Jump to content


Piaggio Nrg Lc Se Gusi Pri Polasku


  • This topic is locked This topic is locked
57 replies to this topic

#21 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 27 July 2020 - 21:35

Obavezno zamena cantralne opruge pre svega!!


Sent from my iPhone using Tapatalk

#22 rade007

    Član

  • Senior Members
  • PipPipPip
  • 1,456 posts

Posted 27 July 2020 - 21:36

Posted Image

Posted Image

Posted Image

#23 Milann

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 33 posts
  • VozimPiaggio NRG LC DD

Posted 27 July 2020 - 21:39

View PostMario, on 27 July 2020 - 21:11, said:

Eee al sad mimo recepta, dobro bi bilo da skapiraš odakle je problem potekao, da bi sebe izgradio do nivoa da i sl put možeš sam da odgonetneš u čemu je problem..
Da, da to je sledeći level.
Da me ne shvatite pogrešno, ove stvari vezano za prenos svakako treba da se izmenjaju, makar će on biti posle kako treba, da mu ne mislim.
Reparacija karburatora takođe, a i zamena prirubnice. Pitanje kada je i da li je uopšte menjano to za ovih 16-17 god i 19.000 Km (nadamo se pravih :D)

E sada ako nastavi da se guši, vuče negde taj falš vazduh i dalje biće mi veći problem da ustanovim uzrok.

Sent from my GM1910 using Tapatalk



#24 rade007

    Član

  • Senior Members
  • PipPipPip
  • 1,456 posts

Posted 27 July 2020 - 22:03

A nesto je mijenjano i cackano,skinuto je grijanje karburatora,a i serafi prirubnice mi izgledaju kao da je netko bez potrebnog alata odserafljivao serafe sjekacem(njemu pripisujem i sto nema vezice ili selne na crijevo od airboxa.

Garantirano fali i prednji seraf od airboxa koji drzi lim sajle gasa i airbox.To 99% servisera ne vrati jer je muka isusova za nabost.
Isto tako crijevo uljne pumpe ide ispod airboxa,a u originalu ide iznad...

Koliko vidim kvacilo i polutke nisu pipnute.To je ono sto se vidi na ovo malo slika.

#25 Milann

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 33 posts
  • VozimPiaggio NRG LC DD

Posted 28 July 2020 - 09:30

View Postrade007, on 27 July 2020 - 19:25, said:

To kako si snimao otvoren prijenos nemoj vise raditi.Uporiste primara je lezaj u poklopcu,isto tako drzac bendixa je tamo također.
Pa da, video sam da se osovina primara drži i na ležaju u poklopcu.


View Postrade007, on 27 July 2020 - 22:03, said:

A nesto je mijenjano i cackano,skinuto je grijanje karburatora,a i serafi prirubnice mi izgledaju kao da je netko bez potrebnog alata odserafljivao serafe sjekacem(njemu pripisujem i sto nema vezice ili selne na crijevo od airboxa.

Garantirano fali i prednji seraf od airboxa koji drzi lim sajle gasa i airbox.To 99% servisera ne vrati jer je muka isusova za nabost.
Isto tako crijevo uljne pumpe ide ispod airboxa,a u originalu ide iznad...

Koliko vidim kvacilo i polutke nisu pipnute.To je ono sto se vidi na ovo malo slika.
Jeste rađeno i čeprkano tu oko karburatora, dole oko auspuha je vareno nešto jer nema SAS kutiju ili kako se već zove ono iznad poklopca magneta.
Mislio sam varijator i kvačilo, da tu verovatno ništa nije menjano neko vreme.

Jel na ovim fotkama isto PHVA 17.5 mm karburator? Jedino što prepoznajem ovde je manuelni sauh :) Kako se skida fabrički sauh? Jel se treba odšrafiti šraf koji je tu između njega i creva ili se samo izvuče ono crno iz karburatora?

#26 Milann

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 33 posts
  • VozimPiaggio NRG LC DD

Posted 28 July 2020 - 09:41

Celog jutra sam kao sekretarica :D
Epilog potrage za delovima je taj da u Srbiji nigde nema originalne Piaggio centralne opruge i oprugica kvačila. Sve Piaggio distributere sam zvao i ništa.

U bellamoto su mi rekli da mogu da poruče Piaggio centralnu, ali da se čeka mnogo i pitanje kada će stići zbog trenutne situacije i uvoza. Oni su mi preporučili da uzmem i centralnu i oprugice "odgovarajuće" Malossi. Za kaiš su mi rekli da ide Mitsuboshi, a na RP vidim da ima baš Piaggio-v.

Od svega što mi je potrebno možda bih mogao samo rolnice da nabavim odmah, ako i njih ima neko na stanju.
Tako da mi jedino preostaje da poručim sve sa RP. A tamo nemaju Piaggio centralnu i oprugice kvačila... Šta raditi na kraju sa njima? Uzeti neku aftermarket koja bi se uklopila u serijalu? Koja je najbezbolnija i najbolja varijanta? Malossi bela? :icon_scratch:

P.S. Tehnomotor u Nišu ima samo velikoprodaju i delove mahom za kineze.

