Jump to content


Piaggio X8 150cc Street



  • This topic is locked This topic is locked
41 replies to this topic

#21 dacerovs

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 423 posts

Posted 12 October 2018 - 08:45

Nek njemu 50, ipak je AC i vecinom se vozim ljeti. Za zimu i hladnocu imam auto.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Edited by dacerovs, 12 October 2018 - 08:45.


#22 dacerovs

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 423 posts

Posted 23 October 2018 - 06:15

Stigli dijelovi
Posted Image
Polini vario je strava, znaci kvaliteta za 10. Obrada je odlicna!
Evo slika pakiranja da se vidi pvaj sistem podmazivanja bolcne.
Polini je za 180/200/250 agregate.
Posted Image
Posted Image
Posted Image
Vario nema onaj tipcini dio kroz koji prolazi bolncna nego dva semeringa sa svake strane i unutar varia dolazi kao metalni federcic koji cisti i podmazuje bolcnu.
Posted Image
Posted Image
U utor sam stavio Polini grafitnu mast koja je dosla u pakiranju.
Posted Image
Evo i mjera varia
Posted Image

Zatim sam krenuo sa izmjenom federa na kuplungu, stavio Polini zute i pokazali su se odlicni.
Posted Image
Stavio sam Polini 30kg centralni i to sve sastavio.
Evo kako vario stoji na radilici
Posted Image
Posted Image
Posted Image

Zatim sam otisao na test voznju, stavio sam 11.8gr rolice koje sam dobio sa variom i mislio sam da ce mi bit preteske. Remen je Stage6 kevlar 826x22x13.

Medutim, dosta prevrtava, start ispali do 30 i onda dalje vristi , djeluje mi da dosta vise vrti nego sta treba.
I kako god prevrtava, meduubrzanje su 100% bolja, zivnuo je ovaj AC, ko bi reko!
Moram spojit obrtaljku i provjerit stanje.

Aco, kolko bi se 150ac trebao vrtit u ubrzanju?? Koje okretaje ciljat?

Zatim sam nakon hard testa otvorio dekl i evo kako remen stoji u zadnjim polutkama
Posted Image

A trebat ce i biax radit
Posted Image
Posted Image

Za kraj sam i auspuh uredio
Posted Image
Posted Image

Stay tuned!
Sljedece sljedi spajanje obrtaljke i nabavka tezih rola.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Edited by dacerovs, 23 October 2018 - 06:20.


#23 dacerovs

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 423 posts

Posted 23 October 2018 - 20:49

Posted Image
Malo sam obradio blok tu di je remen zapinjao, pa cu jos malo pratit stanje jel jos di zapinje.
Sada zapinje jedino za bendix hahah.
Taman kad se oni zubi na vrhu remena potrose u bendix onda ce biti ok.


Sent from my iPhone using Tapatalk

#24 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 24 October 2018 - 12:35

Uhh, u tuningu najlepsi osecaj kad se otpakuju novi delovi :)

Taj polinijev je definitivno best buy, i drago mi je sto sam poslusao Steeefa, pa sad svima preporucujem isti.

Mi smo se nasli na oko 14,5gr na 200ki... te rolne oni daju univerazlno za LC modele al nece pasati za AC masine koje nize vrte, kao i za recimo 300lc, skoro smo prevrtavli na Bevu sa 16,5gr ali na stok centralnom federu :)

Jesi skidao reduktor i brojao zupce?

150ac ima 11,7ps na 8000rpm a najveci moment je 11,8nm na 6250. Ako se dobro secam za AC, 9000 je prvi treshold za blokadu rpm, gubi svaku sedmu varnicu, a na 9300 svaku drugu, tu je kraj... gadjaj oko 8000 ako je sve stok, ako menjas karb/usis ili K stepen malo ce se podici obrtaji na najvecoj snazi...

dzekovi pasu sa tvoje instalacije za cdi od 125-180-200lc al ne znam dal i kako u voznji radi, ostriji su i uglovi predpaljnenja za 2 do 4 stepena, uglavnom limit za 125 je 10700rpm a za 180 i 200lc je na 10200, mada mislim da neces imati potrebe, jer nema sanse AC sa 2 ventila da se napravi da mu trebaju ti obrtaji.

