

Tauris Samba 2t-2010 God
#21
Posted 01 May 2019 - 22:28
Misa je svedok koji ga zaista ne stedi.
Moj je kod mene dosao polovan sa havarijom,prethodnom vlasniku je ispao kavez lezaja i stradao je klip.Kod mene je zamenjen za onaj sa 1 karikom od 30e,pretrpeo lepljenje i veselo gurao 7000+km.
Da mi nije uletela Athena za "sitne" novce sigurno ga ne bih menjao.
Inace moj kit je sahranio 3 radilice kod predhodnih vlasnika...2009 godina je proizvodnje,stari tip gde je stub leptira u plusu...
Sent from my SM-J610FN using Tapatalk
#22
Posted 01 May 2019 - 23:15
Nisam ni obratio paznju da novi idu u minus,znam da je Mario pisao da stub treba blago obradit na svojstven nacin kao i da je to tacka gdje dodje do pregrijavanja ali detalji su mi nepoznati
#23
Posted 01 May 2019 - 23:16
#24
Posted 02 May 2019 - 23:26
Pilot diznu stavi 45 i idi dalje u stelovanje.
Triops je jak auspuh sa sirokim powerbandom,tako da u nizim obrtajima trazi goriva,a opet pruza agregatu mogucnost da se posteno razvrti cak i do 11000 rpm.
Sent from my SM-J610FN using Tapatalk
#25
Posted 03 May 2019 - 07:26
#26
Posted 04 May 2019 - 16:11
Ja sam prezadovoljan , evo već tri sezone i ne pokazuje bilo kakve znake pada perfomansi , još dugo će se to vrtiti , dobio sam tačno to što sam zamislio , jači Base ili slabiji Midrace uz ostale periferijale to je to, maksimala između 90 i 100 uz odlično ubrzanje , niko me ne gura u stranu, a dokazao sam da i veliki i jaki moraju dobro da se potrude da mi skinu skalp ...i ono moje - tuning , to ti je stvar u kojoj moraš sazreti , ne može baš sve preko noći , mora se sve proći ...
U svakom slučaju , ja dugujem veliku zahvalnost mnogima od kojih sam naučio ovo što sada znam i jako mi je drago što ovog Airsala ima ovde kod nas , kvalitet i zadovoljni smo, nema boljeg za ovu cenu ...živeli !

#27
Posted 04 May 2019 - 20:32
Volio bi i tu pilotku staviti vecu,vidjecemo hoce li se bas gusiti i hoce li biti stel.moguc kada triops legne.Sve u svemu hvala na smjernicama za cuvanje ove termo grupe jos ne mogu vjerovati u taj potencijal kod mene jos ni na pola iskoristen.
#28
Posted 06 May 2019 - 10:55

#29
Posted 07 May 2019 - 12:03
Izgleda da treba dizna jos gore

#30
Posted 07 May 2019 - 12:22
Barem da je ovakva...

Sent from my SM-J610FN using Tapatalk
#31
Posted 07 May 2019 - 13:40
#32
Posted 07 May 2019 - 16:36
Donji spektar blago trokira ali podnosljivo.Srednji spektar i full gas ne gusi se dobar na odzivu.
Evo sadasnja boja


#33
Posted 07 May 2019 - 21:40
#34
Posted 08 May 2019 - 20:34
Smetnji na prvoj trecini i do pola gasa nema mada se osjeti da nije vise to takvo otkidanje od snage u odnosu na koncept dizni 85-88

#35
Posted 09 May 2019 - 17:16
Kontrolisao sam u sporijoj kontinuiranoj voznji do 40 km/h par kilometara i dobio bas sivu boju.Kao sto rekoh na odvrtanje punog gasa zna se gusiti,tacno se osjeti da ne moze da proguta gorivo.Ali me ovo bas buni,nikada se nisam susreo sa ovom situacijom

#36
Posted 09 May 2019 - 17:34
#37
Posted 09 May 2019 - 18:31
Jel stelujes na triopsu ili?
Sent from my SM-J610FN using Tapatalk
#38
Posted 10 May 2019 - 14:41
#39
Posted 10 May 2019 - 16:09
#40
Posted 10 May 2019 - 18:21
Taj airsal kit voli visok K stepen,vozio sam ga u postavcu sa 14/1 stepenom,bude dosta eksplozivniji na startu i taktovi su,onako,bas tvrdi,kako neko kaze tvrdo radi.
Montiraj ti odmah triopsa i setuj karb po njemu,da se kasnije ne mucis opet sa karbom.
Sent from my SM-J610FN using Tapatalk
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users