Mi smo odlučili da testiramo dva variomata koja su kod nas na ponudi po prihvatljivim cenama..
1. Naraku racing

2. C4 Tune

Šta dobijamo u pakovanjima
Naraku dolazi dosta šturo, variomat sa kalotom i sliderima, bolcna, i dva pakovanja rolnica 12x15 od 5,5g i od 6g

detaljnijim pregledom uviđamo da je variomat kopija yamahinog variomata i da koristi 12x15 rolnice što i nije za neku pohvalu jer se u zadnje vreme uglavnom koriste veće rolnice za prenos jačeg obrtnog momenta, primetićemo da kanali na vartiomatu imaju kosinu do same ivice, što nam govori da rolnice imaju konstantnu mogućnost da svojom silom otvaraju variomat i da je graničnik fizička mera rasklapanja variomata, ili ispadanje rolnice ? kanali su glatki, da ne kažem polirani, jer to nisu, samo su glatko završeni... kalota je relativno malo zakrivljena nalik yamahinoj, a slajderi su identični sa minarelli stock slajderima... debljina bolcne je 21mm, a vidimo da su dali rolnice od nekog tvrđeg materijala, deluje kao da su keramčke...




C4Tune dolazi već kao i Malossi, variomat sa kalotom i sliderima, žuta centralna opruga, bolcna, spacer za izbacivanje ventivara debljine 2,1mm i prsten za blokadu, i tri pakovanja rolnica 13x16 od 6,7 i 8g

ovde vidimo da je variomat suva kopija multivara, kanali za rolnice veoma sliče multivaru, postoje graničnici dokle rolnice mogu da se otvaraju, kanali nisu obrađeni posebno ali nisu ni na multivaru koji je duplo skuplji pa to ne bih ni uzeo kao zamerku, bolcna ima mesingani uložak za razliku od naraku v. kojem je od nekog drugog materijala... kalota je identična Malossi-jevoj kao i slajderi.. bolcna je širine 20mm, a rolnice su kako sam gore pisao 16x13 , po izgledu prepoznajemo RMS proizvođača, sa tim malenim pertlama u četiri kraka... spacer ili šajbica je 2,1mm to sam ranije već ustanovio da je neophodna da bi se 17,5x801 remen upregao, ili gubimo dosta na startu jer se montažom deblji i duži remen pomera na gore, rećićemo u drugu brzinu...




