Zovem se Teodor, dolazim iz Banja Luka, imam 18 godina i bavim se grafičkim dizajnom. Već 2 godine posjedujem Peugeot Speedfight 3 LC 2012. Kupio sam ga za oko 850€ sa 14000 pređenih kilometara, kada sam došao da kupim skuter kod tadašnjeg vlasnika, prvo što sam vidio jeste da je skuter jako prašnjav i da stoji vani pored garaže, upalio sam ga na kurblu zato što nije palio na dugme, a vlasnik je rekao da je problem sa bendiksom i da ga treba zamjeniti, zatim sledeća stvar je bila to da žmigavci i "instrument tabla" nisu radili, uprkos tome sjeo sam da provožem skuter i napravio sam par krugova vidio da on ide i to je to, prepisali smo motor utovarili ga i krenuli kući...Bitno je da napomenem da nisam imao apsolutno nikakvog znanja ni iskustva sa skuterima. Čim sam došao kući krenulo je šarafanje, skinuo sam sic i počeo da čistim i brišem sve što je bilo prljavo *a sve je bilo prljavo* pritom prethodni vlasnik je bio kamenorezac tako da je motor bio sav prljav od sitne kamene prašine koju je stvarno pravi problem očistiti. Nakon 20ak minuta brisanja vratio sam sic, vratio akumulator i upalio motor, opa odjednom su proradili žmigavci i sat, ispostavilo se da se gubio kontakt na akumulatoru jer stopice nisu bile dobro stegnute, ali motor idalje nije palio na dugme...Prošlo je par dana i primjetio sam da curi voda ispod motora tačnije iz pumpe za hlađenje, nije bilo strašno pa nisam obraćao pažnju, nakon par dana odvezao sam motor na tehnički pregled kako bih ga registrovao, završio se tehnički, ja sam sjedio u kafiću pored, momak me je pozvao da dodjem dao mi papire i ključ, kaže prošao si ideš sad da ga registruješ. Super, palim skuter i sjedam na njega, nisam prošao 5 metara nešto puknu iz auspuha i skuter se ugasi i nisam ga više mogao upaliti, milsim se odoh odgurati motor do kuće pa ću da vidim šta je ionako živim 5 minuta od tehničkog, usput sam prošao pored nekog servisa kosilica i skutera pa reko da vidim možda će taj majstor znati šta je...Dobar dan dobar dan, reko bio sam tu na tehničkom pa mi je stao motor, koji je motor, upita me čika majstor, reko Peugeot Speedfight 3, kad će on, ne radim ja to, to je skupo ko dragi kamen. Hmmm ajde odoh kući pa ću da vidim šta je, nekako ja upalih motor ali čim dam gas počne pucati i ugasi se. Zamolio sam jednog momka koji je vozio Speedfight 2 da dođe i kaže mi svoje mišljenje, do tada smo se znali samo iz viđenja i preko poruka...Rekao je da je moguće da svijećica misfire-uje i da pumpu za vodu trebam zamjenuti, kad je već tu da vidimo šta je sa bendiksom, skinuli smo deklo i eto opet iznenađenje kaze Stage6 variomat i Stage6 Pulley tj. prednja remenica. Kupio sam svjećicu i motor je radio...dok opet ubrzo nije stao, išao sam uz brdo i puknulo je iz auspuha i stao je...Malo sam istraživao i kombinovao to istraživanje sa logikom i došao do zaključka da voda iz pumpe curi po struji i da se tu gubi kontakt i zato je misfire-ovao tj pucao iz auspuha. Odvezem motor u servis *ovde sad počinje haos to ću ostaviti za neku drugu priliku pa ću ovaj put preskočiti* Poslije mjesec dana vratio sam motor kući u istom stanju kao što je i bio, pa čak i gorem, a to je inače bio jedan od jačih i poznatijih servisa u gradu. Odlučim se naručiti električnu pumpu sa scooter-attack, MotoForce pumpa, uzeo sam i MotoForce crijeva za vodu i još neke sitne dijelove. Nakon mjesec dana stigli su dijelovi i to veče sam proveo u garaži. Sve sam uspješno povezao i sve radi kako treba. Poslije nekih 3-4 mjeseca vraćao sam se kući putem od nekih 10ak kilometara, osjetio sam taj dan da motor nešto slabije ide i da se malo brže grije *pretpostavljam da svi vec znate šta se desilo* nalazim se nekih 500m od kuće otprilike kod baš onog tehničkog servisa gdje mi je stao motor prije 5 mjeseci, idem pun gas ali motor neće da ubrzava, jako sporo diže obrtaje, tu sam se već zabrinuo i govorim sebi čim dođem kući moram vidjeti šta je, kad odjednom nešto zazviždi iz smijera auspuha, motor naglo uspori i ugasi se, stao sam pored puta, odma nazvao sada već jako dobrog druga koji vozi Speedfight 2 i ispričao mu sve i pita on mene jesi upalio pumpu za vodu, jer sam je povezao direktno na akumulator i stavio jedan mali prekidač, reko jesam, jesi siguran da imaš ulja da ti nije zaribala mašina, reko ma imam sigurno nije se upalila lampica a i provjerao sam prije nekih 7 dana, odgurao sam motor opet kući po ko zna koji put već, skinuo brzinski plastike i primjetio da je rezervoar za ulje praz-prazan pa čak ni u crijevima nije ostalo ništa ulja, skinuo sam odma auspuh pogledao kroz otvor na cilindru i vidio sam kao neke linijce, nisam mogao dobro procijeniti situaciju pa se odlučim da skinem komplet cilindar da vidim kakvo je stanje. Kao što ćete vidjeti na slikama cilindar i klip izgrebani, prilikom skidanja pukla mi je i karika, opet ja na scooter-attack, naručio sam originalni kit, poslije nekih 15ak dana došli dijelovi, opet sam proveo noć u graži, poslije nekih 10ak sati sve sam osposobio povezao i upalio motor. Od tada nisam imao većih kvarova osim što mi je jednom pukao remen ali sam ga odmah zamjenio.
Skuter: Peugeot Speedfight 3 LC
Cilindar: Fabrički 49ccm promjenjen na 15k, trnutno 20k
Radilica: Fabrička sa fabričkim ležajevima
Auspuh: Tecnigas Next-R, stavljena nova vuna i termal wrap
Karburator: Fabrički
Filter vazduha: Fabrički novi, skinuto crijevo sa filter boxa
Usis: Fabrički
Kvačilo: Fabričko, uskoro Stage 6 Pro
Zvono: Fabričko, uskoro Stage 6 480
Centralna opruga kvačila: Stage 6 medium
Varijator: Stage 6 Pro
Rolnice: Malossi 16x13mm, 4,50gr
Kaiš: Stage6 - Bando kaiš
Primar/Sekundar: Fabrički
Torque drive: Fabrički, uskoro MotoForce sa linearnim kanalima
Paljenje: Fabričko
Bobina: Naraku
To je "ukratko" priča o mom prvom skuteru, peugeot će na farbanje ove sedmice pa na prodaju, a zatim ako sve bude kako treba čuvena Yamaha Aerox...Hvala!