Jump to content


Tauris Samba 2t-2010 God


41 replies to this topic

#21 vlayco

    Stari član

  • Moderators
  • 2,650 posts

Posted 01 May 2019 - 22:28

Vidi,ljudi koji hvale taj airsal kit zaista su u pravu,za malo para dolazi skroz korektna termogrupa koja zna puno da prevali.
Misa je svedok koji ga zaista ne stedi.
Moj je kod mene dosao polovan sa havarijom,prethodnom vlasniku je ispao kavez lezaja i stradao je klip.Kod mene je zamenjen za onaj sa 1 karikom od 30e,pretrpeo lepljenje i veselo gurao 7000+km.
Da mi nije uletela Athena za "sitne" novce sigurno ga ne bih menjao.
Inace moj kit je sahranio 3 radilice kod predhodnih vlasnika...2009 godina je proizvodnje,stari tip gde je stub leptira u plusu...

Sent from my SM-J610FN using Tapatalk

#22 boriss1972

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 346 posts
  • Mestosarajevo
  • Vozimsprint phantom 2t

Posted 01 May 2019 - 23:15

I kod mene je 2006 znaci stari tip.Na sta bih trebao obratiti paznju najvise?
Nisam ni obratio paznju da novi idu u minus,znam da je Mario pisao da stub treba blago obradit na svojstven nacin kao i da je to tacka gdje dodje do pregrijavanja ali detalji su mi nepoznati

#23 boriss1972

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 346 posts
  • Mestosarajevo
  • Vozimsprint phantom 2t

Posted 01 May 2019 - 23:16

I da cijena je smijesna ako skontam da je malossi sport ac varijanta minarelli cak kod nas poskupio na 150€

#24 vlayco

    Stari član

  • Moderators
  • 2,650 posts

Posted 02 May 2019 - 23:26

Tako je,imam jedan savet,ali uzmi za rezervu posto je svaki setup pruca za sebe.
Pilot diznu stavi 45 i idi dalje u stelovanje.
Triops je jak auspuh sa sirokim powerbandom,tako da u nizim obrtajima trazi goriva,a opet pruza agregatu mogucnost da se posteno razvrti cak i do 11000 rpm.

Sent from my SM-J610FN using Tapatalk



#25 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 03 May 2019 - 07:26

Stub možeš sa malim biax-om i malim brusnim kamenom lagano bez naglog pritiska, samo pređeš 2-3 puta po vertikali iz oba kosa ugla napadanja. To je taman tih 3-4/100 koliko se širi kada se ugreje..

#26 ALIEN SM

    Stari član

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,308 posts
  • MestoSR. MITROVICA
  • VozimLongjia ( MOTOMANIA) Alien

Posted 04 May 2019 - 16:11

Da i ja sam tako za svaki slučaj , taj stub služi za oslonac karike , malo sam mu oborio ivice , a kanal je ispoliran , pa se ništa ne hvata i još sam naoštrio donji deo pregrade i time smanjio otpore ...sve to po malo uz minimalnu doradu , verujem da ako u AC varijanti isporuči 10.5 HP , da sam dobio bar još 0.5 ...pa računam ga 11/11 000...

Ja sam prezadovoljan , evo već tri sezone i ne pokazuje bilo kakve znake pada perfomansi , još dugo će se to vrtiti , dobio sam tačno to što sam zamislio , jači Base ili slabiji Midrace uz ostale periferijale to je to, maksimala između 90 i 100 uz odlično ubrzanje , niko me ne gura u stranu, a dokazao sam da i veliki i jaki moraju dobro da se potrude da mi skinu skalp ...i ono moje - tuning , to ti je stvar u kojoj moraš sazreti , ne može baš sve preko noći , mora se sve proći ...

U svakom slučaju , ja dugujem veliku zahvalnost mnogima od kojih sam naučio ovo što sada znam i jako mi je drago što ovog Airsala ima ovde kod nas , kvalitet i zadovoljni smo, nema boljeg za ovu cenu ...živeli ! :)

#27 boriss1972

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 346 posts
  • Mestosarajevo
  • Vozimsprint phantom 2t

Posted 04 May 2019 - 20:32

To sam zelio cuti kako Mario kaze obraditi stubic radi sirenja i dobrog naleganja karike posto joj je oslonac.
Volio bi i tu pilotku staviti vecu,vidjecemo hoce li se bas gusiti i hoce li biti stel.moguc kada triops legne.Sve u svemu hvala na smjernicama za cuvanje ove termo grupe jos ne mogu vjerovati u taj potencijal kod mene jos ni na pola iskoristen.

