Dostavni mc2BB -rade007
rade007
09 Sep 2018
Kupio sam dostavnjaka od frenda koji je Pizzeriji odrzavao skutere,kako je Pizzerija propala on je za smijesne novce preuzeo skutere,pa ih odmah rasprodao dalje.
Meni je ponudio ovog Piaggia mc2 za smijesne novce,pa ponudu nisam mogao odbiti.Uglavnom skuter je mc2,neke plastike su mc3,masina i instalacije mc3,ima tu i dijelova od Powera,kao sto su zadnja kocnica i neke sitnice.Sat sa purejeta i tako,zesca kemija.
Ove slike sam dobio da pogledam




Otisao pogledati,skuter ne pali,nema ni kljuc jer su ga izgubili,apsisale plastike,ali na okupu.Tu mi vadimo ulozak brave,ali ne pali,iskre ima,goriva ima,kompresija se ne osjeti.
Ajde odemo mi popit kavu,reko moram si ja dobro razmislit isplati li mi se to slagati,bez obzira na povoljnu cijenu kupnje.
I tako dogovorimo njegov prijevoz,brave mi odmah daje za 7e i vozi ga kod mene,te ispunimo ugovore.
Odmah drugi dan ga prije svega perem jer je sve masno i zmazano,bacam staro gorivo van i mijenjam semeringe radilice.Na prvu loptu sam mislio da ce to rijesiti problem nedostatka kompresije.



Naravno to nije rijesilo problem,pa sam pogledom kroz ispuh vidio da mi se ne pise dobro.
Skidam termogrupu i zaticem ovo stanje:


Pa sam odmah i masinu skinuo dole,jer nisam htio polovicna rjesenja zamjenom iglicastog i termogrupe.Jos bi to i napravio da mi je poznato stanje radilice,lezaja i ostalog.
Odlucujem se za komplet generalku.

Poslano sa mog D5503 koristeći Tapatalk
Meni je ponudio ovog Piaggia mc2 za smijesne novce,pa ponudu nisam mogao odbiti.Uglavnom skuter je mc2,neke plastike su mc3,masina i instalacije mc3,ima tu i dijelova od Powera,kao sto su zadnja kocnica i neke sitnice.Sat sa purejeta i tako,zesca kemija.
Ove slike sam dobio da pogledam




Otisao pogledati,skuter ne pali,nema ni kljuc jer su ga izgubili,apsisale plastike,ali na okupu.Tu mi vadimo ulozak brave,ali ne pali,iskre ima,goriva ima,kompresija se ne osjeti.
Ajde odemo mi popit kavu,reko moram si ja dobro razmislit isplati li mi se to slagati,bez obzira na povoljnu cijenu kupnje.
I tako dogovorimo njegov prijevoz,brave mi odmah daje za 7e i vozi ga kod mene,te ispunimo ugovore.
Odmah drugi dan ga prije svega perem jer je sve masno i zmazano,bacam staro gorivo van i mijenjam semeringe radilice.Na prvu loptu sam mislio da ce to rijesiti problem nedostatka kompresije.



Naravno to nije rijesilo problem,pa sam pogledom kroz ispuh vidio da mi se ne pise dobro.
Skidam termogrupu i zaticem ovo stanje:


Pa sam odmah i masinu skinuo dole,jer nisam htio polovicna rjesenja zamjenom iglicastog i termogrupe.Jos bi to i napravio da mi je poznato stanje radilice,lezaja i ostalog.
Odlucujem se za komplet generalku.

Poslano sa mog D5503 koristeći Tapatalk
rade007
09 Sep 2018
Masinu sam raskopao,naravno bolje da jesam,jer su dosjedi u bloku provrtili sa obe strane,ili je sve sklopljeno u los blok.Auspuh sc46 je puknut na grani,dekl je stare tipe bez lezaja


Lezaji su ostali na radilici,pa sam kupio i alat za vadjenje,kao i nareznicu m10x1.5mm za popraviti zdrkane navoje.


