

#61
Posted 29 September 2018 - 23:01
Moj od powera je lagao za 6-7km/h oko 100gps-a
Ovaj za 119 gpsa pokazuje 135km/h,a moj je ppkazivao 128km/h
#62
Posted 30 September 2018 - 08:04
#64
Posted 31 October 2018 - 06:20




Ugradjen i veci kiler od Peugeota sf2

Namontirano sa 0.7mm squishem

Obavio razradu i setupiranje,vise koji naredni dan.
Tags: Overrange,ubijanje krajnje,problemi,itd.

Poslano sa mog D5503 koristeći Tapatalk
#65
Posted 31 October 2018 - 09:38

Kako sam siguran da ćeš u jednom trenu opet bubnut high end. Ne zadovoljava tebe ništa ispod men se čini.
#66
Posted 02 November 2018 - 14:41
Ideja je bila napraviti sto manje gubitaka u prijenosu snage,pa se moralo jos malo unaprijediti komplet setup.
Uletili su neki dijelovi za smijesne novce pa nisam mogao odbiti takvu priliku.
Prvo mi je susjed ponudio Malossi sekundar koji je nasao doma.Slao mi slike i prebrojao zube.Radi se o istom prijenosnom omjeru kao i orginal sekundar 13/48,samo ravni zubi i ide na lezaje,pa je manje gubitaka u prijenosu snage.Malossi kaze oko 3% da se dobije.Susjed lezaje nije imao.Pitam koliko oces za to,kaze donesi dvije kutije crvenog Marlbora i nosi.Tako je i bilo.
Evo ga i doma na stolu:

Nabavio lezaje sa Attacka,ubacio sam se frendu u narudzbu.Lezaji su bili 4e komad.

Onda smo to narednih dana ugradili kod frenda,posto on ima presu.Naravno tu nas se skupilo par sa foruma,pa bez pive nije moglo proci.


Tu se stvarno dobio bolji prijenos snage i u voznji se osjetilo da drugi koce otpustanjem gasa,a ja se koturam.Porasle su nesto sitno i putne brzine.
Onda je na Facebooku u grupi osvanuo oglas Overrange za Piaggio za 105e,nov zapakiran.Cuo se s covjekom i sve je kako je i pisalo.Kako je covjek iz Sibenika,bojao sam se da ne dobijem ciglu u paketu jer je cijena bila sumnjivo niska.Onda preko forumskog kolege dogovorio da to pogleda i da kupi novcima koje sam mu uplatio na racun.Kupili smo to i za par dana je bilo kod mene.

Prijenos je za Zipa pa mi remen ne pase,moram kupiti za duzi blok.Variomat sam prodao,posto je isti kao moj,remen je jos u oglasu,a polutke sam odmah isprobao.
Nista od toga.Drevo je preslab za ovu polutku,isprobao sam brdo kombinacija,ali jednostavno prenaglo podize remen i skuter upada u rupu i jako je trom na startu ili poslije starta.Tako da je onda vracena Ditek polutka.(Prijenos spremljen u kutiju i cekat ce bolje dane)To je probano u vrijeme kad je jos Dr.evo bio gore.
Nabavio sam i cijev noge od stola pa sam si slozio malo duzi top za auspuh.


Kit Stage6 sport pro mk2 sam uzeo od frenda s foruma.On ga je vozio 70ak km i prodao dalje,slabo mu bilo,posto je on bolesnik pa to mijenja na tjednoj bazi.
Tako da je uletio taj sport pro mk2 za 100e,uz njega dobio jos 2 kilera,Malossi e13 gljivu i set dihtunga.
To sam poslozio kod sebe u jedno popodne.Drugi dan napravio razradu i krenuo u laganu stelu.
Od drevo postavke skinuo 3br diznu,pa i sa w9 presao na w7 iglu i na kraju zavrsio na 46ler,w7 2.zub i 85 glavnoj.Tu sam jos probao jos neke medjukombinacije sa 88 i 90 glavnom i iglom na 1. I 2.zub pa i sa 44ler diznom.Na kraju se vratio na ovu prvu postavku.
Tu je i Dacerovs navratio pa smo malo jurcali ispred dvorista.
Poslano sa mog D5503 koristeći Tapatalk
#67
Posted 02 November 2018 - 15:27
Centralni feder sam stavio meksi za "broj".Odnosno presao s plavog na ljubicasti.Sajbica se izbacila,jer mi je s njom bio osjecaj vrtnje u prazno.
Na kraju dodem do gotovo idealne postavke pa je centralni feder naglo umro,poceo spustat okretaje u ubrzanju.Tu sam probao i krajnju brzinu,sa tim mrtvim federom.
Na 145km/h po satu imam ovo pri 10800rpm

Na 150km/h pri 11000rpm imam ovo:

Sad kako je polutku trebalo skidat i mijenjat feder,reko idem sad opet probat polutku iz overrangea.Probaj oba stupnja,vise setova rolica i postelao da je jos trebalo malo tvrdje federe kvacila staviti.
Odjednom se skuter poceo gasit na leru i gubit iskru,trokirat dok ne udje u rezonancu i uz to je abnormalno dimio.
Prebacio bobinu,nije ona,ocistio karb,vise svjecica,pregledao lamelice i na kraju nije nista osim dovoda goriva ostalo.Dosao sam do faze da skuter nije htio ni upalit vise i onda je postalo ocito sta je.
Uz to sam u crijevu vakuma nasao gorivo.
Krepala je pumpa goriva i pustala gorivo u vakumski dio.Na kraju je skroz krepala.
Eto toliko za sad.Nabavio sam orginal Mikuni pumpu goriva,moram otici po nju i ugraditi.Crijeva sam si nova vec pripremio.Ubacio i novi filter goriva prije ulaza u pumpu.Rezervar i sito sam ocistio i evo sad je sve na cekanju trenutno.
Poslano sa mog D5503 koristeći Tapatalk
#68
Posted 10 November 2018 - 18:09
Jos jedno kvacilo sam nabavio,uzeo neke setove federa za njega i vise vrsta centralnih federa da isprobam sto vise kombinacija.
Danas sam se malo provozao,pa sam i posnimio kako to ide i kako se ponasa.
#69
Posted 11 November 2018 - 17:48

