#21
Posted 25 November 2018 - 22:24
Sa slika deluje fantastično
#22
Posted 25 November 2018 - 22:49
#23
Posted 25 November 2018 - 23:58
#24
Posted 26 November 2018 - 14:16
Damjan, dobar je vforce ali najmanje sta gledaj da je bar od Top performance-a ako vec nije Moto Tassinari. Velika je razlika izmedu kvalitete, samog kucista kao i lamelica. Navodno da Stage6 ne valja nista, nemam osobnog iskustva ali sam bio upozoren kad sam kupovao Vforce originalne dimenzije. Tog sam uzeo od Top performance, i na oko se vidi razlika u kvaliteti izmedu njega i origigi Tassinaria. Stage6 navodno ima fiberglass lamelice koju stalno pucaju.
Mario, ima 8 lamela, po dvije na plohi, 0,40 debljine. Povrsina samih lamela (ne otvora na kavezu) je za orginalne 12,5cm2 a za ove od CR125 je 25,8cm2. I to sam samo racunao vanjske lamele, a Vforce ima i unutarnje. Kazu da je 10% veci protok sa vforceom zbog dva trokuta, ali se lamele manje otvaraju pa nije bas ogroman dobitak zbog duple povrsine lamela.
#25
Posted 26 November 2018 - 15:03
#26
Posted 26 November 2018 - 22:20
#27
Posted 27 November 2018 - 07:21
Kako god probaš prvo sa stock deljenjem, ta 125-ica Husquarna se vrti visoko, ostali su parametri difuzora karb-a koji se tamo aplicira te odnos zapremine bloka sa zapreminom mašine..
#28
Posted 27 November 2018 - 23:35
Nego, stigao spuh danas. 3 mjeseca je trajala ta prica, prvi put dosao zdrobljen u prijevozu, ne jako ali dovoljno da sam ga odbio preuzet. Evo danas stigao novi i ovaj puta citavi. Veseli me taj komad cijevi da je to strasno
Interesantna usporedba, Malossi 172, 192/129 timinzi, origigi usis, 28 frga. Ti okretaji mene zanimaju, makar bi volio imat nesto vise snage
#29
Posted 28 November 2018 - 06:00
#30
Posted 28 November 2018 - 08:57
Ako ima kakva opcija kako ga izmjeriti dapače zašto ne
#31
Posted 28 November 2018 - 09:43
Zafrkavam se,na vanjskom plastu bi trebalo bit par tockastih varova.To je dio di se unutarnji plast drzi za vanjski.Ako toga nema,onda vjerovatno nema ni duplog protukonusa.Taj protukonus bi trebao bit smjesten od ovog centralnog ravnog dijela prema zadnjem kraju auspuha,pa tu trazi varove.
Jako je lijepi spuh i svidja mi se sta i kako radis! Sretno dalje...
Sto se tice mjera,Mario je napravio dobar program kojim mozes izracunati centralnu rezonancu auspuha ovisno o timinzima,pa ce ti kod kasnije prerade i proracuna to takodjer biti jedna od smjernica i informacija.
#32
Posted 28 November 2018 - 09:59
#33
Posted 28 November 2018 - 10:40
Baš sam gledao, nema te točkice koje spominjes, ali je dosta težak, osjeti se da nije "prazan" komad pleha. I kad ga kuckam ne zvoni nego ima tupi zvuk.
Šta bi sve trebao izmjeriti da imamo podatke za program? Znam da se mjeri duljina od klipa do protukonusa, ima li još šta bitno za izmjeriti?
A lamelice onda stvarno nebi bilo loše uzet jedne bar 0.35 ako ne i 0.30 za probu pa da se može probati kasnije dali ima kakve razlike.
#34
Posted 11 December 2018 - 08:40
Što se tiče lamelica ja bih uzeo 0.30 na tvom mestu...ako se dobro sećam do 0.30 smo se spuštali po debljini u nekim našim kombinacijama i setupima..
#35
Posted 13 December 2018 - 09:26
Ali budimo iskreni, varovi nisu ništa specijalno ako ih gledamo s estetske strane. Može to puno bolje, i da budem iskren za jedan od najboljih i najskupljih auspuha za BB sam mislio da će to ipak biti na višoj razini. Da ne kažem da auspuh koji košta skoro 500e nema svoju kutiju, pakira se u šta imaju, totalno neadekvatno pakiranje za težinu i osjetljivost auspuha... Mislim ako ne možeš ulozit 10e u kutiju onda idi u ...
