Kovanica poslužila za špananje bloka, jbg čudo je temperatura, to varenje mora u malim dozama i hladiti..
Unakazio si blok zbog tog tassinari-ja, daj bože da donese toliko snage koliko je zajebancije zbog njega na preradi


50 replies to this topic
#41
Posted 04 March 2019 - 20:46
#42
Posted 04 March 2019 - 21:20
Da baš si mu j**o nanu naninu...valjda će sve dihtovati...Valjalo bi nakon montaže svega proveriti blokovee na pumpicu al dihtuju...
#43
Posted 04 March 2019 - 21:22
Jako se oslabio kod brusenja taj gornji dio. Isao sam polako i bio uvjeren da ga nece bacit. Ali jbg, ipak je uteko
Vrijedi svaka zafrkancija oko toga. Gust je odradit veliku kemiju i promatrat posljedice. Sve to ide u staz i neko iskustvo za dalje. Mogao sam komotno dici usis 3cm gore i smanjit 90% problematike. Ali zbog airboxa usis mora biti cim dublje u bloku.
Vrijedi svaka zafrkancija oko toga. Gust je odradit veliku kemiju i promatrat posljedice. Sve to ide u staz i neko iskustvo za dalje. Mogao sam komotno dici usis 3cm gore i smanjit 90% problematike. Ali zbog airboxa usis mora biti cim dublje u bloku.
#44
Posted 05 March 2019 - 05:05
Računaj da kada budeš, odnosno ako budeš umanjio zapreminu bloka dobijaš brže punjenje, manja vremena te na visokim obrtajima bolje iskorišćenje, širi powerband, dok će na niskim biti prebrzo, dosta goriva bačenog u izduv te manje snage i momenta u potezu. Isto je i obrnuto, pa prati izmenu zapremine..
Znam da ti je ovo sekundarni blok za probe, sad kako menjaš usis na tassinari možeš zapreminu da variraš njegovim pomakom - pozicioniranja
Znam da ti je ovo sekundarni blok za probe, sad kako menjaš usis na tassinari možeš zapreminu da variraš njegovim pomakom - pozicioniranja
#45
Posted 05 March 2019 - 09:01
Dosta se povecala zapremnina bloka. U sirinu sam dosta prosirio. Znam brojku orginalne zapremnine, ali na kolko je taj blok "tuniran" i na kolko ce bit sad ovako prosiren, nemam pojma.
Ali svida mi se ideja da pomognem u niskima da bude elasticniji motor. Ionako nije cilj dici ga u max okretaje i srusit svjetski rekord
samo da je on jako vozljiv, a snagu cemo uzet kao nusprodukt a ne neki cilj
Ovo su pravi blokovi, tj oni koji idu na skuter. Sa probnima sam zavrsio nakon glodanja. Tako da sad vise nema mjesta velikim greskama jer inace moram mijenjat blokove.
Plus sta je jos kolega gore spomenuo, jos i tlacnu probu moraju proci. Ali izgleda da budu, lijepo se sve zalilo, nije porozan var.
Ali svida mi se ideja da pomognem u niskima da bude elasticniji motor. Ionako nije cilj dici ga u max okretaje i srusit svjetski rekord


Ovo su pravi blokovi, tj oni koji idu na skuter. Sa probnima sam zavrsio nakon glodanja. Tako da sad vise nema mjesta velikim greskama jer inace moram mijenjat blokove.
Plus sta je jos kolega gore spomenuo, jos i tlacnu probu moraju proci. Ali izgleda da budu, lijepo se sve zalilo, nije porozan var.
#46
Posted 05 March 2019 - 21:00
Negde sam propustio, glodanje probnih, vratiću se u temi ako ima
#47
Posted 15 March 2019 - 07:34
BPJopa, on 04 March 2019 - 21:22, said:
Jako se oslabio kod brusenja taj gornji dio. Isao sam polako i bio uvjeren da ga nece bacit. Ali jbg, ipak je uteko
Vrijedi svaka zafrkancija oko toga. Gust je odradit veliku kemiju i promatrat posljedice. Sve to ide u staz i neko iskustvo za dalje. Mogao sam komotno dici usis 3cm gore i smanjit 90% problematike. Ali zbog airboxa usis mora biti cim dublje u bloku.
Vrijedi svaka zafrkancija oko toga. Gust je odradit veliku kemiju i promatrat posljedice. Sve to ide u staz i neko iskustvo za dalje. Mogao sam komotno dici usis 3cm gore i smanjit 90% problematike. Ali zbog airboxa usis mora biti cim dublje u bloku.
tema je u BB projektima, srećno sa daljim radovima
#48
Posted 15 March 2019 - 08:24
Moze, hvala 
Bude uskoro na cesti, jedva cekam vidit finalni rezultat

Bude uskoro na cesti, jedva cekam vidit finalni rezultat

#49
Posted 01 April 2019 - 19:30
Mali blok je opet pobjegao, tj tjedan dana kasnije idem probat spojit blokove i nejde, fali pola mm i ne mogu se spojit... naspanao opet, grijao i sad je dobro. Unistio prednju stranu kod grijanja, necistoca u materijalu otvara rupe non stop. Ali kad se uredi nece se ni poznati.