200ac je 12,7ps na 7000rpm, dakle samo produzenje i teraj :)


Sto se tice biaxa, poslusaj i ispusti ulje, skini kareteric i pofrezaj i blok i karteric, onda novi dihtung odseci skalpelom ono parce diihtunga koje ostane da viri kad sklopis karter na blok. Ti si ovo oke biaxirao ali ce ti vremenom remen pocepati dihtung.

e sad, ona druga strafta na donjem delu bloka je od davanja/oduzimanja gasa kada remen igra/treperi jer ovi AC zbog kratkog remena ne trebaju roler, pa ako ti ne smeta ti vozi, a ako mozes postavi roler, uglavnom nema smisla biaxirati, uvek ce ostajati strafta :)

deluje mi sve obecavajuce, jedva cekam da vidim kako ide!

#25 dacerovs

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 423 posts

Posted 27 October 2018 - 21:54

Stigao mi karb, narucio ga tek onako, gledam malo po ebayu i vidim 26$ karb i jos 4$ dizne.
Karb je za Gy6 150/200cc i to 26mm i pokazao se dobar na tim masinama pa sam ga odlucio probat.
Evo kako to izgleda.
Posted Image
Medutim nebi to bilo to da ne zeznem, narucio sam M6 umjesto M5 dizni kakve idu u Keihina.
I nista, idem ja njega spojit, sve pase kao original i eto problema.
Upalim skut, na leru radi ali cim dam gas gotovo, tututututu puuuf.
Prevelika dizna, sa karbom je dosla 110 dizna i posto mi nisu pasale ove M6, izvadio sam diznu iz Keihina koja je jednaka 98 dizni za Gy6.
Stavio diznu i iglu prebacio na 2.zub.
Znaci puno je zivlji na gasu, na vrhu gasa se razvrtava, imam mali srednji i puni gas dok kod CVK26 to nisam imao tako jer je tom karbu izgleda potrebo ultrazvucno ciscenje i curi na onoj dodatnoj dizni koja se nalazi u cascici karba.
Svjecica je cak malo cadava dok je elektroda smedkasta, to sam gledao nakon 2min rada na leru.
Morat cu pregladat svjecku kroz cijeli spektar.
Seraf smjese se javio na 3 kruga. Kad je stigao seraf je bio na 4 kruga.
Stela se izgleda kao i Keihin, dignem okretaje na 2 soma i zaserafim seraf smjese do kraja da digne okretaje i onda odserafljujem dok ne spusti lagano okretaje i tjt.
Po svemu kako ide, djeluje mi da je karb dobro podesen.
Jedino zna tu i tamo lagano prdeknut na spuh nakon pustanja gasa sa turaze.
Jedino da spustim iglu na 1.zub, na 3.zubu je dobro pucao na pustanje te ga izgleda dobro naljevao gorivom.
Na karb nema zamjerke, radi odlicno i mirno.
Jos cu se malo pozabavit stelom karba prije nego olaksam role, a evo i zasto.

Danas spojio Koso obrtaljku da vidim kolko vrti.
Start pod punim gasom je na 5200 i onda zabije okretaje u 7700 i drzi ih tako do 100 te ih onda spusti na 7650 i na 108/110 digne na 7850.
Probana i krajnja, 121 po satu(ne laze ni za 5gps) na duzoj strafti koja je isla lagano niz brijeg.
Izvrtio je na tih 121kmh 8000 okretaja ravno.
Uglavnom, nakon prvih dojmova da prevrtava, sada fino grabi i nema tog osjecaja, vjerojatno remen trebao sjesti.
Olaksat cu role da vrti oko 8000 jer izgleda da je Aca tocno govorio, cilja 8000 i tako ce i bit. Tu je najjaci sa ovim prijenosom.
Olaksat cu role na 11.5gr pa cu vidjet, znaci fali mi 350-400 okretaja.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Edited by dacerovs, 27 October 2018 - 21:54.


