Jump to content


Benelli 491 Sport Lc


2 replies to this topic

#1 peky

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 4 posts

Posted 11 February 2019 - 12:35

Moj skuter je Benelli 491 S, 1999 godište, Minarelli 2T agregat, na njemu je sve fabričko koliko je meni poznato, a po COC sertifikatu ima 49,26ccm, 1,97kW, vodeno hlađenje. Motor lepo radi, dobro vuče, Trenutno je bez plastika, demontirane spremam ga za farbanje i u međuvremenu želim da ga u potpunosti "revitalizujem".
Prvi put se samostalno upuštam u tako nešto te vas molim za sugestije i savete šta bi sve moralo da uradi na njemu da ne razmišljam neko vreme da li će zbog nečeg "ostaviti" na putu jer prosto ne mogu da ga guram (zbog zdravstvenog stanja). Takođe bih voleo da mi date neku ideju što se tiče vizuelnog dela.
Attached File  26484.jpg   121.09K   17 downloads

#2 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 11 February 2019 - 14:55

Trebalo bi repatirati auspuh, varenje izlaza za prigušivač ne bi bilo loše završiti TIG aparatom.. Taj prigušivač bi dobro bilo obezbediti pričvršćenje preko neke gume ispod šelne kako bi se umirile vibracije..

Pregledati stanje prenosa, dole deklu, variomat i kvačilo, proveriti stanje remena, rolnica i centralne, kao i utrošenost lamela kvačila..

Proveriti ispod mehanizma anlasera stanje semeringa na radilici, kao i premeriti atmosferku kompresiju sa začepljenim izduvnim kanalom. Reparirati vodenu pumpu po potrebi. Očistiti karburator, filter vazduha i goriva, prekontrolisati usisno grlo te usisne lamelice.

Proveriti stanje kočionih pločica i paknova, premeriti širinu disk-a, izpustiti kočiono ulje i naliti novo, te provetriti sistem, izmenjati ulje u prenosu, i eventualno ako se ne zna poreklo ulje za mešavinu 2T kao i gorivo ako je staro. Prekontrolisati pneumatike i izmenjati ventile ako su već ispucali, te proveriti sajle gasa i kočnice ako je zadnja sa dobošem i sajlom.

Ovo su osnove velikog servisa, postoje i detaljniji radovi, međutim prema potrebi i stanju vozila svako sebi primenjuje...

#3 peky

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 4 posts

Posted 12 February 2019 - 11:05

View PostMario, on 11 February 2019 - 14:55, said:

Trebalo bi repatirati auspuh, varenje izlaza za prigušivač ne bi bilo loše završiti TIG aparatom.. Taj prigušivač bi dobro bilo obezbediti pričvršćenje preko neke gume ispod šelne kako bi se umirile vibracije..

Pregledati stanje prenosa, dole deklu, variomat i kvačilo, proveriti stanje remena, rolnica i centralne, kao i utrošenost lamela kvačila..

Proveriti ispod mehanizma anlasera stanje semeringa na radilici, kao i premeriti atmosferku kompresiju sa začepljenim izduvnim kanalom. Reparirati vodenu pumpu po potrebi. Očistiti karburator, filter vazduha i goriva, prekontrolisati usisno grlo te usisne lamelice.

Proveriti stanje kočionih pločica i paknova, premeriti širinu disk-a, izpustiti kočiono ulje i naliti novo, te provetriti sistem, izmenjati ulje u prenosu, i eventualno ako se ne zna poreklo ulje za mešavinu 2T kao i gorivo ako je staro. Prekontrolisati pneumatike i izmenjati ventile ako su već ispucali, te proveriti sajle gasa i kočnice ako je zadnja sa dobošem i sajlom.

Ovo su osnove velikog servisa, postoje i detaljniji radovi, međutim prema potrebi i stanju vozila svako sebi primenjuje...
Hvala na detaljnom upustvu
Jedno pitanje (verujem da će ih dosta biti :)), otvorio sam prigušivač jer je pun ulja (kao i auspuh verovatno je to normalno zbog starosti) i naisao na problem. Naime cev prigušivača nije zavarena za "poklopac" već za suprotnu stranu. Kako da stavim mineralnu vunu a da pritom izbegnem dodatna sečenja i varenja?





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users