evo koji je jos upitnog stanja.
Od auspuha imam onog leovincea koji ce vjerovatno ici gore u nekoj od ovih gore kombinacija.Takodjer je i Nardo okacen od klin,pa mozda i on udje u kombinaciju(koju pokusavam izbjeci za daily)

Od stvari koje sam ovako nabrzinu vidio u 23h.Raserafio sam dekl i unutra rat.
Prvi pogled je izgledao ovako nekako:
Posted ImagePosted ImagePosted ImagePosted Image

Dekl s mehanizmom mora drugi

Ventilator imam drugi
Rolice su 5gr kocka edition
Zvono imam drugo,ovo nije plavo nego crno i felsa pol cm
Kuplung nije nikad skinut s polutki i on je u dobrom stanju.Na getribi se nazire crvena tvornicka masa,vjerujem da nije otvarana.
Radilica je bez trunke lufta i sa zdravim zubima.
Semeringe kok moram izbaciti i staviti corteco,jer eto novi kok pusta ko da ga nema.
Filter je serijski,nije nista zdrkano,samo je majstor opanjkom filter natiskao unutra.

Prednja guma je dobra,zadnju moram promijenit,dot je 09

Remen je 17,6mm,takodjer za zamjenu(imam novi)

Pinjon je ispravan,ali sat ne pokazuje brzinu.Na putu prema doma nakon jedno 20km je krenuo normalno raditi i pokazivati.Kasnije opet mrtav.Ima netko ideju sta mu se desava i sta gledati?

Skuter je registriran do 25.05 pa moram obaviti tehnicki i prebaciti tablice sa zu na zg.


Nastavak epizode nocne more slijedi 
Postove pisem po danima kako sam radio.

Poslano sa mog D5503 koristeći Tapatalk

#2 rade007

    Član

  • Senior Members
  • PipPipPip
  • 1,456 posts

Posted 02 May 2018 - 15:00

Evo nastavak price:
Ispustio vodu iz sistema,bilo je samo oko 3 deci jer je slinilo na ulazu crijeva u lulicu.
Raserafio auspuh koji je s jedne strane bio na brezonu,a s druge na serafu.Na nosacu jedan seraf.
Izmjerio squish prije skidanja i iznosi 1mm
Prema racunici je kompresija bila 13.2:1.
Skinuo glavu,cilindar i klip
Evo slika:
Posted ImagePosted ImagePosted ImagePosted ImagePosted ImagePosted Image
Radilica je kako je i receno reparirana,vidi se da je klipnjaca nova,ima isti kod kao i moja sa stare radilice,znaci orginal dijelovi su u igri
Posted ImagePosted Image
Cilindar je kao nov,honovi se vide.Klip ima dva blaga polizana traga,gotovo zanemarivo.To sam kasnije doterao vodobrusnim smirglom.
Gornja krom karika je na zazoru 0.38mm
Donja karika ima zazor 0.22mm

Osiguraci klipa su malo popigani,pa cu njih staviti nove,kao i dihtunge,posto je donji radjen iz papira,a gornji su blago kockasti.
Lulicu za glavu imam drugu s dobrim dihtungom.Termostat i termometar su gore i dobro rade.Svi rubovi u cilindru su jako ostri,pa sam to doterao turpijicom,kao i suknjice cilindra,koje mi se cine malo stisnute,jer klip dosta tesko prolazi.To sam isto rijesio laganim kuckanjem da se otvore i pobruseni rubovi vodobrusnim.

Sad i jedna slika zasto se drevo grije malo jace od konkurencijePosted Image
Ima jedno 3puta manji prolaz vode kod ispuha od malossi sporta,tako da ce se i taj dio otvoriti na pristojniju dimenziju.


Sad kad sam sve provjerio i pregledao,mogu mirne duse sve sklopiti nazad i ne dirati dugi niz kilometara.Da sam ostavio sklopljeno,stalno bi me kopkalo kakvo je stanje.Ovako sve imam na stolu i sve sto ne valja se mijenja.
U ponedjeljak idem po semeringe,dihtunge i osigurace klipa,pa cu sve sklopiti nazad

Poslano sa mog D5503 koristeći Tapatalk



#3 rade007

    Član

  • Senior Members
  • PipPipPip
  • 1,456 posts

Posted 02 May 2018 - 15:07

 Kupio neke sitnice pa se bacio na posao.
Uzeo sva nova crijeva: Gorivo,vakum,ulje,semeringe radilice,svjecice,orginal dr.evo osigurace klipa.