#26 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 28 October 2018 - 07:32

Ne igra tih 300 obrtaja kod 4T nista, ako ti izvrti prenos u kraju, a pritome imas dobar odziv na pocertku i reakciju, onda ces okaksavanjem samo poremetiti usklađeno kvačilo sa variomatom, dok u akceleraciji i krajnjoj neces posebno dobiti

#27 dacerovs

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 423 posts

Posted 28 October 2018 - 10:05

Mario, meni je cudno sta on ne izvrti prijenos, a ja jos mislio uzet duzu getribu.
Znaci ode samo 300 okretaja u prevrtavanje.
Najbolje bi bilo zblokirat prijenos i vidjet di je najjaci ali to je tu negdje.
Zasad je 9000okretaja daleko i mislim nedostiznih jer x8 ima duzu getribu od vespi 150, sekundar 15/46 kao kod Skippera/Derbi Boulevarda.


Sent from my iPhone using Tapatalk

#28 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 28 October 2018 - 12:25

Hajde molim te izbroj zupcanike kod sebe, da znamo o cemu se radi jer je stvarno nelogicno da skuter ide toliko dobro, fabrika je propisala 95km/h a ti ides mnogo brze a pri tome ne izvrti ni fabricke obrtaje, niti imas prevratavanja... ili je neko menjao reduktor ili mozda nije cilindar 150cc?

15/46 sekundar nema.

Svi primari na leadaeru bilo da je kratki ili dugi blok su isti, 15/46. Sekundar na vespi et i lx sa 10cola tockom je 15/42 za 125 i 16/41 za 150ccm i to je najduzi fabricki prenos koji postoji.
Za 12cola tocak na AC fabricki ide sekundar 12/44 (taj je od skipera imamo ga u garazi), sad ima jos i kracih i duzih sekundara ali su sa duzom osovinom tocka za suportarm kao na x9, Runnerki, Vespi gt, i oni su:
12/38 -13cola vxr 180
12/39 -11cola hexagon 125
12/45 -14cola derbi gp 125
13/44 -12cola x8, xevo, vx, 125
14/42 -12cola vxr 180
15/53 -12cola vespa gt 125
15/42 -14cola x9 200
15/41 -12cola vespa gt, vxr 200

#29 dacerovs

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 423 posts

Posted 28 October 2018 - 13:18

View PostRazredni, on 28 October 2018 - 12:25, said:

Hajde molim te izbroj zupcanike kod sebe, da znamo o cemu se radi jer je stvarno nelogicno da skuter ide toliko dobro, fabrika je propisala 95km/h a ti ides mnogo brze a pri tome ne izvrti ni fabricke obrtaje, niti imas prevratavanja... ili je neko menjao reduktor ili mozda nije cilindar 150cc?

15/46 sekundar nema.

Svi primari na leadaeru bilo da je kratki ili dugi blok su isti, 15/46. Sekundar na vespi et i lx sa 10cola tockom je 15/42 za 125 i 16/41 za 150ccm i to je najduzi fabricki prenos koji postoji.
Za 12cola tocak na AC fabricki ide sekundar 12/44 (taj je od skipera imamo ga u garazi), sad ima jos i kracih i duzih sekundara ali su sa duzom osovinom tocka za suportarm kao na x9, Runnerki, Vespi gt, i oni su:
12/38 -13cola vxr 180
12/39 -11cola hexagon 125
12/45 -14cola derbi gp 125
13/44 -12cola x8, xevo, vx, 125
14/42 -12cola vxr 180
15/53 -12cola vespa gt 125
15/42 -14cola x9 200
15/41 -12cola vespa gt, vxr 200

Oprosti Aco na krivom info, primar imam 15/46 i sad trazim po mobu di sam slikao sekundar i prebrojim zubce sa slike i sad sam si dao odgovor samo mi nije jasno kako pase taj osovina koja je duza ako je za Runnera vxr180.
14/42 sam prebrojao.
Evo da se vidi sa slike , malo je teze prebrojat al se da pretpostavit kad se vidi 14 zuba na malom zubcaniku.Posted Image


Sent from my iPhone using Tapatalk

Edited by dacerovs, 28 October 2018 - 13:21.


