Mec Skuteri 2020
Mario
23 Sep 2019
Najzad se nekome upalila sijalica.. 10g u Srbiji ništa zvanično na temu skutera
vlayco
23 Sep 2019
Oho,bice ovo vise nego zanimljivo...
Bojim se da ce im biti male staze zbog interesovanja 😁
Sent from my SM-J610FN using Tapatalk
Bojim se da ce im biti male staze zbog interesovanja 😁
Sent from my SM-J610FN using Tapatalk
Mario
24 Sep 2019
da prokomentarišemo kategorije i pravilnik
ENTRY
Najveća dozvoljena zapremina je 50 ccm. Samo fabrički cilindri, uz mogućnost dve specijale.
Točkovi mogu biti promera između 10 i 14″.
Hod klipa mora ostati fabrički.
Struja mora ostati u potpunosti fabrička – stator, rotor, cdi.
Hlađenje vazduhom
Najveći dozvoljeni prečnik karburatora 17,5 mm
Dozvoljava se promena auspuha
Dozvoljene su prepravke na kočionom sistemu
Vešanje je slobodno, ali prihvat za šasiju kao i koncept amortizacije mora ostati kao na fabričkom modelu
Dozvoljeno je uklanjanje svetlosne signalizacije, kao i kompletne instalacije za istu
ENTRY
Najveća dozvoljena zapremina je 50 ccm. Samo fabrički cilindri, uz mogućnost dve specijale.
Točkovi mogu biti promera između 10 i 14″.
Hod klipa mora ostati fabrički.
Struja mora ostati u potpunosti fabrička – stator, rotor, cdi.
Hlađenje vazduhom
Najveći dozvoljeni prečnik karburatora 17,5 mm
Dozvoljava se promena auspuha
Dozvoljene su prepravke na kočionom sistemu
Vešanje je slobodno, ali prihvat za šasiju kao i koncept amortizacije mora ostati kao na fabričkom modelu
Dozvoljeno je uklanjanje svetlosne signalizacije, kao i kompletne instalacije za istu
Mario
24 Sep 2019
OPEN
Najveća dozvoljena zapremina je 75 ccm. Dozvoljena je upotreba kit cilindara.
Točkovi mogu biti promera između 10 i 14″.
Najveći dozvoljeni prečnik karburatora 21 mm
Ne dozvoljavaju se izmene na samom bloku
Dozvoljeno je vodeno hlađenje. U toku trke u sistemu mora biti voda.
Sve ostale promene su dozvoljene i nisu ograničene
Najveća dozvoljena zapremina je 75 ccm. Dozvoljena je upotreba kit cilindara.
Točkovi mogu biti promera između 10 i 14″.
Najveći dozvoljeni prečnik karburatora 21 mm
Ne dozvoljavaju se izmene na samom bloku
Dozvoljeno je vodeno hlađenje. U toku trke u sistemu mora biti voda.
Sve ostale promene su dozvoljene i nisu ograničene
Mario
24 Sep 2019
Obavezno je:
Ukloniti sve delove koji štrče sa skutera – retrovizori, svetlosna signalizacija
U slučaju da na motoru ostaje svetlo, isto mora biti prelepljeno folijom
Žicom osigurati matice i šrafove – na ispustu za ulje, nosače motora i kočionih klješta
Poluge za kočnicu moraju biti zaobljene na krajevima
Upotreba tastera za gašenje je obavezna
Sve plastike koje određuju izgled skutera moraju biti na istom
Poklopac varijatora je obavezan, ali se dozvoljava bušenje rupa zarad hlađenja
Dozvoljena je upotreba svih vrsta guma
Ukloniti sve delove koji štrče sa skutera – retrovizori, svetlosna signalizacija
U slučaju da na motoru ostaje svetlo, isto mora biti prelepljeno folijom
Žicom osigurati matice i šrafove – na ispustu za ulje, nosače motora i kočionih klješta
Poluge za kočnicu moraju biti zaobljene na krajevima
Upotreba tastera za gašenje je obavezna
Sve plastike koje određuju izgled skutera moraju biti na istom
Poklopac varijatora je obavezan, ali se dozvoljava bušenje rupa zarad hlađenja
Dozvoljena je upotreba svih vrsta guma
vlayco
24 Sep 2019
Znaci ko hoce Entry klasu,moze samo ako ima AC hladjenje.
Po meni je to mala glupost,ali ajde ako se uzme u obzir da su performanse na strani lc cilindara...
Morali su nekako da ogranice.
Sent from my SM-J610FN using Tapatalk
Po meni je to mala glupost,ali ajde ako se uzme u obzir da su performanse na strani lc cilindara...
Morali su nekako da ogranice.
Sent from my SM-J610FN using Tapatalk
Pita
24 Sep 2019
Ova vest me je jako obradovala iako sam ja u procesu prodaje svoje SRke...ali nikad se ne zna..
eto prilike ljudima da isteraju i skutere i pokažu umeće, ako mogu da upucaju 1000eur u zolje njih 40-50 ne vidim razlog da ne bude takmičara i u skuter kategoriji i pored toga što su delovi za skutere nešto skuplji...
Po ko zna koji put navijam da se nešto već dogodi po pitanju skutera u Srbiji i držim palčeve i za ovo...
eto prilike ljudima da isteraju i skutere i pokažu umeće, ako mogu da upucaju 1000eur u zolje njih 40-50 ne vidim razlog da ne bude takmičara i u skuter kategoriji i pored toga što su delovi za skutere nešto skuplji...
Po ko zna koji put navijam da se nešto već dogodi po pitanju skutera u Srbiji i držim palčeve i za ovo...
rade007
25 Sep 2019
50 klasu su dobro ogranicili,dosta je suzen izbor kod AC 50cc agregata.Treba naci nesto malo i lagano i kao uvijek Zip tu ima veliku prednost.
Mario
26 Sep 2019
Sužen izbor, otpisani provereni agregati, preostaje magija..
Koliko znam ni jedan u stock-u ne nosi alu-nikasil AC ?
Koliko znam ni jedan u stock-u ne nosi alu-nikasil AC ?
vlayco
26 Sep 2019
Mario
26 Sep 2019
pajser9
28 Sep 2019
Jel ima zainteresovanih, koji vec kuju planove i pocinju da se spremaju za ovo?
Pakundza
28 Sep 2019
Pita
29 Sep 2019
Mario
30 Sep 2019
pajser9, on 28 September 2019 - 12:36, said:
Jel ima zainteresovanih, koji vec kuju planove i pocinju da se spremaju za ovo?
svi smo mi u neku ruku zainteresovani, tako reći ogladneli bilo kakve trke, probe, testa... opiši nam molim te šta je potrebno od opreme i koja je cena za kotizaciju, osiguranje, kako je to rešeno... ?