Bio sam i kod Daxa(prijatelj s MS foruma)na kavi,pogledao plastike i zaplijenio mu pia 6.4gr role,kajlu i vezice :) Hvala Dax

Krenuo sam s airboxom:
Oprao filter s dimerom,nisam jos vidio tako zmazan filter.Mulj je isao van.
Oprao odma i airbox.

Odfikario pregradu na poklopcu

Posted Image

Slozio lulicu 19mm od plastike.Ide na konus pa upada u ufrezanu rupu,sjeda odlicno.Posted Image

Stavio nove serafe
Posted Image
Onda je karb dosao na red
Ociscen,ispuhan i predihtan novim dihtunzima.Za pocetak sam uvrnuo 80 diznu
Posted Image
Posted Image

Sva crijeva zamijenjena,ocisceni rezervari i slozen tank ulja da je curi.

Uljna pumpa ociscena,kao i blok iznutra,nataknuta nova crijeva
Posted Image

Semerinzi slinili i bili preduboko nabijeni,ovaj kod variomata je ribao po lezaju.
Stavljeni corteco na pravu mjeru
Posted Image
Nemam puno slika,ali masu vremena sam izgubio na popravljanje fuseva,radio nove navoje na bloku za pickup i paljenje,ubacio sam i kajlu u advance.Prosirivao biaksom blok jer je stara tipa,a paljenje nova tipa pa su zice kacile od magnet.
Pokupio multivar od tokara.
Slijedeci dan nastavak i nadam se opalenje. :)

Poslano sa mog D5503 koristeći Tapatalk

#4 rade007

    Član

  • Senior Members
  • PipPipPip
  • 1,456 posts

Posted 02 May 2018 - 15:09

Upalio je jucer,malo sam pozurio prije rostilja,morao sam taktove cuti.
Karb curi iz svakog spoja,izgleda da iglica ne zatvara.Fascinantno,prljavo i sa starim dihtunzima je sve drzalo,sad curi da je to kaos.Nisam imao vremena,pa sam napravio pospremu i zagurao ga u garazu.

Izgubio sam 2h na rezervar ulja,sta god napravim slini na izlazu.Sad je to kap u pola h,kad se zivci oporave,rijesit cu to.

Osigurace klipa sam nove stavio,a za dihtunge se isciganio,pa sam iskopao stare od glave,a donji izrezao iz klingerita i podesio 1.05 squish (13:1)

Edit: Provozao sam sinoc u 23h.Radio je dosta na leru,dok sam podzracivao uljnu i vodu.Vrti 9300 start pa 9100 u ubrzanju sa 6.4gr rolicama.Radi kao beba i konacno melem za usi u voznji.

Karb sam opet oprao nitrom i ispuhao i sad nema ni kapi nigdje.Svidja mi se kako lijepo ide.Moram spustit glavnu diznu jer je malo trom. :D

Poslano sa mog D5503 koristeći Tapatalk

#5 rade007

    Član

  • Senior Members
  • PipPipPip
  • 1,456 posts

Posted 02 May 2018 - 15:19

Moram jos sajlu gasa dotegnuti na rucki,posto stoji labavo na karbu,a na uljnoj je dotegnuta na max,a crtica je samo milimetar naspanata.

Onda moram ozicenje pinjona pregledati posto ne pokazuje brzinu.Dekl zamjeniti i to je to ugrubo.

Onda se bacam na uredivanje i lakiranje.Za gume se jos neckam.Za ovaj mehanicki dio sam potrosio 120kn(oko 16e),sto je ispod ocekivanog.Jos dekl moram kupiti...

Pa da sad napisem i setup

Dr.evo
Leovince sprinter(preradjen iz dugog u kratki)
17,5 karb dizna 80(treba jos dostelati)
Airbox preradjen,odrezana pregrada i 19mm lulica
Usis serijski(cekam dacerovsa da izreze polini lamelice)
Kajla 3* u advance
Multivar 6.4gr
Polutke serijske sa ljubicastim
Kuplung serijski,oprugice serijske

Od dodatnih "kemija" otvoren dr.evo na ulazu hladne vode,malossi glava sa 1mm squishom i otvoren klip iznutra da stane malossi iglicasti.

Slika ulaza vode serijski vs preradjen:
Posted Image


Danas jos dostelavanje slijedi pa se dopisem.