#30 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 28 October 2018 - 16:47

odlicno, znaci primari su svugde isti, 15/46, a ako ces produzivati jos prenos onda vespa et (leader) ili lx sekundari... Bogme dobar sekundar imas vec, nije ni cudo sto ide tako dobro a na relativno malim obrtajima!

osovina tocka za suportarm je duza nekih 5cm od matice tocka ka vani, tamo gde dodje lezaj i suportam, tako da to ne smeta tebi u voznji, a mozes i flexom otfikariti to parce :)

#31 steeef

    2t bb & 4t i.e.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 2,198 posts
  • Mestokc

Posted 30 October 2018 - 09:50

ne moze se otfikariti taj komad jer je navoj isto pomaknut prema kraju osovine, do rupe za rascjepku...support arm i distanca idu prema felgi a matica skriz na kraju :D
prepresali su valjda zupcanik na ac osovinu i toe to..

ali ovaj agregat nemre do kraja izvrtit getribu

#32 dacerovs

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 423 posts

Posted 05 November 2018 - 20:35

Danas odlucio olaksat rolice da dodem sa okretajima na 8000.
I tako, cujem se sa Rade007 i dolazim do njega, on nesto stela oko Powera, ja uzeo njegov biax u ruke i olaksao role sa 11.8 na 11.3gr.
Olaksam ja to, montiram nazad kad ono sok, on opet vrti 7500/7600.
Pa kak!! I onda ga idem razvrtit na nogari kad na razvetavanju on stane na oko 8200 i onda se zaleti na 9300.
Ma reko, nes mi je sumnjivo to, Dario me posmatra jer ga 4T ne dira ni 5%.
Neki dan sam gledao svjecku i bila je bijela ko duh, reko pas mater i krivim diznama koje sam narucio.
Pa sam odma otisao na ebay i narucio set 100-140 i set slow/pilot dizni.
Btw, i bane mi Dario sa ideom, uzme majstor pik traku i smanjimo lulicu u airboxu na 14mm(serijala je 16mm).
Da napomenem, dizna je 98 iz Keihina tj tocnije na njoj pise N82 ali je slicna 98 gy6. Na leru ga sada sa 14mm usisom naljeva i to mi se neda sada dirat dok ne dodu dizne i pilotke.
I da se vratim na stvar ,covjece x8 odletio momentalo u 9 soma na nogari, reko odoh na test.
Tup 7850-7900 vrti i skut ide bolje za nepovjerovat, brze razvlaci brze se navrtava, najbolje ide od kako je slozen.
Evo par snimki kako ide sada, pa neka bude video/i budu za usporedbu kad mi dodu dizne i kad preradim usis na airboxu i to podesim diznama.



I evo ubrzanje od 0.



Sent from my iPhone using Tapatalk

Edited by dacerovs, 05 November 2018 - 20:40.


#33 rade007

    Član

  • Senior Members
  • PipPipPip
  • 1,456 posts

Posted 06 November 2018 - 22:46

Ide sad bas fino!

Nabudzili ga pik trakom :)

#34 dacerovs

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 423 posts

Posted 10 March 2019 - 19:28

Jako dugo nisam pisao. Prvo iz razloga jer je dosla zima i hladnoca te je X8 zavrsio u garazi, a drugo jer sam slomio nogu.

