Mario, on 11 February 2019 - 14:55, said:
Trebalo bi repatirati auspuh, varenje izlaza za prigušivač ne bi bilo loše završiti TIG aparatom.. Taj prigušivač bi dobro bilo obezbediti pričvršćenje preko neke gume ispod šelne kako bi se umirile vibracije..
Pregledati stanje prenosa, dole deklu, variomat i kvačilo, proveriti stanje remena, rolnica i centralne, kao i utrošenost lamela kvačila..
Proveriti ispod mehanizma anlasera stanje semeringa na radilici, kao i premeriti atmosferku kompresiju sa začepljenim izduvnim kanalom. Reparirati vodenu pumpu po potrebi. Očistiti karburator, filter vazduha i goriva, prekontrolisati usisno grlo te usisne lamelice.
Proveriti stanje kočionih pločica i paknova, premeriti širinu disk-a, izpustiti kočiono ulje i naliti novo, te provetriti sistem, izmenjati ulje u prenosu, i eventualno ako se ne zna poreklo ulje za mešavinu 2T kao i gorivo ako je staro. Prekontrolisati pneumatike i izmenjati ventile ako su već ispucali, te proveriti sajle gasa i kočnice ako je zadnja sa dobošem i sajlom.
Ovo su osnove velikog servisa, postoje i detaljniji radovi, međutim prema potrebi i stanju vozila svako sebi primenjuje...
Hvala na detaljnom upustvu
Jedno pitanje (verujem da će ih dosta biti

), otvorio sam prigušivač jer je pun ulja (kao i auspuh verovatno je to normalno zbog starosti) i naisao na problem. Naime cev prigušivača nije zavarena za "poklopac" već za suprotnu stranu. Kako da stavim mineralnu vunu a da pritom izbegnem dodatna sečenja i varenja?