Dobio sam na poklon blok u odlicnom stanju i jednu gumu,posto je prednja bila prva ugradnja iz 97.g
Blok sam odma oprao i dobro ocetkao cetkom


Kupio sam nove lezaje,semeringe,vodenu pumpu sam doma iskopao,samo sam nov semering uzeo.Jednu RMS termogrupu sam isto dobio na poklon.Posto moj cilindar za cudo nije dobio ni crtice taj rms klip sam ugradio u svoju masinu.Zazor karika je 0.25mm,radilica je provjerena i centrirana i masinu sam sklopio.Tu sam jos izrezao donji dihtung i nasao medju dijelovima nove dihtunge za 5 kuteva cilindar.Masina je sklopljena!



Ubrzo nakon toga nabacena na ramu

Skoro sve serafe na masini sam stavio nove,uredio navoje itd.Uglavnom dao sam si truda.
Imao sam i jedan dekl koji sam kupio za powera radi mehanizma kurble,naravno u ocajnom stanju,pa je i to trebalo urediti,kao i sve sto sam dosad pipnuo na skuteru.

Tako je iz toga nastalo ovo:

Polako je skompletirano sve

Ubacio sam leovinceta,posto co2 nemam da povarim auspuh,a frendu je u kvaru

Tu je slijedilo prvo paljenje,odzracivanje i lagana voznja.Tu sam vec pomalo i podesio sve.Gore je 17.5ed karb na trokutastom airboxu,jos sam rolice polako spustao i dosao na 5gr.Dizna je 65 sa a07 iglom na 1.zubu.
Poslano sa mog D5503 koristeći Tapatalk


Lezaji su ostali na radilici,pa sam kupio i alat za vadjenje,kao i nareznicu m10x1.5mm za popraviti zdrkane navoje.


Dobio sam na poklon blok u odlicnom stanju i jednu gumu,posto je prednja bila prva ugradnja iz 97.g
Blok sam odma oprao i dobro ocetkao cetkom


Kupio sam nove lezaje,semeringe,vodenu pumpu sam doma iskopao,samo sam nov semering uzeo.Jednu RMS termogrupu sam isto dobio na poklon.Posto moj cilindar za cudo nije dobio ni crtice taj rms klip sam ugradio u svoju masinu.Zazor karika je 0.25mm,radilica je provjerena i centrirana i masinu sam sklopio.Tu sam jos izrezao donji dihtung i nasao medju dijelovima nove dihtunge za 5 kuteva cilindar.Masina je sklopljena!



Ubrzo nakon toga nabacena na ramu

Skoro sve serafe na masini sam stavio nove,uredio navoje itd.Uglavnom dao sam si truda.
Imao sam i jedan dekl koji sam kupio za powera radi mehanizma kurble,naravno u ocajnom stanju,pa je i to trebalo urediti,kao i sve sto sam dosad pipnuo na skuteru.

Tako je iz toga nastalo ovo:

Polako je skompletirano sve

Ubacio sam leovinceta,posto co2 nemam da povarim auspuh,a frendu je u kvaru

Tu je slijedilo prvo paljenje,odzracivanje i lagana voznja.Tu sam vec pomalo i podesio sve.Gore je 17.5ed karb na trokutastom airboxu,jos sam rolice polako spustao i dosao na 5gr.Dizna je 65 sa a07 iglom na 1.zubu.
Poslano sa mog D5503 koristeći Tapatalk
rade007
09 Sep 2018
Krecemo na izgled.Plastike su generalno okej,apsisale jesu,zgrebane su od raznih padova,na dijelovima otpada boja,matirane su izblijedile i tako.Fale blatobran i spojler na volanu,kao i pokrov od zadnjeg spojlera.
Skuter je komplet raskopan i krenulo se u sredivanje plastika,gume su kod vulkanizera skinute sa felgi,posto je i njih trebalo urediti jer se ljustila boja.
Ovdje sad imam more slika od tog uredivanja,da ne pisem sad kako je islo po redu i objasnjavam,ubacit cu slike,pa budete vec vidjeli sto se i kako radilo.