Zatim sam se sjetio da mi prednja kocnica lagano drzi pa sam to isao srediti.
Posted Image
Prvo sta sam vidio da fali ulja, a onda i da ima vode u ulju.
Bilo je i smeca, a i mulja ispod klipica kada sam rastavio celjust.
Gumice su ok, znaci bitno je isprat sistem i oprat celjust. Nabavio sam BrakeCleaner.
Posted Image
Posted Image
Posted Image
Posted Image

Onda sam uzeo Malossi RedSponge i napravio jos jednu rupu da odgovara 26mm karbu.
Posted Image
Posted Image
Posted Image
I to je bilo to, nakon toga sam zeznuo nogu i mjesec i po me nije bilo u garazi.


Sent from my iPhone using Tapatalk

#35 dacerovs

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 423 posts

Posted 10 March 2019 - 19:45

Nakon sto sam barem malo mogao stajat na nozi bez staka, odma sa odletio u garazu, posto sam na bolovanju, pa da se to vrijeme barem korisno iskoristi.

Zamijenio filter ulja i ulje.
Posted Image
Posted Image
Filter ulja mi je malo zadao muke jer se nije dao odserafit, nema sanse i onda sam nekako uspio grip cangama.

Zatim sam zamijenio filter goriva
Posted Image
Posted Image

Pa kako su se pojavile prave proljetne temperature, vani bio 22c, reko ajde da ustelam X8 posto sam imao sve pilotke i dizne.
I nadem ja neki manual di sam vidio da serijski 150ac ima 98 diznu i ubacim ja onda 105 diznu i 38 pilot, kasnije saznam da serijala ima 85 diznu kojju sam ja izgubio. Prvi izlaz na cestu i katastrofa, puca pa potrgne reko sta je ovo, vrti jedna 7300, bogat smesom za popizdit.
Opet sve skida i stavljam 102 diznu i hopa, dobivam 7600 okretaja i ide fino ali od starta na naglo odvrtanje gasa zatrokira. Opet sve skidam i stavljam 100 diznu i tu dobim 7700-7800 okretaja i to je to medutim opet malo od starta zatrokira ali samo kad je vruc.
Nista opet ja skidam sve i stavljam 98 diznu i 35 ler, vrti isto ide odlicno i tu sam posnimio malo kako ide.
Medutim malo sam odlucio kemijat sa prijenosom, stavio sam 814x22.5(22.1) remen da vidim kako on radi. Ostao sam blago zabezeknut, start 7500 pa digne 7700 i to drzi do 60-70 i onda digne na 8000 i drzi ih do 110 kad digne okretaje na 8230 i tjt sta sam isprobao jer nisam htio dalje iz razloga jer mi nije regan skut, zbog noge sam ga odjavio, istekla rega.
Evo video


Medutim, opet nakon przenja se pojavilo blago trokiranje na nagli puni gas pa sam i nakon pregleda svjecice opet spustio diznu na 95. Zatim sam vidio da kad duze radi na leru i spucam pun gas zatrokira, onda sam ipet sve skidao i stavio 32 pilot i to je sada odlicno.
Probao i 92 diznu i tad je pokazivao znakove siromaha, zatrzavao je i na pun gas se poceo gusit.

Ovo je svjecica na 98 dizni
Posted Image


Sent from my iPhone using Tapatalk

Edited by dacerovs, 10 March 2019 - 19:47.


#36 dacerovs

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 423 posts

Posted 10 March 2019 - 19:53

Zatim sam si postavio planove za sljedecu zimu.
Polako cu pribavit sve dijelove pa da to bude kako treba. Znaci blok i sve ostaje isto al plan je preci na LC.
Tocnije uzet 180/200cc termogrupu ili 210cc Polini.
Ovog sam pikirao, moram ga pogledat i spustit cijenu pa vjerovatno uzimam ako je sve uredu.
Posted Image
Glava na oglasu ima ko u prici, uzet cu onu koja je u sto boljem stanju, pa onda mozda i powercam bregastu uzmem i glavu obradim.
Lanac normalno uzimam za 180/200cc nov kao i sve dihtunge, normalno.
Pumpa vode bude elektricna, sad je pitanje hocu uzet Bosch novu sa SA koja je 70€ il iskopat neku od starog Mercedesa.
Kiler, ventilator, posudu i crijeva imam vec od Xevo Piaggia.
I naravno CDI od 125cc moram pribavit.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Edited by dacerovs, 10 March 2019 - 19:55.