Skuter je dovezen doma 28.04 u 23h,radovi su poceli 29.04 i uz posao i druge obaveze,skuter je mehanicki doveden na 95% i upaljen i provozan 01.05.

Poslano sa mog D5503 koristeći Tapatalk

#6 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 02 May 2018 - 15:53

Prelep skut, moj omiljeni!

Pedantni radovi i sve lepo uslikano, svaka cast. Nisam razumeo par stvari... Kuckao si cekicem suknjice cilindra od gusa i uspeo si da ih razmaknes zato sto je klip zaglavljivao?
Koje je marke kajla koja pomera 3° ugao paljenja, ili ste pravili homemade kajlu?

Cestitke za prinovu, neka te dobro sluzi i dugo se vozili!

#7 rade007

    Član

  • Senior Members
  • PipPipPip
  • 1,456 posts

Posted 02 May 2018 - 16:26

Prije svega hvala na lijepim zeljama.

Kajlu sam dobio na poklon,mislim da ju top performance radi.

Suknjice sam uspio malo razmaknut i doterao smirglom,jos je malo zapinjalo i onda sam jedan zub otrgnuo cekicem.Na kraju sam bijaksom odrezao oba komada,tako su kod dr.eva te suknjice preduge :)

#8 Mitkov

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 301 posts
  • MestoMakedonija
  • VozimPiaggio NRG DD

Posted 02 May 2018 - 16:38

Svaka cast za radove, ocekujemo neki video ubrzanja i krajnju kad doteras sve 100% .

Izvadi predni kotac i pinjoj ide sam vani, proveri nutra da nije slomljen ma da ne verujem cim je radio neko vreme.
Na ulazu pinjona dole su tri zice i verovatno su cvikane.

Nek je sa srecu NRG i da te dugo sluzi.

#9 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 02 May 2018 - 16:53

Aham, to je oke ako si biaxom skinuo inace mi je delovalo nemoguce cekicem napraviti okruglu suknjicu :)

verovatno je u tom delu bilo ovalnosti cim klip zapinje kad prolazi tuda...

Top performans original kajlu sam merio mikrometrom na navoju svecice u temi Free (polozaj klipa u odnosu na prugu na magnetu), i pomeraj je nesto malo preko 5°, ali to ne menja nista u voznji i postavkama, bitno da se ugao pomerio i da ima vise snage. Pomislio sam da ste bas izmerili 3° ili ste sami pravili pa rekoh jedna od te dve nije originalna, ili moja ili tvoja.

Samo napred, bice lepotan!

#10 vlayco

    Stari član

  • Moderators
  • 2,650 posts

Posted 02 May 2018 - 17:39

Svaka cast Rade,neka daily energija lepo I dugo radi I sto manje zivaca I novca da potrosi.
Upravo ono sto Aca stalno prica za turpije,dodje stadijum kad vise ne mozes normalno voziti po gradu I u guzvi,tako da ti je ovo pravi potez.
Pratim radove sa zadovoljstvom.

Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk



#11 rade007

    Član

  • Senior Members
  • PipPipPip
  • 1,456 posts

Posted 02 May 2018 - 23:30

Pinjon je ispravan,raskapao sam kod frenda isti dan kad sam ga uzeo.Imam i jednu unutrasnjost pinjona ispravnu,ali nije do toga.Zice su cijele do dijela di ih vidim.Na km/h satu je dzek posprican kontakt sprejem.


Aca i ja sam na onom drugom nrg-u mjerio da kajla zamice 5*.

Bit ce ubrzanje i krajnja,trenutno ide bas trulo,rekao bi da je mozda neku nijansu jaci od serijale,ali nisam nista ni stelao jos.Krajnju ne ocekujem preko 102-105gps-a posto auspuh nejde preko 10250 okretaja.

Di sa turpijom idem 103 gps-a ovaj ide 79gps-a,pa nije ni cudno da mi djeluje slab.

Danas promijenio ulje u kocnicama,doduse samo u posudi,jer mi se cijela procedura nije radila.
Skidao sam plastike volana da podesim sajlu.
Sad je slozeno da skroz otpustena uljna ima poklopljene crtice,a prije je skroz nategnuto bilo 1mm bogatije.

Ako vrijeme posluzi sutra onda cu postelati karb i prijenos.