Vracanje boje sa industrijskim fenom:





Kitanje,smirglanje i bacanje u filer:




Bilo je tu dosta zuljanja po tome,3-4 dana se radilo,jos mi je na jednoj bocnoj odvajalo boju,pa je lakirana 2 puta.Filer je odreagirao s plastikom i ostao mljecav ispod,pa je sve strugano do gole plastike i koristen drugi filer.
Evo kako je ispalo:




Ruckice kocnica su poravnate i one su isle u crvenu

Evo i crvenih plastika:




Evo i one plastike koja mi je falila,izrezana iz tapevera,pofarbana plastik primerom pa mat crnom iz spreja.Zaljepljena je obostrano ljepljivom trakom

Bilo je tu jos krpanja,dobio puknuti blatobran na poklon,pa sam i njega pokrpao




Bilo je tu raznoraznih sitnica,kojih se sad dok pisem ne mogu ni sjetiti svih.
Htio sam i malo naljepnica da razbije ovu crno-crvenu monotoniju,pa su i one dosle na red



Zadnje mat plastike su slozene na novo u bumper,kao i ove bocne pod kadom,one su isto kitane,jer su bile ogrebane



Uglavnom sve jedna plastika je na neki nacin uredjena ili lakirana,da sad ne duzim i ne prisjecam se kronologije
Ubacit cu slike gotovog skutera:







Dobio je i drugi ispravni kilometar sat,kao i sc22 auspuh koji je takodjer uredjen



Poslano sa mog D5503 koristeći Tapatalk
Skuter je komplet raskopan i krenulo se u sredivanje plastika,gume su kod vulkanizera skinute sa felgi,posto je i njih trebalo urediti jer se ljustila boja.
Ovdje sad imam more slika od tog uredivanja,da ne pisem sad kako je islo po redu i objasnjavam,ubacit cu slike,pa budete vec vidjeli sto se i kako radilo.

Vracanje boje sa industrijskim fenom:





Kitanje,smirglanje i bacanje u filer:




Bilo je tu dosta zuljanja po tome,3-4 dana se radilo,jos mi je na jednoj bocnoj odvajalo boju,pa je lakirana 2 puta.Filer je odreagirao s plastikom i ostao mljecav ispod,pa je sve strugano do gole plastike i koristen drugi filer.
Evo kako je ispalo:




Ruckice kocnica su poravnate i one su isle u crvenu

Evo i crvenih plastika:




Evo i one plastike koja mi je falila,izrezana iz tapevera,pofarbana plastik primerom pa mat crnom iz spreja.Zaljepljena je obostrano ljepljivom trakom

Bilo je tu jos krpanja,dobio puknuti blatobran na poklon,pa sam i njega pokrpao




Bilo je tu raznoraznih sitnica,kojih se sad dok pisem ne mogu ni sjetiti svih.
Htio sam i malo naljepnica da razbije ovu crno-crvenu monotoniju,pa su i one dosle na red



Zadnje mat plastike su slozene na novo u bumper,kao i ove bocne pod kadom,one su isto kitane,jer su bile ogrebane



Uglavnom sve jedna plastika je na neki nacin uredjena ili lakirana,da sad ne duzim i ne prisjecam se kronologije
Ubacit cu slike gotovog skutera:







Dobio je i drugi ispravni kilometar sat,kao i sc22 auspuh koji je takodjer uredjen



Poslano sa mog D5503 koristeći Tapatalk
rade007
09 Sep 2018
Skuter je registriran i vozi se pomalo