Zavario flandu usisa na veliki blok te se opet bacio na brusenje. S obzirom da sam na dijelu di se blokovi spajaju ostavio malo vise materijala blokovi mi na vrhu zijevaju i ne mogu ih fino izbrusit iznutra dok to ne rijesim i ne budu potpuno spojeni. To ovih dana ide na strojnu obradu i onda nazad na fino brusenje iznutra i izvana, pa onda opet na strojnu obradu da poravna flanđe za usis i cilindar. Procedura jbt kao da ce u svemir ici







Mijenjao se sa Radetom za tuznu i umornu deltu, izrezana je po lamelama i to grdo... ali za staro zvono ce bit oke, bacit cu remont na njoj kad cu i zvono uzimat.

Radi se i na jos jednoj zanimljivoj stvari, alat za centriranje blokova. Nije mi bas bilo cisto ovo kako se mali blok pomaknuo na jednom dijelu, pogotovo sto je pin za centriranje blokova na tom mjestu. Dao sam napraviti alat koji ce simulirati radilicu i lagere te poravnati blokove. Nakon brusenja s tim alatom blokovi su potpuno centrirani i oba dosjeda paralelna. Vrlo jednostavna stvar a ustvari odlicna za provjerit ili iscentrirat blokove. Slike kad cu ga imati kod sebe.
Svratio neki dan u global plus da vidim koja je cijena za sekundar, kako to vec biva kad dobis dobru cijenu nije ostalo samo na sekundaru
Federi za deltu, torsion control i CDI. Te narucen sekundar i pakne za deltu.

Igrao se jednu vecer sa pumpom za vodu, namontirao "superseal" konektor. Moram jos nosac za pumpu nabavit te slozit zice i relej na samoj instalaciji na skuteru.

Blokovi su prosli tjedan bili na strojnoj obradi. Izbrusene su povrsine di se blokovi spajaju. Savrseno su kliknuli jedan na drugog
I konacno je Husqvarnin reed sjeo na svoje mjesto. Jos malo doteravanja sto iznutra, sto izvana i blokovi su gotovi.







Zavario flandu usisa na veliki blok te se opet bacio na brusenje. S obzirom da sam na dijelu di se blokovi spajaju ostavio malo vise materijala blokovi mi na vrhu zijevaju i ne mogu ih fino izbrusit iznutra dok to ne rijesim i ne budu potpuno spojeni. To ovih dana ide na strojnu obradu i onda nazad na fino brusenje iznutra i izvana, pa onda opet na strojnu obradu da poravna flanđe za usis i cilindar. Procedura jbt kao da ce u svemir ici








Mijenjao se sa Radetom za tuznu i umornu deltu, izrezana je po lamelama i to grdo... ali za staro zvono ce bit oke, bacit cu remont na njoj kad cu i zvono uzimat.

Radi se i na jos jednoj zanimljivoj stvari, alat za centriranje blokova. Nije mi bas bilo cisto ovo kako se mali blok pomaknuo na jednom dijelu, pogotovo sto je pin za centriranje blokova na tom mjestu. Dao sam napraviti alat koji ce simulirati radilicu i lagere te poravnati blokove. Nakon brusenja s tim alatom blokovi su potpuno centrirani i oba dosjeda paralelna. Vrlo jednostavna stvar a ustvari odlicna za provjerit ili iscentrirat blokove. Slike kad cu ga imati kod sebe.
Svratio neki dan u global plus da vidim koja je cijena za sekundar, kako to vec biva kad dobis dobru cijenu nije ostalo samo na sekundaru

Federi za deltu, torsion control i CDI. Te narucen sekundar i pakne za deltu.

Igrao se jednu vecer sa pumpom za vodu, namontirao "superseal" konektor. Moram jos nosac za pumpu nabavit te slozit zice i relej na samoj instalaciji na skuteru.

Blokovi su prosli tjedan bili na strojnoj obradi. Izbrusene su povrsine di se blokovi spajaju. Savrseno su kliknuli jedan na drugog
I konacno je Husqvarnin reed sjeo na svoje mjesto. Jos malo doteravanja sto iznutra, sto izvana i blokovi su gotovi.







#50
Posted 01 April 2019 - 22:02
Odlicno,kad zavrsis sa finalno brusenje odnesi blokove da ti neko ispeskara,da bude kao nov blok.
#51
Posted 03 April 2019 - 15:52
Je je, i jos idu na plastificiranje. Najvjerojatnije RAL 9006, ili neki najslicniji boji aluminija.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users