#37 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 11 March 2019 - 07:47

Lepo povlači, nisam siguran, na kojim obrtajima imaš najbolji moment a kasnije na kojim najbolju akceleraciju. Da nije previše ovo oko 8000 ?

#38 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 11 March 2019 - 13:13

Bravo! Sve ide po p.s.-u. Sto se tice remena, ugao i sirina uvek igraju ulogu u dobrim okretajima.
Bukvalno svi AC leaderi nose iste glavne dizne u fabrickim karbovima jer vece kubikaze imaju manji kompresioni odnos...
Drago mi je da se prelazi na LC, to je prava stvar! Ove pumpe od mercedesa/opela su vecih dimenzija, pa samo smetaju a isto meda daju.

#39 dacerovs

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 423 posts

Posted 11 March 2019 - 14:05

Hvala Mario i Aco!
Mislim da bolje od ovoga ne moze, ovo mu je max maxova i mislim da vise iz tih 150cc ne ide.
Sad sta se tice setupa i moje kemije sa prijenosom, kako ima duzu getribu pa cu malo objasnit sta sam testirao.
Role 11.3gr, feder plavi polini 30kg, standard sajbica

Duzi remen:
Stage6 824x22x13- sa tim remenom je start super, na odvrtanje gasa odma skace i to je to ali onda kao da upadne u neku rupu di on vrti i vrti ali kao da ne prenosi moment dobro, krajnja s njim bila 120 po satu na 8010 okretaja ali tu mi nastaje problem dobrog deranja remena o bendix pa ga i to mozda koci da jos malo remen izade van

Kraci remen:
Dayco 814x22.5x10.8- taj je remen poderan na 22.1mm mozda malo manje, medutim taj remen od 60/70 po satu napravi skok od 300 okretaja sto u globalu cak odlicno radi i cak mi se puno vise svida u voznji, start do 20kmh je malo tromiji nego da duzim remenom ali ovaj bolje grabi i tocno se osjeti da ne vrti “u prazno”, od 20-40 vrti 7550 i tu se bas osjeti da jako vuce i onda se okretaji dignu na 7700 i tako su do 75kmh gdje odu na 8000 i zbog tog moguce bolje grabi nego sa duzim remenom, krajnju nisam probao ali to sta sam probao je bila 115 po satu ali nisam imao tolko duzine i tu mi je vrtio 8230 okretaja, navukao bi jos definitivno

Ovu kombinaciju cu ispeljat na autocestu kad ga registriram, da vidim koliko ce se moc navrtit i koju ce na kraju pokazat krajnju.
Kad gledam to nije toliko ni bitno za tih 150cc ali eto takav setup ima potencijala slozit na npr. Zipu i to bi onda fino grabilo, znaci istu ovu getribu i prijenos.

A na LC se ide jer ZASTO NE haha, nece me puno kostat sta je najbolje, racunam max300€ i definitivno ce bolje ic. Blokovi ostaju isti, tu uskace el.pumpa i tjt uglavnom.
Jedino mi auspuh jos zadaje dodatni trosak jer sad gledam i vidim da cu i njeg morat kupit jer ovaj nebude pasao na 200lc, a onda cu morat i nosac radit zbog nedostaka suport arma, al to nije tolki problem.




Sent from my iPhone using Tapatalk

#40 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,756 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 11 March 2019 - 19:57

Svaka čast! Biće zanimljivo pratiti konverziju na LC kroz temu

Sent from my Nexus 5X







1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users