Nista zivo nije radilo na njemu,ni plovak,ni obrtaljka,ni zmigavci,ni stop svjetla,tako da je to sve doterano prije tehnickog.Dobio je i drugi ispravni akumulator,sajla gasa je bila prekratka pa je preko rupa sam nabijao gas i tako.
Sa sc22 i top variom je isao 84gps-a,pa sam stavio nazad leovincea i s njim sam dobio 93gps-a.
U tim prvim voznjama ga je naljevalo jako do pola gasa i gasio se na leru.Neki specijalac je podesio cok na 13mm,pa nije mogao zatvoriti i radio je uvijek pod cokom.Taj dio je isto slozen na 19mm i ispitan je cok.Dizna je tu u stelanjima skinuta jedan broj.
Sve ove 50cc sam ostavljao daleko u prasini od samog starta.Skuter ide bas lijepo.Evo snimio sam i video iz tog dijela kad je ustelan,pa se na kraju da top variom izvuklo 97gps-a

Onda je kolega s ms-a narucio Yasuni R auspuh,pa su poceli fantazirat da je to prejako,da se to neda ustelati i slicno.
Ja sam se drzao toga da se to relativno lako ustela.Kako bi dokazao montirao sam Yasuni C20 na cistu serijalu sa Top variomatom.Da dobro citate,c20 i serijala 50cc.


Kako lijepo stoji yasuni ja sam se zaljubio.
Evo sta sam dobio kroz pola sata stelanja.Ubacio srednje federe iz leovince seta i 4.5gr rolice.
Okretaji kroz ubrzanje 11.5-11.8,start sa 8000rpm.
Kako nemam igli za stelanje,nisam dugo vozio u punom gasu,jer mi se cinilo da je malo tanak sa smjesom.Javlja se problem da ga dolje nalijeva sa gorivom,a gore u okretajima fali.
Dokaz je tu,start bez rupe,koji bi se malo duzim stelanjem jos mogao popeglati,trebale su jos malo lakse rolice.I voznja i primanje gasa sa Yasuni C20.
Sutra dan je vracen leovince,ali ovaj puta za probu ubacen mhr variomat,ditek linearna polutka,zeleni feder i rolice su izasle na 6.4gr uz najmekse federe iz leovince seta(mislim da su 1.8mm debljine).
Dobilo se jos bolje prenosenje momenta,malo zivosti,bolji start i 4gps-a veca krajnja brzina.
Juhuuuu,probio sam 100gps-a sa serijskim 50cc cilindrom.


Poslano sa mog D5503 koristeći Tapatalk


Nista zivo nije radilo na njemu,ni plovak,ni obrtaljka,ni zmigavci,ni stop svjetla,tako da je to sve doterano prije tehnickog.Dobio je i drugi ispravni akumulator,sajla gasa je bila prekratka pa je preko rupa sam nabijao gas i tako.
Sa sc22 i top variom je isao 84gps-a,pa sam stavio nazad leovincea i s njim sam dobio 93gps-a.
U tim prvim voznjama ga je naljevalo jako do pola gasa i gasio se na leru.Neki specijalac je podesio cok na 13mm,pa nije mogao zatvoriti i radio je uvijek pod cokom.Taj dio je isto slozen na 19mm i ispitan je cok.Dizna je tu u stelanjima skinuta jedan broj.
Sve ove 50cc sam ostavljao daleko u prasini od samog starta.Skuter ide bas lijepo.Evo snimio sam i video iz tog dijela kad je ustelan,pa se na kraju da top variom izvuklo 97gps-a

Onda je kolega s ms-a narucio Yasuni R auspuh,pa su poceli fantazirat da je to prejako,da se to neda ustelati i slicno.
Ja sam se drzao toga da se to relativno lako ustela.Kako bi dokazao montirao sam Yasuni C20 na cistu serijalu sa Top variomatom.Da dobro citate,c20 i serijala 50cc.