Ne bi ga farbao, od inoxa je. Ali svejedno bi se moglo kroz neko vrijeme pojavit hrđe oko varova. Ako se to desi dobit ce ceramic coating i riješio sam izolaciju i izgled jednim potezom, neka Titanium nijansa i bit će jeben
Za lamelice čekam tu božićnu raspordaju na scooter attacku o kojoj svi pričaju. Nemam pojma jel to fakat tak, ali vidim svi se bruse na to pa i ja čekam hehe. Uzet cu i 0.3 i 0.35, pa ćemo probavati
#36
Posted 13 December 2018 - 10:54
#37
Posted 13 December 2018 - 17:00
Ne znam reći koliko kosta, nisam nikad nosio nešto tako "veliko" na keramiku.
#38
Posted 14 December 2018 - 17:53
Pa ako nekoga zanima kako teorijski izgleda kada stavis netaknuti PM pro street 2 cilindar na 55mm radilicu sa 105 klipnjacom. 1.5mm distanca ispod cilindra i 1mm distanca iznad cilindra.
Zapravo jos nisam skuzio sta mi hoce reci sa ovim transfer BMEP i stelanjem njega. Razumijem da kad pomicem okretaje da on sam pomice transfer BMEP, ali kad pomicem transfer BMEP on onda ne pomice okretaje pa mi nije jasno?
Uglavnom, kako god okretaje i tlakove pomicao po svim okretajima i mogucnostima prilagodbe na serijskom PM cilindru stvar uvijek ostaje totalno neuskladena.
Zakljucak, ako se ne pozabavi sa prilagodbom cilindra takva radilica ce donijeti samo pad performansi. Lagano portani gillardoni na 52 hod je ipak bio brzi od ovog trenutnog setupa.
Steta sto necu moci dati usporedbu neuskladen/uskladen cilindar jer se radi na vise modifikacija koje ce svaka nesto donijeti. Ali biti ce te upoznati sa razvojem kako se sta radi, slobodno savjetujte sto mislite da bi trebalo odraditi. Novi sam u skuterima, puno fora i stvari jos ne znam a mozda bi se dale vrlo jednostavno odraditi.
Pazite se na cestama, snijeg pada, nista osim bokom dalje
#39
Posted 25 February 2019 - 18:31
Radi se, priprema... stiglo je nesto dijelova preko zime, ali o dijelovima cemo kod ugradnje.
Dosta posla je odradeno, akcija je na blokovima vec neko vrijeme. Ima dosta posla.
Izglodani blokovi za drugi usis. Danas bas zavario mali blok.
Izrezao plocicu od 5mm da zatvorim rupe
Malo je zeznut pristup i ne mogu sa druge strane zavarit blok za plocicu. Izrezao kanale tamo di je resetka od bloka da bi sve bilo spojeno kako treba.
Na kraju je to sa plocicom ispala mala zajebancija, kanali su trebali bit puno siri da udem unutra pa je pitanje dali bi to bila plocica ili komadici. Mozda da sam samo gradio materijal i po malo zatvarao rupe bilo bi bolje ali dobro je, sve je primilo ali odozdo nije onako fino zaliveno.
Pobrusio na grubo
Jos jednom prevario skoro sve jer sam probio kod brusenja na jednom dijelu. I fino poravnao sa aparatom da imam cim manje brusenja, nemam sliku jbg.
Sutra ako stignem veliki blok odradim. Pa fino brusenje svega i tek onda flande zavarit i opet fino pobrusit. Nebudem mjesec dana gotov kako sam krenuo
Biti ce jos slika ovih dana se radi na tome pa stavim sta odradim.
Zivi bili!
#40
Posted 04 March 2019 - 18:23
Ali bio je izglodan kao nosac za vanjsku pumpu ulja na autu i falilo je debljine na jednom dijelu. Zapunio varenjem da dobijem na debljini, kad se izbrusilo i odrezalo ni ne kuzi se da je vareno
Flanđa na malom bloku zavarena, te izvana na grubo izbruseno. Moram jos iznutra flandu povarit i sve na finjaka izbrusit.
Zavarena flanđa iznutra. Bacim ravnalo na mali blok i vidim da se prednji dio bloka izbacio kod varenja. Malo naspanao, grijao i dobio ga nazad. Ne znam dali se moze kasnije izmjerit da su blokovi centrirani, ali dobro izgleda, fino se poklapaju
Mali blok je na grubo izbrusen, izravnane su sve neravnine sto iznutra, sto izvana. Ostaje jos flandu zavarit na veliki blok i sve na fino pobrusit. Povrsine koje moraju dihtat ce se strojno izbrusit a ostatak ide na ruku.
8 user(s) are reading this topic
0 members, 8 guests, 0 anonymous users