#12 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 03 May 2018 - 22:24

Svaka čast na detaljnim opisima radova....samo s ovoliko smisla predstavljanje mašine ima smisla....

Lep NRG, i meni jedan od lepših među skuterima...a slike najbolje govore koliko je neodržavan..po našim merilima totalno zapušten! Ljudima je bitno da se to kotrlja, a remen se menja kad pukne jel?

Ajde pratimo projekat i ne mora on ići 100+ gpsa osim ako nije neki takmičarski.. :)

#13 rade007

    Član

  • Senior Members
  • PipPipPip
  • 1,456 posts

Posted 06 May 2018 - 09:18

Malo se radilo na poweru kako sam ulovio vremena.

Rijeseno je curenje iz tanka ulja,teflon traka je namotana na dosjed gumice,vracena gumica i stegnuto.Eto sad nema ni kapi.

Ubacen bolji remen koji je na mjeri 18.5mm

Rolice su provrtile utege,skuzio sam tek kad su se rolice ugrijale.Posto trebam malo teze rolice od ovih 6.4gr,uzet cu orginal pia 7.5gr koje cu olaksati na oko 6.7gr.Trenutno vrti od 9600-9800 okretaja,sto mi je malo previse.

Takodjer je izbacena kajla,jer mi mirnije radi i bolje ide u visljim okretajima bez nje.

Kako mi je bez kajle potrebna oko 3br manja dizna trenutno vozim bez lulice u airboxu,pa kad cu stavljati usis da karbonskim lamelicama cu uvrnuti i 75 diznu i vratiti lulicu od 18.5mm(mislio sam da je 19mm,ali sam ponovo izmjerio).

Ovakva je boja bez lulice i sa 78 diznom
Posted Image

Provjerio sam i rad coka i sve je uredno.
Posted Image

Poserafio sam i plastike nazad i poceo ga voziti na duze ture posao-doma,oko 50km dnevno.Pa cu dostelati jos te nijanse.

Krajnja je 108km/h po nrg satu pri 10200 okretaja.Po gps-u je to oko 100km/h.
Putno odrzava 90-100km/h po satu bez problema.

Evo i mog frenda dacerovsa koji nema milosti,polozen hard test.Tu je bila kajla/78 i lulica 18.5
Trenutno je malo zivlji i ide jace nego na snimci.



Edit:moram raskopat getribu jer nesto stvara zvuk rezonance (vuvuvuvu)i povecava se s porastom brzine.Osjetim i mali luft na kotacu,pa je vjerovatno lezaj kotaca zavrsio karijeru.

Poslano sa mog D5503 koristeći Tapatalk

#14 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 06 May 2018 - 09:42

Odlicno, prava stvar za daily :)

sto se tice fabrickih rolnica, uz one klasicne za LC od 5,3 i 6,4gr imas i:

cm 1102015 - 7,5gr
cm 1102045 - 9,3gr

pa sta budes nasao, svi setovi su oko 11€ u ovlascenim servisima...

#15 rade007

    Član

  • Senior Members
  • PipPipPip
  • 1,456 posts

Posted 06 May 2018 - 10:24

Uzet cu ove 7.5 krem.Kod nas su 8.5e,a te pia su najbolje kvalitetom.

Iskreno za 9.3gr nisam ni znao da postoje...

#16 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 06 May 2018 - 11:08

Da origigi rolnice imaju najbolju plastiku, skoro ko teflon, ni jedan aftermerket proizvodjac nije im ni blizu po trajnosti.. jbg, kod naseg uvoznika svi setovi su 11eura, deru nas. Ja sam skoro saznao za ove od 9,5gr pakuju se u sve skutere za evropsko drziste do 25km/h, tipa Vespa moffa, Zip - Fly 25 itd...

#17 rade007

    Član

  • Senior Members
  • PipPipPip
  • 1,456 posts

Posted 08 May 2018 - 11:10

Napravio se popis dijelova pa se islo u kupnju.Tuf ode 400kn(oko 60e)
Prirubnica,dizne 72,75 i 78(da covjeku vratim jer mi je posudio set za stelu)Lezaji i semerinzi getribe,mikroremen,2 seta rolica,neki serafi i super ljepilo za poljepit utege rolica,ulje za getribu.
Posted Image

Nije bilo 7.5 rolica,pa sam uzeo ove teze sto je Aca spomenuo.Vaga kaze 9.9gr
Posted Image

Neki dan sam ga s posla naserafio.108km/h po satu i 102gps-a pri 10000 okretaja.
Posted Image

Slikao sam i kako je trenutno podesena uljna pumpa(malo je mutno,al do ruba kvadratica)
Posted Image

I naravno kolika je max izlaznost remena.