Kako lijepo stoji yasuni ja sam se zaljubio.
Evo sta sam dobio kroz pola sata stelanja.Ubacio srednje federe iz leovince seta i 4.5gr rolice.
Okretaji kroz ubrzanje 11.5-11.8,start sa 8000rpm.
Kako nemam igli za stelanje,nisam dugo vozio u punom gasu,jer mi se cinilo da je malo tanak sa smjesom.Javlja se problem da ga dolje nalijeva sa gorivom,a gore u okretajima fali.
Dokaz je tu,start bez rupe,koji bi se malo duzim stelanjem jos mogao popeglati,trebale su jos malo lakse rolice.I voznja i primanje gasa sa Yasuni C20.
Sutra dan je vracen leovince,ali ovaj puta za probu ubacen mhr variomat,ditek linearna polutka,zeleni feder i rolice su izasle na 6.4gr uz najmekse federe iz leovince seta(mislim da su 1.8mm debljine).
Dobilo se jos bolje prenosenje momenta,malo zivosti,bolji start i 4gps-a veca krajnja brzina.
Juhuuuu,probio sam 100gps-a sa serijskim 50cc cilindrom.


Poslano sa mog D5503 koristeći Tapatalk
Mario
09 Sep 2018
Jes ti luuud ? Odradiš sve u dva posta... Baš si uporan i dobro ga dobio na kraju.
Koji je onda to klip odradio RMS ? u stock cilindru ?
Koji je onda to klip odradio RMS ? u stock cilindru ?
rade007
09 Sep 2018
2 posta i oko 180 radnih sati
.
Da da rms klip je u orginal cilindru i pretrpio je torturu od 12t rpm.
Gledao sam kroz ispuh kad sam skidao c20,ma novo-novo,nema ni tragova crnila kod karika.Lijepo sam ga razradio i tek onda stiskao.
Cilindar je stock da,samo sam zaboravio napisat da je izlaz na cilindru kod flandje otvoren na 22mm.Mozda je i neku nijansu na povrsini dobio,dok sam ja bijaksom to zagladio malo.

Da da rms klip je u orginal cilindru i pretrpio je torturu od 12t rpm.
Gledao sam kroz ispuh kad sam skidao c20,ma novo-novo,nema ni tragova crnila kod karika.Lijepo sam ga razradio i tek onda stiskao.
Cilindar je stock da,samo sam zaboravio napisat da je izlaz na cilindru kod flandje otvoren na 22mm.Mozda je i neku nijansu na povrsini dobio,dok sam ja bijaksom to zagladio malo.
Damjan66
09 Sep 2018
Kakav je bio sredio si ga kao fabrika svaka cast. Inace sto se tice auspuha sta je yasuni r zezancija za stelanje jako slab auspuh cak i c16 nije nesto....dobro si ga i postelao bravo na upornosti.
goggyso
10 Sep 2018
Auuu stotka sa 50ccm?!! Ludi Piaggio, koliko mu malo treba da poludi... mada meni ne uspeva, sa stock 50 na PJ sam jedva dobacio 89GPS-a. Znači malo biaxa po izduvu mu baš leglo. Hmm...
Svaka ti čast na odlično odrađenoj generalci i performansama.
Svaka ti čast na odlično odrađenoj generalci i performansama.
rade007
10 Sep 2018
Eno od bivseg clana Dajteha purejet 50 ide isto oko 100 gps-a.Multivar,leovince zx sa dugom granom i ona odblokirana mapa
Evo i drag race sa proslogodisnjim pobjednikom klase 50cc.Sinoc je pao drag.
Hvala za pohvale!
Evo i drag race sa proslogodisnjim pobjednikom klase 50cc.Sinoc je pao drag.
Hvala za pohvale!

Depe
10 Sep 2018
Nije da si ga vratio u život, ti si mu udahnuo novu snagu i mladost. Svaka čast.
goggyso
10 Sep 2018
rade007
11 Sep 2018
Cekam izvjestaj 
E nek sam te malo trgnuo,vrijeme je da nesto poduzmes ili pokvaris kako Mario kaze.
Znam ti i cijeli setup prijenosa,okretaje vidis kroz ubrzanje.Pa ako zapnes mogu dat smjernicu...

E nek sam te malo trgnuo,vrijeme je da nesto poduzmes ili pokvaris kako Mario kaze.

