Volio bi predstaviti makinu koju slazem. A i rujem za informacijama posto sam novi u 2T svijetu, pa se nadam i vasoj pomoci i da malo prodiskutiramo oko projekta

Gilera Runner 180 FXR, kupljena pocetkom godine i kupljena u nadi da cu gustat u voznji i malo po malo ju slagati do zadnjeg detalja... Od tog plana jedan veliki burek, raspalo se sve sta se moglo raspasti.

No, krenimo redom u nekoj skracenoj verziji
Evo kako je izgledala kada je kupljena, tuzno stanje izvana ali kao masina je frisko slozena i trebala bi jos dugo sluzit.


Pa je krenulo vracanje u tvornicki izgled sa raznim sitnicama. Airbox, zadnji blatobran, inox lim od auspuha.

Naletile vxr vilice jeftino i reko ajmo, reparirao po tvornickim speckama jedino imaju 0.1dl vise ulja unutra.


Pa se raspala getriba i tu se napravilo uzasno puno posla u jednom šusu. Zamijenjeno je: centralni selen, sa piksama u klackalici, nove osovine u klackalici. Komplet getriba sa lagerima i semerinzima, zadnji amortizer, selen zadnjeg amortizera na bloku, stavljena je zadnja vxr linearna polutka, zamijenjeni lageri u fiksnoj polutki, polini variomat i kevlar remen, nova prednja celjust, novi pleteni lajtunzi kocnica, nesto plastika, retrovizori, prekidaci… Ustanovio da mi je spigana zadnja felga, nema sanse da cu kupovat 12" na tromblu, ajmo na 13" i na disk, zavarene ušice na blok, napravljeno pojacanje i ko beba









Gore je Dellorto PHBL 25, i ubijao me, smjesa je bila jako losa i proveo sam dosta zajebancije da se to dovede u red pa mi je jedan pukao film i zavario maticu za sirokopojasnu sondu. Postelali ga za 20 minuta, trosio je 5-6 litara i isao kao kuga.

Par dana nakon finog stelanja frge mi je pukla radilica, klasika... Kad sam raskopao sve vidim da su i klip i cilindar u komi isto... Tu je na odluku pala Jasil 55mm radilica i PM 172. Slozeno tako da sam dva puta otvara motor u 3 radna sata. Informacija o squishu sa 55mm radilicom se uzela zdravo za gotovo i to je rezultiralo da protuku lezajevi u par minuta rada. Motor je sklopljen sa jako visokim timinzima preljevnih kanala jer nisam htio napamet brusit cilindar a htio sam se cim prije voziti. Ide mozda slabije nego prije sa serijskim lagano portanim cilindrom.





Rms amortizer od nrg50 koji sam imao nije valjao nista, makar je bio novi. Tako je uletio RS24 po odlicnoj cijeni i vozna svojstva su se poboljsala nevjerojatno.

To je vise manje to, sigurno sam dosta toga izostavio, dug i trnjav put je to bio da bi ga dopeljao u ovo stanje, a plastike jos nisam maltene ni taknuo

Hvala svima na pomoci u slaganju a pogotovo Radetu007 koji me ufurao ozbiljnije u svijet 2t motora sa racunicama i mjerenjima.
Preko zime se slazu AC blokovi (matica van) na elektricnu pumpu vode, porta se cilindar i kako je serijski auspuh dosta zakinut za neku ozbiljniju snagu a ja sam svim silama htio izbjeci neki rezonantni, ipak sam posustao. Pala je odluka na Pipe Design Hornet. Na to jos dodajem najvjerojatnije 34mm karburator sa reed kavezom od Husqvarne cr125 koji je vec narucen u vforce 4 verziji.
Svakako cu trebati pomoc oko projekta, ne znam sam to sve oko kanala izkalkulirat, ni blizu.

Lijepi pozdrav svima i zivjeli!