Od tada kad ga uzeo sa sve mojim 200km koji sam mu ga razradjivao, prosao je jos 550km, znaci ukupno oko 750km je predjeno sa delovima (kit i vario). Skuter sam uzeo u neispravnom stanju, odnosno nije palio i tesko palio i izgasi u voznji, evo kako je izgledao kad je uzet.
Ceo je bio prljav sa kalom uljem i ram i plastike ma sve komplet, imao jedno 30 nalepnica bezveze razne gluposte, uzivo je bilo mnogo uzasnije nego na slikama.




Prvo sam se bacio na posao da ga zapalim, ocistio karb sklopio novi airbox, otvorim usis ceo kad vidim menjali usisnu lamelu i stavili su malossi leptiri da stoje vise, nisu ih namestili ubavo i jedan cosak hvatio u blok i slomljeno malo parce, uzeo sam ubacio novu fabricku usisnu lamelu komplet i novo grlo takodje kupio.
Nakon toga skuter pali bez problema, idem da ga provozam ja kad vozi vozi pustis gas ugasi, mislim ja tu sta je kako a primetio sam da nema ono kazance malo gde skuplja benzin pa ide u karb, ovaj ima dole rezervar pa ima benzinsku pumpu vecu, isti sistem kao kod gilere.
I tako vozim opet ugasi proverim da nema struje slucajno nije to ima, onda razmisljam onako.... a sumnjao sam da je to problem ali je fora sto nemam to kazance da bi ga ubacio, i onda mi tekne da imam od gilere uzmem izvaidm stavim i skuter radi bez problema ni gasne nista.

Onda sledelo je kompletno rasturanje do rama, samo 2 sata sam potrosio da izvadim te lepenke, onda isle sve plastike na pranje, pa onda benzin i krpica prebrisan ram i sve do najmanjeg dela koji postoji, auspuh kompletno prepakovan icisten, takodje i malo strugao radi reda da ne izgleda loso, nisam ga sredio full jer ne planiram cuvati ZX-a.





Bio bi dobri before - after da sam slikao sve bolje.




Nakon toga kupio nove sijalice jer imalo neke diode bez veze, sklopio nazad sve auspuh plastike itd....


I kad sam ga napravio vozio opet da vidim dali je defintivno reseno gasnenje cisto da utvrdim, tu sam primetio kako nesto lupa u prenos previse. Otvorio sta da vidim lager ostao na osovini



Onda idemo dalje otvorim vario, kad sta da vidim neki stock vario, multivar mu ukrao prethodni majstor gde je nosio posle mene, isto zeznuli i sa leptirima u usisu, sta reci sve neki prevaranti....
I posto osovina ide na menjanje odma uzeo polovne zupcanike malossi 14-42(25% / 10.13 ), jer i tako mi nece vrsiti stock prenos posao jer planiram papreni setup. Sa zupcanicima zaglavio jednu nedelju jer majmuni u kargo su majmuni.

I sklopio sam sve ubacim ja tako kapak od zupcanike, i razmislim i tako hteo sam da prebacim na 13 felne, imao sam od drugovog baotiana zadnji blok ali dva navoja su bili izedeni, odnesem kod Vlatka nareze mi na M10, donesem sklopim nazad sa to, onda stavim flanshu, disk, sepu i plocice od mog baotiana sa 4500km sve kao novo odlicno stanje, jedino je felna od drugara.


Vlatko mi je dao stock vario u odlicnom stanju, kupio sam ja i novi ventilar i rolnice 5gr.

E sad sledi sledeci show, ide prednjica na red benelijevi amortizeri 31mm, ove od baotiana 30mm, izvadim sve gledam kako da upasiram, uzeo sam 0.5mm lim stavio ubacio, amortizeri ne mrdaju a tek kad stegnem nece nikuda, onda montiram felnu 13 od baotian kad nema mesta za pinjon, sva sreca distancer od benelijevog bandasa je tocne duzine i tako mogu da montiram felnu ali bez pinjon za kilomterazu.


Pre toga sam zaboravio da kazem da su fabricki amortizeri, jedan stajao malo krivlje, i mislio sam da je sjeban amortizer, kad na kraju ispadne da je bio kriv trokut jedna strana malo vise nagore i zato stoji krvio, i to ovo debelo zelezo sto mi je bilo nemoguce da verujem da se ovo moze iskriviti, kad sam video to mislim da mi se smracilo, toliko posao i vreme potrosio za dzabe.........

Posle toga za napred nemam gumu, proslu subotu sam presao 120km da bi trazio guma svuda niz gradu, prvo uzeo od drugara jednu sava mc16 ali je bila out, trazio posle toga svuda nista ceo dan ode u trazenje, nove ima da uzmem al ocu na prolet, sad hocu neku polovnu koliko da ga provozam malo do kraja sezone.
I tako otkazem se od to namontiram 12ku felnu, probujem da sredim zadnju kocnicu nece da druka, otvorim kocioni cilindar i to dva puta ga rastavljao, na kraju stegne i samo pusti ne drzi pritisak, uzmem izvadim ga pa bacim, i prebacio crevo na desnu rucku odma stegne.
I tako sredio kocnicu pred dva veceri, ajde sednem na skuter da vidim kako su prednji amortizeri sa novim uljem, i guram na rucke kad primetim prvo malo se kao vitkaju pa onda idu nadole kao da ima luft, sad dali sam se istripao malo tako se gledalo ili ne, i nisam hteo da mislim dal ce se skrsiti neki amortizer.
I tako mi pukne film opet po ko zna koji put sa ovim skuteorm, uzmem sve rasturim ceo prednji deo za 2min u nervozi, povadio sve napred resio da ubacim trokut od baotiana, kad sta da vidis osovina je deblja ne ulazi u ram....... i nakon toga ostavim ga ovako i sutra dan uzmem SR125.

Sad ce napred ostati fabricki amortizeri sa 13 felnom i upasiracu nekako sepu od baotiana i da kupim kocioni cilindar i gumu, takodje nasao sam da kupim polovni trokut i neke 3 maske koje su malo skrsene i onda bice fabrika u fullu, nadam se da cu stici da ga probam dok drzi sezona.
Neke slike i neke stvari sam zaboravio nemogu vise ni da se setim sta sam sve uradio, toliko sam vremena i zivce pogubio da je nerealno, al isteracu mu kraj nece on meni.
Edited by Damjan66, 30 September 2020 - 21:28.