Znam ti i cijeli setup prijenosa,okretaje vidis kroz ubrzanje.Pa ako zapnes mogu dat smjernicu...
goggyso
11 Sep 2018
Pokvario već jesam - performanse,
al je još veća glupost što sam vratio 50ku pored 3 kompleta 70ki. Hteo sam je prodati ali sam odustao, teško se od SRke oprostiti jer je prelepa.
Navika je čudo kad sa 70 pređeš na 50ccm pa ti deluje kao bicikli, al vratiću Malossija, ne može to ovako, penzionerski. Samo kad sam sredio ubrizgavanje, dalje je već lako.
Da ne spamujem temu, pratim tvoje radove i razmišljam šta da činim, dokle da idem.

Navika je čudo kad sa 70 pređeš na 50ccm pa ti deluje kao bicikli, al vratiću Malossija, ne može to ovako, penzionerski. Samo kad sam sredio ubrizgavanje, dalje je već lako.
Da ne spamujem temu, pratim tvoje radove i razmišljam šta da činim, dokle da idem.
Pita
12 Sep 2018
Svaka čast, otreso si pežojca...
Al sa C20 se vidi da je na startu kesa, mislim da bi ga nogama mogao zadržati u mestu...
Al sa C20 se vidi da je na startu kesa, mislim da bi ga nogama mogao zadržati u mestu...
rade007
12 Sep 2018
Moram priznati da Pezojac ide za sve pare,sve je to mrtva trka,50cc i svaka i najmanja sitnica puno znaci.Peza me cak i prelazi na jednom dijelu medjuubrzanja od 75-90 gps-a,kasnije opet ja njega i u startu sam nesto bolji.
Nezz kako je Peza prije isla,al sad ide oko 100gps-a,nekoliko puta sam bio svjedok tome.
Da sad ne duzim...
Kako je mhr variomat bio posudjen sa powera,trebalo bi ga vratiti i rijesiti problem manje krajnje brzine sa Topovim variomatom,pa sam doskocio tom problemu.
U praksi i simulacijom na stolu sam vidio da tek sa 1mm sajbicom krene kratiti prijenos,pa sam se odlucio na preradu.
Vezat cu se na brzine po satu skutera,jer mi gps danas nije dobro mjerio(skinuo sam novu aplikaciju pa cu sutra provjeriti).Imao sam sa topovim variomatom 112km/h
Sa multivarom 118km/h
Ovo je oznaka do kud remen ide sa mhr multivarom.

Pa sam krenuo u preradu Topovog variomata.Prvo je trebalo broncanu piksu nabiti unutra,posto je bila poravnata sa rubom.Nasao gedoru koja odgovara promjerom i nabio ju 1mm unutra.Ima mjesta posto je iz 2kom(pogledaj sliku).
Onda sam za prvu probu variomat s cela potokario za 0.5mm

I krenuo u probu.Dobio sam 118km/h,znaci isto kao i sa multivarom.To potvrdjuju i oznake.


Odlucio sam ga jos malo liznuti,pa sam potokario jos 0.3mm,sada ukupno 0.8 mm.

Opet proba i sad imam 120km/h,remen izlazi ovoliko:

Nikad do sad nisam imao ovoliku izlaznost remena.Sve probe su radjene na istoj cesti i brzina po satu je dobar pokazatelj dobitka,jer sam nebrojeno puta mjerio krajnju sa topom i sa multivarom i te brojke od 112 i 118km/h sam uvijek imao na krajnjoj.To je radi zida u okretajima koje auspuh radi,pa je povecanje brzine moguce jedino produzenjem prijenosa.
Sutra cu izmjeriti gps-om sa novom aplikacijom.
Poslano sa mog D5503 koristeći Tapatalk
Nezz kako je Peza prije isla,al sad ide oko 100gps-a,nekoliko puta sam bio svjedok tome.
Da sad ne duzim...
Kako je mhr variomat bio posudjen sa powera,trebalo bi ga vratiti i rijesiti problem manje krajnje brzine sa Topovim variomatom,pa sam doskocio tom problemu.
U praksi i simulacijom na stolu sam vidio da tek sa 1mm sajbicom krene kratiti prijenos,pa sam se odlucio na preradu.
Vezat cu se na brzine po satu skutera,jer mi gps danas nije dobro mjerio(skinuo sam novu aplikaciju pa cu sutra provjeriti).Imao sam sa topovim variomatom 112km/h
Sa multivarom 118km/h
Ovo je oznaka do kud remen ide sa mhr multivarom.

