Mario, on 23 April 2020 - 20:53, said:


Yamaha Aerox 2008
#61
Posted 23 April 2020 - 21:25
#62
Posted 23 April 2020 - 21:53
#63
Posted 24 April 2020 - 19:26
Što se postavki tiče prelistaj projekte, ima dosta Aeroxa u temama, poslužiće za neku osnovu odakle krenuti.
Poslano sa mog LG-G6 koristeći Tapatalk
#64
Posted 24 April 2020 - 22:02
#65
Posted 24 April 2020 - 23:31
Ako imaš više setova kreni od 5.5 prema gore pa vidi. S prelaganim imaš puno dreke i subjektivni osjećaj da ide bolje, a u biti ide slabije. Na serijskom variu kad staviš rezonu traži lakše, na ovim sportskim teže.
Npr. ja imam Naraku vario, isprobao sve od 3.8-7g. Sve do 5 je dernjava bez pravog učinka. Sa 5 ima žestok start, sa 5.5 još uvijek odličan ali krajnja nešto bolja, sa 6 je već malo lijen na startu krajnja još 1-2 km veća ali mu duže treba da navuče i malo slabiji u brdu, tako da sam sa 5.5 dobio neku kompromis starta, krajnje i brda.. Ne može i ovce i novce 😉
Poslano sa mog LG-G6 koristeći Tapatalk
#66
Posted 24 April 2020 - 23:58
#67
Posted 25 April 2020 - 07:13
#68
Posted 25 April 2020 - 10:02

#69
Posted 25 April 2020 - 18:57
#70
Posted 25 April 2020 - 21:08
#71
Posted 25 April 2020 - 21:18
#72
Posted 25 April 2020 - 21:41
Prenos ti je variomat, izlaznost remena, i primarni i sekundarni zupčanici kod točka
Obrtaj ti je cilindar i auspuh, naravno uštelovano, minus tvoja telesna težina i aerodinamika
#73
Posted 25 April 2020 - 22:06
Prelagane rolice prebrzo izvrti i digne remen u krajnji pložaj, jednostavno preleti okretaje gdje je auspuh najjači i ne iskoristi ih do kraja. Sad je pitanje koji je spektar okretaja gdje ima max. snagu, a koje okretaje imaš kad vario zatvori.. Ako to uskladiš onda je iskoristivost full iz određenog prenosa, a dalje onda ide produženje prenosa ukliko sam motor ina snage za to, naravno.
E sad koliko sam u pravu i jesam li dobro shvatio, reći će ti iskusniji 👍
Poslano sa mog LG-G6 koristeći Tapatalk
#74
Posted 25 April 2020 - 22:27

#75
Posted 25 April 2020 - 22:38
tutnja, on 25 April 2020 - 22:06, said:
Prelagane rolice prebrzo izvrti i digne remen u krajnji pložaj, jednostavno preleti okretaje gdje je auspuh najjači i ne iskoristi ih do kraja. Sad je pitanje koji je spektar okretaja gdje ima max. snagu, a koje okretaje imaš kad vario zatvori.. Ako to uskladiš onda je iskoristivost full iz određenog prenosa, a dalje onda ide produženje prenosa ukliko sam motor ina snage za to, naravno.
E sad koliko sam u pravu i jesam li dobro shvatio, reći će ti iskusniji
Poslano sa mog LG-G6 koristeći Tapatalk
#76
Posted 26 April 2020 - 09:46
Markerom crnim oboji variomat ili ventilvar od bolcne do vrha,montiraju sve i provozaj,pa prekontrolisi izlaznost kaiša.
Tu ćeš imati već sliku šta i kako.
Dalje ulogu u izlaznosti kaiša ima i on sam,mora biti nov ili vrlo malo utrošen da bi izašao do vrha,odnosno upao u remenicama do kraja.
Evo izlaznost kaiša kod mene,ali sa istrošenim kaisem...



Sent from my Redmi Note 8T using Tapatalk
#77
Posted 26 April 2020 - 13:16
#78
Posted 30 April 2020 - 09:40
#80
Posted 01 May 2020 - 06:16
5 user(s) are reading this topic
0 members, 5 guests, 0 anonymous users