#70
Posted 11 November 2018 - 22:40

Bas sam usporedjivao videe.Do 100gps-a sam skinuo 5-5.5s,s time da je Drevo bio pod konac,a ovaj jos nije.I to sve je razlika u 200-300rpm.
#71
Posted 12 November 2018 - 08:26
#72
Posted 12 November 2018 - 10:41

Cilindri su im dobri,bez obzira sto su Tajvanci radili.Bas je kolega Jopa premjerio Racinga mk2 kad je bio kod mene,mjere kao nov.Jedino je klip najebao,ali mojom greskom.
Dva frenda voze sport pro mk2,jedan ima 12tkm sa prvim klipom i drugom karikom,drugi ima 7-8soma i drugi klip,isto unisten krivom stelom.
Ide bas lijepo Sport Pro mk2,puno snage na relativno niskim okretajima,odlicno su ga napravili.
Na njemu mozes vozit od bacvice do C20,sa svime radi.
#73
Posted 12 November 2018 - 14:16
#74
Posted 12 November 2018 - 16:25

#75
Posted 12 November 2018 - 19:26

Da se malo dopisem sa radovima.
Izbacio sam uljnu pumpu,nije mi pouzdana za 11trpm
Ispraznio uljni tank i slozio blindu sa serafom u komadu crijeva

Izbacio zicu iz dzeka koja pali lampicu ulja na kilometar satu i izolirao ju

Slozio blindu na karbu

Uljnu i crijeva izbacio van i stavio onaj olaksani zupcanik koji se samo userafi u Vicminu pumpu.Slicno Stage6 varijanti.
Kao dodatno osiguranje upresao sajbicu u nosac uljne pumpe i stavio nove serafe.


Sajlu uljne privezao za sajlu gasa da ne lamata okolo i slozio 2.5% ulja koje sam nasuo u tank.

Dobilo se bolesno na odazivu gasa,stvarno nisam takvu razliku ocekivao.Najvise se osjeti na turiranju u leru.
Uspio sam upogoniti i overrange,bilo je jednostavno,samo sam ubacio ljubicasti umjesto plavog federa i potpuno mi je linearan od starta do krajnje.Oscilacije su zanemarive,nekih 100rpm.Jedino ta polutka trazi tvrdje federe kvacila,pa jos to moram posloziti i prije toga napraviti fini stelung s rolicama.Trebam nekih 0.2gr lakse za okretaje koji su mi potrebni.
Putne brzine su puno vislje i vise momenta ima.Druga dobra stvar je da sa vrhom gasa ubrzava dosta uvjerljivo i sa 9800rpm odrzava 115km/h odnosno oko 100km/h gps-a.
Polako pocinjem biti zadovoljan ovim setupom.
Jos sam nabavio zipov primar koji je 7% duzi od serijskog,pa i to moram probati umjesto ove 21% produzene getribe.
Poslano sa mog D5503 koristeći Tapatalk
#76
Posted 12 November 2018 - 20:29
#77
Posted 12 November 2018 - 20:55
A overrange je dizala okretaje u ubrzanju na 80km/h za 300rpm pa na 115km/h jos 300rpm.Sad sa ljubicastim odlicno radi.
#78
Posted 05 February 2019 - 00:08

#79
Posted 15 March 2019 - 07:57
rade007, on 12 November 2018 - 20:55, said:
A overrange je dizala okretaje u ubrzanju na 80km/h za 300rpm pa na 115km/h jos 300rpm.Sad sa ljubicastim odlicno radi.
#80
Posted 11 July 2019 - 11:31
Power je u pogonu sve rijeđe,sluzi kao vikend vozilo,di ga uzmem i izmaltretir 100km i onda opet na pauzu od 2 tjedna.
Prije sezone sam napravio servis,pa je tako dobio novi mikroremen,rolice,klizace variomata,ulje u getribi i ubacena je 7% duza umjesto one od 21%.Zivciralo me zujanje ravnih zubi,pa je dobio primar sa Zipa.
Jos je predihtan PHBG karb sa novim setom dihtunga i postelan je za ovo toplije vrijeme.
Dizna je spustena 10br,ostale komponente u karbu su ostale iste.
Bio je pripremljen za registraciju,zadnji blatobran i postelana elektronska blokada.Uskladjeno sa federima kvacila i karburacijom.Sad nema pucanja kad ide 45km/h i moze krenuti bez pomoci nogu.
Kupljen je jedan Power za dijelove,pa je dobio i drugi set plastika,bocnu nogaru i kilometar sat.
Evo par slika skutera











Od prosle sezone mimo servisa i blagog dostelavanja nije bilo nikakvih problema.Cak ni svjecica nije krepala,sve je po principu pali,izvadi mu dusu i vrati ga na odmor.
Evo jedan video kako to sad ide i funkcionira kad je postelano.
Sat je 6% u plusu.
Od zrtava na cesti je sr150,vxr,honda sh300...
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users