Posted Image

Onda sam jucer krenuo u serafanje,pa je ubacena prirubnica,usis sa karbonskim lamelicama koje mi je dacerovs izrezao.Odma je i usis malo pregradjen,pregrade odrezane,grabicnike sam ostavio.Ubaceni i novi serafi.Na poklopcu paljenja,na blatobranu i prirubnici.
Posted Image

Ubacen gatesov mikroremen(isciganio sam se i uzeo ovaj od 40kn,umjesto orginala od 80kn),nema veze,novo je novo.

Posted Image

Onda sam presao na getribu,tu na zalost nemam slika,jer su mi ruke bile masne.Ubacen novi lezaj primara lezaj kotaca i semering primara i kotaca.
Slikao sam samo ulje,tad sam vec oprao ruke :D
Posted Image

Ubacio sam i 21% getribu,jer me zivo zanimalo kako ce se ponasati.

Zanimljivo,dobio sam brdo momenta,vislje putne brzine na malom gasu i vislju krajnju na manje okretaja. 114km/h po satu sam ga razvukao na jednoj ravnici.Morao sam usporiti jer sam dostigao auto.Po gps-u bi to trebalo biti 107-8km/h pri 9200 okretaja.
Uspijevam odrzavati 90ak gps-a na 1/3 gasa uspravan i pri 8800 okretaja.

E sad minus ove produzene getribe je start.Posto je dosta momentan,uspio sam ga popeglati 0.9 sajbicom i "broj" tvrdjim federima.Leovinci plavi su u kombinaciji i sad je start na nekih 4.5-5soma po obrtaljci.

E sad rolice.Presao sam polako sa 6.4gr na 7.2gr i jos su mu prelagane.Zna zavrtiti 10soma sa tim rolicama.Uglavnom drzi izmedju 9200 i 9600.Planiram ga jos spustit s okretajima,vidjet cu kako ce se ponasati.

Karb sam krenuo stelati s manjom lulicom,pa je nesto kenjao,na kraju sam izgubio volju jer se previse parametara promijenilo.Tako da za sada ostaje bez lulice i s diznom 78,pa kad rijesim prijenos do kraja,onda cu se poigrati time.
Jucer mi je u ganjanju krajnje ispao seraf ler gasa,pa sam pripasao phbg seraf i weber feder.Nije estetski ali sluzi svrsi.

Dekl sam pronasao,moram s covjekom dogovorit da ga posalje.Moram rijesiti blokadu jer je 25.og registracija i promjena tablica na Zg.Bilo bi pametno i gume promijeniti.Ako ne obe,bar zadnju jer je ona kriminal.

Do citanja. :)

Poslano sa mog D5503 koristeći Tapatalk



#18 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 08 May 2018 - 12:24

Svaka čast, lepo si ga "pokrpao", ide to više nego dobro, za svaki dan i previše. Još ako je potrošnja umerena onda je pun pogodak.

#19 rade007

    Član

  • Senior Members
  • PipPipPip
  • 1,456 posts

Posted 08 May 2018 - 15:46

Pa trenutno me nesto oko sata zafrkava,pa nekad pokazuje i broji kilometre,nekad ne.Pa onda ni ne mogu utvrditi koliko tocno pije,al na osjecaj ne pije puno.

Joj di sam ja jos od krpanja.Sad tek idem na ono ozbiljnije.Bitno da sam rijesio da se moze svakodnevno voziti,pa kako ulovim vremena ce se krpariti dalje.

Trenutno me taj sat najvise zivcira,pa je on prvi na listi za popravke :D

#20 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 08 May 2018 - 18:11

Trebalo bi da skineš tablu km sata i proveriš šteker i lemove na štampaljci, hoće cin da pukne oko pina pa zeza, ima spoj-nema spoj.. ako su žice skroz ok mada i tu zbog okretanja točka levo-desno ume žica da cvikne pa zeza. Predpostavljam da je elektika ok, samo neki spoj je krivac, jer da je nešto krepalo nikad nebi radio km sat.
Lep je NRG Mc4, to je bio moj izbor posle mc3 ali nisam našao solidan primerak pa je uletela SRka.





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users