#27 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 28 July 2020 - 10:31

onda salji na PM sta ti treba sa Racing Planeta-a , da zakljucujemo order

#28 vlayco

    Stari član

  • Moderators
  • 2,650 posts

Posted 28 July 2020 - 11:03

Ajde sada da otvoris temu u podforumu garaza,ubacis slicice ljute masine,opis problema koje imas,slike i video sto si radio oko njega.Pa da postanes ravnopravni clan foruma...😉

Sent from my SM-G930U using Tapatalk

#29 rade007

    Član

  • Senior Members
  • PipPipPip
  • 1,456 posts

Posted 28 July 2020 - 11:56

Pa kako ovlasteni servis radi ako nemaju osnovne dijelove najzastupljenijih skutera?

#30 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 28 July 2020 - 12:23

Nikako.. add hock, porucis pa dobijes kad stigne iz Italije

Ps. da se nadovežem i za Alfa Romeo.je tako a ne za Piaggio

#31 rade007

    Član

  • Senior Members
  • PipPipPip
  • 1,456 posts

Posted 28 July 2020 - 14:07

Firma X,para niks

#32 Milann

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 33 posts
  • VozimPiaggio NRG LC DD

Posted 28 July 2020 - 15:04

Da, da, za mnoge stvari je tako. Niko ništa ne drži na lageru, samo poručuju po potrebi...

Sent from my GM1910 using Tapatalk



#33 Milann

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 33 posts
  • VozimPiaggio NRG LC DD

Posted 28 July 2020 - 15:06

View Postvlayco, on 28 July 2020 - 11:03, said:

Ajde sada da otvoris temu u podforumu garaza,ubacis slicice ljute masine,opis problema koje imas,slike i video sto si radio oko njega.Pa da postanes ravnopravni clan foruma...😉

Sent from my SM-G930U using Tapatalk
Samo da ga osposobim :D
Ako proradi kako treba posle pakovanja onda može sve. I fotke i opis i video :D

Sent from my GM1910 using Tapatalk



#34 Milann

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 33 posts
  • VozimPiaggio NRG LC DD

Posted 29 July 2020 - 10:22

Dok čekamo delove za prenos i zamenu - video vredi milion reči, evo kako se ponaša u praksi:



#35 rade007

    Član

  • Senior Members
  • PipPipPip
  • 1,456 posts

Posted 29 July 2020 - 16:53

Start je prenisko oko 3000rpm,dotrajali federi kvacila

U ubrzanju imas veliku oscilaciju okretaja sto znaci dotrajao centralni feder,preteske rolice,neodgovarajuc remen.
Nesto od toga ili kombinacija necega od toga.

Recept
Novi federi kvacila,pisao sam koje mozes
Novi originalni centralni feder
Novi remen OEM
Rolice od 5.7-6.1gr (Malossi)
Ako imas vise od 80-90kg onda ove malo lakse rolice 5.7gr
Ako nikada nije mijenjano zanijeni klizace variomata i mikroremen(najbolje isto OEM,a mozes i Gates)

#36 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 29 July 2020 - 20:02

Aj to smo već prevideli i bez snimka

#37 Milann

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 33 posts
  • VozimPiaggio NRG LC DD

Posted 29 July 2020 - 23:23

View PostMario, on 29 July 2020 - 20:02, said:

Aj to smo već prevideli i bez snimka

Samo da potvrdim :)

View Postrade007, on 29 July 2020 - 16:53, said:

Start je prenisko oko 3000rpm,dotrajali federi kvacila

U ubrzanju imas veliku oscilaciju okretaja sto znaci dotrajao centralni feder,preteske rolice,neodgovarajuc remen.
Nesto od toga ili kombinacija necega od toga.

Recept
Novi federi kvacila,pisao sam koje mozes
Novi originalni centralni feder
Novi remen OEM
Rolice od 5.7-6.1gr (Malossi)
Ako imas vise od 80-90kg onda ove malo lakse rolice 5.7gr
Ako nikada nije mijenjano zanijeni klizace variomata i mikroremen(najbolje isto OEM,a mozes i Gates)

Poručeni su svi delovi za prenos, javljam kada budu stigli i namontiram sve. Nadam se do kraja sledeće nedelje :)

#38 Milann

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 33 posts
  • VozimPiaggio NRG LC DD

Posted 29 July 2020 - 23:25

Nego danas mi se javio novi problem. Upalim skuter normalno na dugme, krenem 50m, ne radi ni 30 sekundi, uguši se i ugasi. Problem je što neće ni na kurblu da upali posle toga. Danas sam kurblao 10 minuta i ništa. Promenio svećicu opet ništa. Upali se svetlo samo na trenutak i to je to. Ostavio ga 10 minuta i posle toga je upalio.
Evo sada mi se opet ugasio, kurblao 5 minuta i odustao... Šta može biti problem da neće ni na kurblu da upali? :blink:

#39 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 30 July 2020 - 07:34

To da hladan tesko pali je tipican primer za tanku smešu, zbog toga su izmislili saug

#40 Milann

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 33 posts
  • VozimPiaggio NRG LC DD

Posted 30 July 2020 - 09:44

View PostMario, on 30 July 2020 - 07:34, said:

To da hladan tesko pali je tipican primer za tanku smešu, zbog toga su izmislili saug

Radio normalno sve ovo vreme, sa ovim setupom kakav je sada i juče zabagovao tako pri oba hladna paljenja
Sauh radi, skidao sam ga sa karba, kačio na 12V da proverim, greje se i izbacuje iglu. Koliko sam skapirao ovaj sauh je u "nuli", na početku uvučen i propušta više goriva, dok je motor (i sauh) hladan. Kada se motor i sauh zagreju on izbaci/uroni iglu u kanal i smanji protok goriva...





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users