#28 ALIEN SM

    Stari član

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,308 posts
  • MestoSR. MITROVICA
  • VozimLongjia ( MOTOMANIA) Alien

Posted 06 May 2019 - 10:55

Zato smo svi tu da razmenimo iskustva ...svi znamo sve , zato smo najbolji ... :)

#29 boriss1972

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 346 posts
  • Mestosarajevo
  • Vozimsprint phantom 2t

Posted 07 May 2019 - 12:03

Nova boja svjecice na punom gasu i uopste voznje na 3/4 do pun gas 3-4 km.
Izgleda da treba dizna jos gorePosted Image

#30 vlayco

    Stari član

  • Moderators
  • 2,650 posts

Posted 07 May 2019 - 12:22

Obavezno povecavaj diznu,ovo je veliki rizik za termogrupu...
Barem da je ovakva...Posted Image

Sent from my SM-J610FN using Tapatalk



#31 Damjan66

    Passion

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,406 posts
  • MestoSkopje
  • VozimBaotian Falcon 50R

Posted 07 May 2019 - 13:40

Slabo je ovo mnogo, dizaj .....

#32 boriss1972

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 346 posts
  • Mestosarajevo
  • Vozimsprint phantom 2t

Posted 07 May 2019 - 16:36

Evo ustimao sam povecavsi diznu za 6 brojeva.
Donji spektar blago trokira ali podnosljivo.Srednji spektar i full gas ne gusi se dobar na odzivu.
Evo sadasnja bojaPosted ImagePosted Image

#33 VlatX

    Član

  • Moderators
  • 808 posts
  • MestoSkopje
  • VozimBaotian 28C

Posted 07 May 2019 - 21:40

Ide na bolje,vjerujem da je uzivo boja dosta zivija nego li sa slike,zna kamera da promeni kontrast.

#34 boriss1972

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 346 posts
  • Mestosarajevo
  • Vozimsprint phantom 2t

Posted 08 May 2019 - 20:34

U voznji povremeno osjetim da se gusi kada naglo dam pun gas i znam da je to od prevelike glavne dizne.To je cijena sigurnosti cuvanja termo grupe.Prvo slobodno vrijeme ide montaza triopsa pa se mozda izgubi ta knedla,ako ne onda spustam iglu na srednji zarez,sada je na predzadnjem od skroz dignute.Trenutno je glavna 90,lulica 20,sarafic smjese na 1 krug,svjecica ngk br8 hs a porucena je ngk 9.
Smetnji na prvoj trecini i do pola gasa nema mada se osjeti da nije vise to takvo otkidanje od snage u odnosu na koncept dizni 85-88Posted Image

#35 boriss1972

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 346 posts
  • Mestosarajevo
  • Vozimsprint phantom 2t

Posted 09 May 2019 - 17:16

Sada se pojavio problem blijeđe svjecice u voznji na trecini gasa pa i do polovine.
Kontrolisao sam u sporijoj kontinuiranoj voznji do 40 km/h par kilometara i dobio bas sivu boju.Kao sto rekoh na odvrtanje punog gasa zna se gusiti,tacno se osjeti da ne moze da proguta gorivo.Ali me ovo bas buni,nikada se nisam susreo sa ovom situacijomPosted Image

#36 VlatX

    Član

  • Moderators
  • 808 posts
  • MestoSkopje
  • VozimBaotian 28C

Posted 09 May 2019 - 17:34

Podigni iglu za dva zareza (bogatija smesa)a ako je na pun gas prebogat mozes malo da spustis glavna za koji broj.

#37 vlayco

    Stari član

  • Moderators
  • 2,650 posts

Posted 09 May 2019 - 18:31

Kao sto Vlatko kaze,dizi iglu pa probaj,ako imas trokiranje na full gasu,spusti glavnu za 1-2 broja.
Jel stelujes na triopsu ili?

Sent from my SM-J610FN using Tapatalk



#38 boriss1972

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 346 posts
  • Mestosarajevo
  • Vozimsprint phantom 2t

Posted 10 May 2019 - 14:41

Igla je na predzadnjem,nju kad dignem i nemam full gasa ugusi se,ne znam ovako nesto bi samo moglo da upucuje na previsok K stepen,masina se gusi a svjecica svijetla

#39 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 10 May 2019 - 16:09

Ugusi se i kad preteras sa gorivom

#40 vlayco

    Stari član

  • Moderators
  • 2,650 posts

Posted 10 May 2019 - 18:21

Visok kompresioni odnos bi ti trazio vecu diznu.
Taj airsal kit voli visok K stepen,vozio sam ga u postavcu sa 14/1 stepenom,bude dosta eksplozivniji na startu i taktovi su,onako,bas tvrdi,kako neko kaze tvrdo radi.
Montiraj ti odmah triopsa i setuj karb po njemu,da se kasnije ne mucis opet sa karbom.

Sent from my SM-J610FN using Tapatalk







8 user(s) are reading this topic

0 members, 8 guests, 0 anonymous users