
Pokupim cene delova, saberem sa cenom ruku i javim mu. Procenio je da mu je skupo da ga popravlja i ponudi mi da ga otkupim po vrlo pristupačnoj ceni. Naravno dogovorimo se i pazarim ga.
Ovo nesto ne valja

Usledilo je rastavljanje mašine i zbog nedostatka vremena morala je da odspava neki dan u jupolki...


Kada sam uhvatio malo vremena radovi su počeli od pranja delova. Motor je bio užasno zapušten što se tiče pranja pa sam imao dosta muke da sa njega skinem naslage masnoće i blata.




Sa snimka se vidi koliko bivši vlasnik nije vodio računa o higijeni, mada je redovno održavao mehaniku.
Posle par sati pranja sa kerozinom i s grassom delovi su spremni za ugradnju. U međuvremenu stigli su i delovi za popravku.



Zamenjena je radilica, ležajevi, semerinzi, kajlica koja pogoni zupčanik uljne pumpe na radilici,sajla gasa koja je bila rascvetana na pumpi, rolnice, centralna i pogonski kaiš.
Mašina je sutradan sklopljena...






Posle sklapanja mašine ide zamena sajle. Taj deo nikad nisam voleo. Pola plastika mora dole.



Dok sam skidao prednjicu primetim i da je prednji blatobran napukao i sredim i njega detaljno.

Skuter je doveden u ispravno stanje i red je da ga upalim.
Posle paljenja usledilo je podešavanje karburatora i kvačila jer je hvatalo previše nisko pa su legle tvrđe oprugice. Skuter sada ide baš zadovoljavajuće obzirom da se radi o mrtvoj serijali. Napuni fabrički cajger do 80km/h.
Posle radova usledilo je i jedno detaljno pranje i poliranje i exactly sada izgleda ovako



Opet sam u sedlu