Pa sam krenuo u preradu Topovog variomata.Prvo je trebalo broncanu piksu nabiti unutra,posto je bila poravnata sa rubom.Nasao gedoru koja odgovara promjerom i nabio ju 1mm unutra.Ima mjesta posto je iz 2kom(pogledaj sliku).
Onda sam za prvu probu variomat s cela potokario za 0.5mm

I krenuo u probu.Dobio sam 118km/h,znaci isto kao i sa multivarom.To potvrdjuju i oznake.


Odlucio sam ga jos malo liznuti,pa sam potokario jos 0.3mm,sada ukupno 0.8 mm.

Opet proba i sad imam 120km/h,remen izlazi ovoliko:

Nikad do sad nisam imao ovoliku izlaznost remena.Sve probe su radjene na istoj cesti i brzina po satu je dobar pokazatelj dobitka,jer sam nebrojeno puta mjerio krajnju sa topom i sa multivarom i te brojke od 112 i 118km/h sam uvijek imao na krajnjoj.To je radi zida u okretajima koje auspuh radi,pa je povecanje brzine moguce jedino produzenjem prijenosa.
Sutra cu izmjeriti gps-om sa novom aplikacijom.
Poslano sa mog D5503 koristeći Tapatalk
goggyso
13 Sep 2018
Daj reci kako si složio termogrupu, koji C parametar, jesi još nešto turpijao sem izduva? koja je konačno postavka prenosa, jel getriba stock ili ima produženje? Moja termogrupa je stock i to original sve,u perfektnom stanju, jedva da je razrađena, na 40mm, Malossi multivar,7,5gr rolnice, stock Pia remen, i naravno linearna stock remenica pošto je ditech tj PJet, stock zupčanici... i ne mogu da preturim preko 84kmh ni zalegnut na 9,2k rpm.
rade007
13 Sep 2018
Da ti budem iskren C parametar nisam ni mjerio,niti squish.Dole pod cilindrom je 0.5mm dihtung i rms klip.
Ispuh je samo otvoren na izlazu na 22mm i malo zagladjen cijeli kanal,ako sam nesto poskidao,to je mozda 0.5mm.Prelivni nisu ni pipnuti.
Prijenos je preradjen topov vario,5.8gr rolice,ljubicasti centralni i plavi najmeksi federi iz leovince seta.
Auspuh je onaj leovince sprinter skracen 4.5cm na grani.
Frga je 17.5 ed u serijskoj postavci,samo je umjesto 65 dizne 64gore.Igla na 1.zubu.
Nije mi jasno kako nejde preko 84gps-a???
Moj je potpuno stock samo s auspuhom i 5gr rolicama isao 89gps-a.Sa serijskim topovim variom i sc22 auspuhom je isao 83-84 gps-a na 9.5soma.
Ispuh je samo otvoren na izlazu na 22mm i malo zagladjen cijeli kanal,ako sam nesto poskidao,to je mozda 0.5mm.Prelivni nisu ni pipnuti.
Prijenos je preradjen topov vario,5.8gr rolice,ljubicasti centralni i plavi najmeksi federi iz leovince seta.
Auspuh je onaj leovince sprinter skracen 4.5cm na grani.
Frga je 17.5 ed u serijskoj postavci,samo je umjesto 65 dizne 64gore.Igla na 1.zubu.
Nije mi jasno kako nejde preko 84gps-a???
Moj je potpuno stock samo s auspuhom i 5gr rolicama isao 89gps-a.Sa serijskim topovim variom i sc22 auspuhom je isao 83-84 gps-a na 9.5soma.