Eh ovako, imam piaggio nrg mc3 skuter, zracno hladjenje, karburator dellorto 17.5 sto je dosao po fabrici tako. Skuter je 2003 godiste.
Problem je start, dakle skoro sam ga vodio generalno majstoru koji je ustelovao karburator i sredio sve da je ispravno.
Sad ja odlucujem malo da ga poboljsam ali necu to raditi dok ne sredim start kojeg on nema
Dakle motor dok je hladan ponekad ima start prvih 1 do 2 minuta ili se u vecini slucajeva ugusi samo dok malo ne odradi.
A sada vruc motor : (obrtomjer mi ne radi najbolje ali otprilike cu govoriti brojke) motor na leru se gasi kad stoji duze od pola minuta na leru kao prvo.
Kad dam pun gas motor se prvo krene gusiti na nekih 3000 obrtaja do 4000 otprilike sve dok ne dodje do 15km/h a onda se ispali ko iz topa (moze se reci)
Kada naidje neka uzbrdica ili vece brdo ako se sam vozim na motoru lagano uzvuce na nekih otprilike 7000 obrtaja ako ne pustim gas, cim malo gas pustim i odma dam samo se ugusi i padnu obrtaji. Ako dvojicu vucem onda vuce odredjeno vrijeme i ugusi se padnu obrtaji i motor stane u pola brda pod punim gasom i drzi 3000 obrtaja otprilike.
Eh sad evo sta sam ja mijenjo pa mi pokusajte pomoci sta vi mislite da treba
- Promijenuo sam rolnice, stavljo 5gr i 4,5gr ali isto sve, nema start opet, ali kad dodje do 15km/h ispaljuje, uz brdo isto ko i gore sto sam napiso. Vadio sam jednu ili dvije rolnice da dzaba ne kupujem 3gr i opet isto, nema start nikakav, dodje do 15km/h ispali i zakuca na ogromne obrtaje (zato sto sam izvadio rolnice 2)
- Kada sam skonto da to nije onda sam uzeo oprugice na kvacilu, kupio sam od covjeka plave kaze da su za piaggia i da je njegov motor sa njima na zadnji isao, eh sa njima motor nabije nekih 5000 obrtaja i onda krene ali i dalje isto, samo vise obrtaja na startu ali isto sporo krece, u brdu samo nabije 5000 obrtaja i stoji.
Majstor kaze da je do auspuha jer je on sve serijsko imao samo ovakve oprugice stavio i auspuh leovince tt kaze na zadnji lagano.
Sad ja ne vjerujem mislim da postoji nacin da start mora imati bolji, drug ima Keeway fact 50ccm kojeg sam lagano preticao sad on sa dvojicom na motoru ima bolji start od mene.
I da, zaboravio sam reci da imam remen koji je 16mm a ja sam procitao da je 18,5mm debljina remena za ovaj motor, sto znaci da je otanjao.
Da li da mijenjam oprugu sad ili ne, dakle uzmite da je sve na motoru serijala, jer cu vratiti sve serijski osim malossi rolnica od 5gr i recite sta da mijenjam.
I podpitanje: da li to sve moze biti zbog karburatora jer uzmite u obzir da je karburator 2003 godiste kao i motor
1
Piaggio Nrg Mc3 Nema Nikakav Start
Started by PRICIELEIS, Aug 01 2020 05:58 PM
4 replies to this topic
#1
Posted 01 August 2020 - 17:58
#2
Posted 01 August 2020 - 18:00
Uradi kompletan servis prenosa:zamenu rolnica,remena (da tvoj je za zamenu),zamenu mikroremena,centralnu oprugu i oprugice kvacila.
Kada to uradis bice bolje
Sent from my SM-G930U using Tapatalk
Kada to uradis bice bolje
Sent from my SM-G930U using Tapatalk
#3
Posted 01 August 2020 - 18:16
A meni je bitno da mi kazete i koje opruge da stavim uzmite u obzir 5gr rolnice da ne bude da sam dzaba dao 25 km tj 13 eura
#4
Posted 01 August 2020 - 18:21
PRICIELEIS, on 01 August 2020 - 18:16, said:
A meni je bitno da mi kazete i koje opruge da stavim uzmite u obzir 5gr rolnice da ne bude da sam dzaba dao 25 km tj 13 eura
Stavi bele oprugice iz malossi seta,odnosno najtanje.
Centralna je svakako za zamenu cim ne vraca remen u pocetni polozaj po popustanju gasa.
Sent from my SM-G930U using Tapatalk
#5
Posted 01 August 2020 - 18:33
vlayco, on 01 August 2020 - 18:21, said:
Nisam video da je na njemu TT,oprosti onda na tome.
Stavi bele oprugice iz malossi seta,odnosno najtanje.
Centralna je svakako za zamenu cim ne vraca remen u pocetni polozaj po popustanju gasa.
Sent from my SM-G930U using Tapatalk
Stavi bele oprugice iz malossi seta,odnosno najtanje.
Centralna je svakako za zamenu cim ne vraca remen u pocetni polozaj po popustanju gasa.
Sent from my SM-G930U using Tapatalk
Nije u mene tt, u mene je obicni sito plus to sam napisao za tog lika sto mi je popravljo motor da je on na svom motoru imao tt i vukao je ko lud.
U svakom slucaju centralna je serijska mehka mnogo, meksa nego serijska u keewaya, remen je 2.5mm uzi nego sto treba bit sto znaci da je moguce da sam remen propadne u brzinu dole jer nije dovoljno sirok da ode na vrh.
Zaboravio sam napisati da kad skinem deklo i gledam kako radi motor, remen je mnogo otegnut i bukvalno skace po deklu dok je na leru
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users